Serena Williams hà publicatu un Video Music Topless per u Mese di Sensibilizazione à u Cancer di Senu
Cuntenutu
Hè ufficialmente uttrovi (wut.), Chì significa chì u Mese di Sensibilizazione di u Canceru di Senu hè ufficialmente iniziatu. Per aiutà à sensibilizà a malatia - chì colpisce una nantu à ottu donne - Serena Williams hà publicatu un mini video musicale nant'à Instagram di u so cantu di una cupertine di u classicu "I Touch Myself" di Divinyls mentre era in topless. (Connessu: Serena Williams 'Impurtante Messaghju Corpu-Pusitivu per e Giovani Donne.)
Iè, avete lettu bè. A legenda di tennis hà interpretatu a canzone cum'è parte di u Prughjettu I Touch Myself, una iniziativa sustinuta da a Breast Cancer Network di l'Australia, per ricurdà à e donne l'impurtanza di fà l'auto-esami di u senu per aiutà à catturà i casi di cancro di u senu prima.
"Iè, questu m'hà lasciatu fora di a mo zona di cunfortu, ma aghju vulsutu fà perchè hè un prublema chì tocca à tutte e donne di tutti i culori, in tuttu u mondu", Williams hà dettu u video. "A deteczione precoce hè chjave - salva tante vite. Spergu solu chì questu aiuta à ricurdà e donne di questu". (Assuciatu: A Storia Daretu à un Bra Cuncepitu per Rilevà u Cancer di Senu.)
A parti di u jocu evidenti, "I Touch Myself" hà un significatu più profundo. A frontwoman di i Divinyls, Chrissy Amphlett, hè morta di cancru à u pettu in u 2013 è a so morte hà inspiratu u Prughjettu I Touch Myself, chì hà per scopu di educà e donne nantu à l'impurtanza di tuccà i so petti in autocontrolli regulari.
A cosa hè, l'autoesami mensili sò diventati recentemente un pocu cuntruversi grazia à una meta-analisi di studii di u 2008 chì anu trovu chì cuntrollà i vostri seni per grumi ogni mese ùn riduce micca in realtà i tassi di mortalità da u cancheru di u senu - è in realtà pò ancu portà à biopsie innecessarii. Di conseguenza, urganizazioni cumpresi a Task Force di i Servizii Preventivi di i Stati Uniti, Susan G. Komen, è a Società Americana di Cancer ùn cunsiglianu più auto-esami per e donne cun risicu mediu di cancheru di u senu, significendu chì ùn anu micca storia personale o familiare è senza genetica mutazioni cum'è u genu BRCA. (L'ACS hà ancu cambiatu e so linee guida in 2015 per raccomandà più tardi è menu mammografie.)
"A più spessu quandu u cancheru di u senu hè rilevatu per via di sintomi (cum'è un pezzu), una donna scopre u sintomu durante l'attività abituali cum'è bagnu o vestiti", dice l'ACS, aghjunghjendu chì e donne anu ancu "esse familiarizatu cù u so senu normalmente Fighjate è sentite è segnalate immediatamente ogni cambiamentu à un fornitore di assistenza sanitaria ". (Relazionatu: Ciò chì vogliu sapè di u cancru di mama in i mo 20 anni.)
Allora, duvete toccà voi stessi? Breastcancer.org, una organisazione senza scopo di lucro chì furnisce informazioni è supportu per quelli chì sò affettati da u cancheru di u senu, raccomanda sempre di toccà i vostri seni regolarmente cum'è un uttellu di screening utile - certamente ùn pò micca male - ancu s'ellu ùn deve micca rimpiazzà i screening da u vostru duttore.