Sensibilizazione à HIV: Mustrà u travagliu di un Artista Attivistu
Cuntenutu
- Date un pocu di fondu nantu à quale site cum'è artista. Quandu avete cuminciatu à creà opere d'arte?
- Quandu sò stati diagnosticati cun HIV? Cumu hà influenzatu voi è e vostre opere d'arte?
- Chì vi hà purtatu à cunghjucà a vostra opera d'arte cù missaghji annantu à HIV?
- Chì missaghji vulete mandà à l'altri chì campanu cù HIV per mezu di e vostre opere d'arte?
- Chì missaghji vulete mandà à u publicu generale nantu à l'HIV?
Date un pocu di fondu nantu à quale site cum'è artista. Quandu avete cuminciatu à creà opere d'arte?
Sò natu è cresciutu in Edmonton, in Alberta - una cità cunnisciuta cum'è u core di manzo è petroliu di u Canada, custruita à mezu à e praterie è u fondu di e Muntagne Rucciose.
Sò ghjuntu in età di ammirazione di i graffiti in i treni di merci è infine aghju cuminciatu à participà à sta cultura. Aghju sviluppatu un amore per a creazione di immagini è sò diventatu focalizatu nantu à a creazione d'arte dopu u mo diagnosi di HIV.
Quandu sò stati diagnosticati cun HIV? Cumu hà influenzatu voi è e vostre opere d'arte?
Mi sò statu diagnosticatu cun HIV in u 2009. Quandu aghju ricevutu u mo diagnosticu, sò statu devastatu emotivamente. Purtendu finu à questu puntu, mi sentia cusì scunfittu è rottu. Mi sentu dighjà cusì fisicamente vicinu à a morte chì pesu a cunsiderazione di finisce a mo vita.
M'arricordu ogni mumentu di u ghjornu di u mo diagnosticu finu à quandu esce da l'uffiziu di u duttore. À u ritornu à a casa di i mo parenti, ùn possu ricurdà chè sentimenti è penseri, ma nimu di l'ambienti, di vista o di sensazione.
Mentre in quellu spaziu capu scuru è terrificante, aghju accettatu chì, se questu era u mo puntu più bassu, puderia andà in ogni direzzione. À u minimu, a vita ùn puderia micca peghju.
Di conseguenza, aghju pussutu tirà mi da quella bughjura. Aghju cuminciatu à invità una vita chì supererà ciò chì prima paria pesante.
Chì vi hà purtatu à cunghjucà a vostra opera d'arte cù missaghji annantu à HIV?
A mo propria esperienza vissuta di navigà per e sfide cum'è una persona seropositiva, è avà cum'è babbu, informu una grande parte di u travagliu chì sò ispiratu à creà. U mo impegnu è a mo relazione cù i muvimenti di ghjustizia suciale motivanu ancu u mo arte.
Per un periudu di tempu, sò statu assai più cunfortu distanziannu mi di parlà di HIV in tuttu ciò chì aghju da fà.
Ma à un certu puntu, aghju cuminciatu à esplorà stu disagiu. Mi truveraghju à pruvà i limiti di a mo riluttanza creendu travagliu basatu annantu à e mo sperienze.
U mo prucessu creativu implica spessu travaglià in un spaziu emotivu è pruvà à decide di u megliu per ripresentallu visivamente.
Chì missaghji vulete mandà à l'altri chì campanu cù HIV per mezu di e vostre opere d'arte?
Mi piacerebbe cumunicà alcune di e mo sperienze persunali per prisentà sfumature di cume e frustrazioni, e paure, e sfide, è a lotta per a ghjustizia pudessinu esse relatabili, plausibili è azziunabili.
Suppongo chì seguitu una vita filtrata attraversu a lente inevitabile di u SIDA, è i sistemi chì u nostru mondu hà creatu chì permettenu à sta fioritura. Aghju pensatu à ciò chì lasceraghju daretu cù a speranza chì possa operà cum'è un attrezzu per capisce quale sò, è cumu tuttu si adatta à u puzzle di a nostra relazione trà di noi in sta vita è ancu al di là.
Chì missaghji vulete mandà à u publicu generale nantu à l'HIV?
Simu i vostri amichi, vicini, i corpi associati à un altru benefiziu di carità, a causa uriginale urganizata, i vostri amanti, i vostri affari, i vostri amichi cù benefici, è i vostri cumpagni. Simu a vostra lotta per megliu sistemi di salute, è a rimozione di e barriere à u so accessu. È simu a vostra lotta per un mondu custruitu senza vergogna, è invece pienu di cumpassione è empatia.
Dopu à u so diagnosticu HIV in u 2009, Shan Kelley hè stata ispirata à scopre una voce persunale, artistica è pulitizata in u cuntestu di malatie è avversità. Kelley mette in opera a so pratica artistica cum'è azzione contr'à l'apatia è a resa. Usendu oggetti, attività è cumpurtamenti chì parlanu à u cutidianu, u travagliu di Kelley combina umore, cuncepimentu, intellettuale è assunzione di rischi. Kelley hè un membru di l'artista Visual AIDS, è hà dimustratu travagliu in Canada, USA, Messicu, Europa è Spagna. Pudete truvà più di u so travagliu à https://shankelley.com.