Autore: Carl Weaver
Data Di Creazione: 26 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Febbraiu 2025
Anonim
Shalane Flanagan Dice U so Sognu di Vince a Maratona di Boston Cambiatu in Ghjustu Surviving It - Vita Di Vita
Shalane Flanagan Dice U so Sognu di Vince a Maratona di Boston Cambiatu in Ghjustu Surviving It - Vita Di Vita

Cuntenutu

Shalane Flanagan, triple olimpica è campione di Maratona di New York City, era una grande favurita per andà in a Maratona di Boston ieri. A nativa di Massachusette hà sempre speratu di vince a corsa, cunziddi chì hè ciò chì l'hà inspirata à diventà una maratona in u primu locu. Ma, sfurtunatamente, e cundizioni climatiche brutali anu pigliatu à u corridore (è u restu di u mondu) per sorpresa, mettendula à u settimu postu à a fine. "Ùn pensu micca chì aghju mai entrenatu in cundizioni cum'è quella prima", dice Shalane, un atleta sponsorizatu da HOTSHOT. Forma. "Hè solu una di e cose chì ùn pudete micca veramente preparà". (In cunnessione: Desiree Linden hè a prima donna americana à vince a Maratona di Boston Dapoi u 1985)


In a so storia di 122 anni, a Maratona di Boston ùn hè mai stata annullata, indipendentemente da a pioggia torrenziale o da u calore indiscrivibile. Ieri ùn era micca sfarente. I corridori è i spettatori furzavanu venti di 35 mph, pioggia battente, è un friddu di u ventu sottu u ghjacciu - micca esattamente ciò chì i corridori avianu aspittatu per una corsa di a mità d'aprile. "Sapiu chì avia da esse male perchè aghju anticipatu a necessità di mantene a temperatura di u core alta per u più longu pussibule per scansà i sintomi ipotermichi potenziali", dice Flanagan. "Ma ancu quantunque, era abbastanza inutile à pruvà à capì chì purtà per stà caldu, sapendu chì i mo panni andavanu à bagnassi veramente, ciò chì puderia finisce per fà mi sentu veramente fretu". (Relativu: Cunsiglii di corsa à u clima fretu da maratoneti d'elite)

Cusì, Flanagan hè ghjuntu cun un pianu di ghjocu per vèstinu ciò chì pensava ottimisà a so prestazione datu e cundizioni menu ideali. "Aghju decisu di portà shorts tipici da corsa, duie giacche, maniche armate, scaldamani, guanti, è dopu guanti in lattice per mette sopra i mo guanti per mantene li u più asciuttu pussibule", dice ella. "Portu ancu un cappellu è un scaldacechju per alluntanà a pioggia da pudè vede. Ùn m'era mai messu in ligna à a linea di partenza cù tanti vestiti è, à a fine, mi piacerebbe purtava di più." (Assuciatu: 13 Elementi Essenziali di Maratona Ogni Corridore Deve Avè)


Malgradu a preparazione à u megliu di e so capacità, Flanagan dice chì u so corpu hà luttatu per curaghjà attraversu u clima anormale di primavera. "I mo gammi, in particulare, anu veramente friddu, cusì friddu chì si sò inturniati solu", dice. "Onestamente mi hè parsu chì ùn avia mancu un pantalone nantu à-hè cusì chì mi sentia insensibile. In più a mo cumpusizione di u corpu, essendu in un statu adattatu è magru, ùn m'hà micca furnitu assai isolamentu o grassu corporeu necessariu per tene Mi caliu. Chì porta à i musculi di a mo gamba diventanu estremamente stretti, rendendu veramente difficiule di andà più veloce ".

Hè stata a reazione di u so corpu à a corsa in queste cundizioni chì l'anu purtata à piglià una pausa di bagnu di 13 seconde à a marca 20k.Mentre chì pareva un affare enormu per alcuni, Shalane ùn pare micca pensà chì hà purtatu alcuna cunsequenza nantu à u so tempu di finitura. "Hè stata una decisione calculata", dice. "Cunsiderendu chì era tantu fretu, i mo fluidi m'anu fattu piglià una breve pausa, è perchè eramu lenti da veru, sapiu chì puderia piglià una pausa è rientre senza impedisce a mo corsa à tuttu. Sì qualcosa, era u clima chì hà finitu per esse a caduta per mè ".


Malgradu tuttu ciò chì hà travagliatu contr'à ella, Flanagan dice ch'ella hè sempre super cuntenta di u risultatu di a corsa. "Sò veramente cuntenta", dice ella. "Ùn hè micca ciò chì aghju sunniatu. In a mo furmazione, eru in una forma simile, sì micca megliu, quandu aghju vintu a Maratona di New York sei mesi fà è era in realtà à un puntu induve eru capace di visualizà a vittoria di Boston. Ma durante a corsa, u mo sognu hè cambiatu da vince à sopravvivere è ghjunghje ghjustu à a fine, ciò chì aghju fattu - è sò veramente fieru di què. dite quessa, allora ùn ci hè nunda da esse delusi ". (Leghjite più nantu à i cunsiglii di Shalane per andà à a distanza.)

Siccomu questu era u so sestu tentativu di vince a Maratona di Boston, Flanagan dice ch'ella cunsidereghja s'ellu puderia esse a so ultima corsa cum'è un corridore d'elite. "Hè abbastanza nostalgicu cunziddi chì era sta corsa chì m'hà inspiratu à diventà un maratonista in u primu locu", dice. "Mi sentu un pocu insatisfettu perchè e cundizioni ùn m'anu micca permessu di mette in mostra e mo capacità è u me putenziale, allora hè un pocu tristu pensà chì era."

Dittu chistu, ci hè una speranza chì ella tornerà è darà l'ultima volta à a corsa. "Sò sempre statu bravu à seguità u mo core è ciò chì mi eccita è ciò chì mi appassiona, cusì in i prossimi dui mesi valuteraghju se aghju u desideriu o l'impulsu di fà a furmazione di novu", dice ella. . "Sia cum’ella sia, s’e ùn saraghju micca nantu à a linea di partenza, seraghju quì allenendu è aiutendu i mo cumpagni di squadra. Cusì un modu o un altru, seraghju sempre quì."

Rivista per

Publicità

Vi Ricumandemu

Sanguinari nasali cù coaguli

Sanguinari nasali cù coaguli

A maiò parte di i anguinamenti na ali, cunni ciuti ancu cum'è epi ta i, venenu da i picculi vini anguini in a membrana muco a chì và l'internu di u na u.Alcune cau e cumuni...
Chì hè Anosmia?

Chì hè Anosmia?

PanoramicaAno mia hè a perdita parziale o cumpleta di u en u di l'olfattu. Que ta perdita pò e e temporanea o permanente. Cundizioni cumuni chì irritanu u reve timentu di u na u, c...