Quantu duvete dusciatevi?
Cuntenutu
- Quantu duverebbe piglià una duscia?
- Effetti secondarii di dusce lunghe
- Effetti secondarii di dusce corte
- Sceglite acqua calda, calda o fredda
- Quante volte duvete dusciate?
- Cume duscia currettamente
- Purtà si
Sì un duttore chì si mette in entrata è chì esce, o ti piace stà fermu abbastanza longu chì l'acqua sia intornu à i vostri pedi? Indipendentemente da chì campu vi cascate, puderete vulè mira per u mezu, soprattuttu se vulete mantene a vostra pelle idrata è pulita.
Mentre l'importanza di bagnassi parechji ghjorni à a settimana, se micca ogni ghjornu, hè critica per a vostra salute generale è igiene, passà troppu o micca abbastanza tempu in a doccia pò purtà à prublemi cù a vostra pelle.
Quantu duverebbe piglià una duscia?
Sicondu i Centri per u Cuntrollu è a Prevenzione di e Malatie (CDC), a pioggia media dura 8 minuti. Se vulete stà in a doccia per più di 15 minuti, pudete vulete ripensà a vostra rutina d'igiene.
Sicondu u dermatologu certificatu da u duttore Edidiong Kaminska, MD, u tempu massimu raccomandatu di doccia hè di circa 5 à 10 minuti. Questu hè abbastanza tempu per pulisce è idratà a pelle senza esagerà. "A nostra pelle hà bisognu d'acqua, cum'è i nostri corpi, ma se a femu troppu o menu, allora pò avè cunsequenze", aghjusta.
È sì avete a pelle secca o eczema, a Dott.ssa Anna Guanche, MD, FAAD, dice chì sò raccomandate dusce più brevi è tiepide. D’altronde, u Baylor College of Medicine dice chì hè particularmente impurtante di evità e dusce calde in i mesi invernali postu chì u calore pò dannà a superficia di a pelle, chì pò purtà à infiammazione è aumentà i sintomi di eczema.
Effetti secondarii di dusce lunghe
Mentre una lunga doccia calda pò sembrà u megliu modu per coccole u vostru corpu, una doccia eccessiva pò disidratà a pelle. "U scopu di duscia hè di idratà è pulisce a pelle, ma una doccia calda o calda per periodi prolungati spoglia l'olii naturali di a pelle è apre i nostri pori è permette à l'umidità di fughje", dice Kaminska.
Per mantene l'umidità in, ella generalmente raccomanda di applicà una crema idratante per u corpu dopu a duscia nantu à a pelle postu chì permette à l'acqua (idratazione) di stà in a pelle è di ùn scappà.
Effetti secondarii di dusce corte
Se u lavatu eccessivu hà cunsequenze, hè sicuru di dì chì sottu a duscia pone ancu prublemi. In generale, sottu a duscia ùn pò micca pulisce bè a pelle.
"Avemu tutti batteri è urganismi nurmali chì campanu nantu à a nostra pelle (flora normale), è questu prutege a nostra pelle da ferite o insulte", spiega Kaminska. Se l'equilibriu hè inclinatu versu a crescita eccessiva di a flora nurmale o sana, dice chì questu puderà aumentà u risicu d'infezzione di a pelle - senza cuntà u risicu di l'odore di u corpu se avete sempre lavatu a pelle.
Sceglite acqua calda, calda o fredda
Ci hè benefici per e dusce d'acqua calda, calda è fredda. Ma sè ùn site micca sicuru chì temperatura hè u megliu per voi, sbagliate da u latu di a prudenza, è andate cù una doccia calda o tiepida.
Caldu, piuttostu cà acqua calda, hè megliu per e cundizioni di a pelle cum'è psoriasis è eczema, secondu l'Accademia Americana di Dermatologia. Aduprà acqua calda, piuttostu cà calda, pò ancu aiutà à mantene a vostra fattura d'acqua.
E dusce fredde ponu ancu avè qualchì benefiziu cume riduce u dolore musculare, calmà a pelle irritata o pruriginosa, è benintesa, aiutendu vi à svegliate a mattina. E dusce calde, invece, ponu aiutà à gestisce i sintomi di un fretu o di tosse allentendu a flegma è aprendu e vie aeree.
Quante volte duvete dusciate?
Sapendu quantu duvete stà sottu à l'acqua hè solu una parte di l'equazione. Duvete ancu esse attenti à a frequenza di duscia. Sicondu l'Accademia Americana di Dermatologia, a maiò parte di a ghjente ùn hà micca bisognu di più di una doccia à u ghjornu.
Dice questu, l'AAD sottolinea chì qualchì volta, ci hè bisognu di pulì u vostru corpu più di una volta à u ghjornu, cume se vi impegnate in un sport o attività chì ti faci sudà. Duvete dusciate quandu avete finitu. S'ellu hè u casu, assicuratevi chì l'acqua sia tiepida è idratate subitu dopu à una duscia.
Ma sì avete sempre prublemi cù a pelle secca dopu à dusce frequenti, pudete parlà cun un dermatologu per cunsiglii nantu à cumu minimizà a secchezza.
Cume duscia currettamente
Ciò chì fate in a duscia importa quant'è a frequenza di duscia è quantu lasciate l'acqua penetrà in a vostra pelle. "Ci hè parechje manere di duscia, ma u modu più simplice è più dolce hè di aduprà e to mani", dice Kaminska. I so passi per duscia includenu:
- Arricate u corpu cù acqua calda, ma micca calda
- Aduprate una semplice barra di sapone o liquid cleanser.
- Fate schiuma cù e vostre mani, è lavate u corpu in modu top-down, o da a testa à i pedi.
- Ùn vi scurdate di tutti l'anguli cum'è e pieghje di a pelle, l'ascelle, l'inguine, è trà i diti.
- Doccia per 5 à 10 minuti.
- Applica una crema idratante dopu asciugà.
Purtà si
Limità di u vostru tempu sottu à a doccia à 5 à 10 minuti è l'usu di acqua tiepida o calda pò aiutà à tene a pelle da asciugà, purificendu puru u vostru corpu.