Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 8 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 18 Nuvembre 2024
Anonim
Possu Fà una Doccia cù u mo Zitellu? - Salute
Possu Fà una Doccia cù u mo Zitellu? - Salute

Cuntenutu

Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.

Avete amparatu l'arti di fà più di una cosa in listessu tempu. Legà una scarpa mentre aduprate l'altru pede per scuzzulà a culla. Manghjà un sandwich tenendu u to picculu in l'altru bracciu è inclinendu a buttiglia cù u mentone. Funziunà u Roomba per quellu "rumore biancu" à u vostru nascitu li piaci à dorme. (Sure, questu hè multitasking - pulizia è calmante!)

Dunque hè sensu chì puderete cunsiderà di pulisce u zitellu mentre si pulisce ancu. Dui acelli, una petra (pruverbialmente solu, benintesa). Ma hè D'accordu di co-duscia cù u vostru zitellu?

In breve, questu hè OK se pigliate e precauzioni adatte - è ci sò sicuramente alcune considerazioni da tene à mente. In più, ùn aspettate micca chì voi - o bébé - averete necessariamente tuttu què pulitu senza una pianificazione attenta. Eccu i deets.


Quandu u vostru ciucciu pò piglià una doccia cun voi?

Vulete esse attentu à dusciate o bagnate u to criaturu troppu prestu. Tipicamente, quandu portate u vostru picculu fasciu di gioia in casa da l'ospedale, duvete sempre aspettà 2 settimane per chì u so "ceppu" ombilicale cade.

Hè quandu hè bè chì i so picculi corpi sianu sottumessi. (Cuntemu una duscia cum'è immersione, postu chì pò esse difficiule à cuntrullà induve và l'acqua.)

Prima di què accada, hè megliu à appiccicà si cù un bagnu di spugna o un pannu lavatu se u vostru zitellu ne hà bisognu.

In cunnessione: Cumu dà un bagnu à u vostru neunatu

Quante volte duvete dusciate cù u vostru zitellu?

pò dusciassi ogni ghjornu, ma u vostru nascitu ùn hà micca bisognu - u bagnu una o duie volte à a settimana hè bonu finu à ch'elli cumincianu à manghjà solidi. À questu puntu, a vita diventa più disordinata, è pudete vulete bagnalli più spessu, sia in a doccia o in u bagnu.

In cunnessione: Quantu volte duvete bagnà u vostru zitellu?

Hè sicuru di duscià cù u vostru zitellu?

Senza l'arnesi adatti, ùn hè micca l'opzione più sicura, è eccu alcune ragioni perchè:


Site scivulosu. U babbu scivulosu. U pianu hè sciddicosu. In altre parolle, ci hè un risicu di caduta più grande in a doccia.

A seconda di a pressione di l'acqua, una doccia pò esse abbastanza scioccante. L'acqua chì colpisce u corpu di u zitellu pò causà una lotta, chì ùn hè micca ciò chì vulete cun un risicu di caduta aumentatu.

I gel di doccia tipichi è i shampoo chì aduprate nantu à voi stessi ponu ferisce l'ochji sensibili di u zitellu o a pelle delicata.

È solu aduprà sti articuli in primu locu - senza pianificà prima di u tempu di aduprà una fionda o qualchì altru traspurtadore per u zitellu - necessita una presa per una manu, chì ùn hè micca sicura.

Cunsiglii di duscia per fà una sperienza più sicura

Se pigliate u vostru zitellu in a duscia ben preparatu, pudete rende lu più sicuru - è più divertente! - sperienza per tramindui. Basta à tene à mente què da l'iniziu: Ùn pudete micca esse puliti cum'è vulete. L'aspettative ponu mette in frenu l'esperienza, allora teneli bassu.

Prima di tuttu, assicuratevi di avè un tappettu appiccicatu fermu postu nantu à u pavimentu di a vostra doccia. Questu aiuta à prevene scivolate è cascate è vi dà un pianu sicuru mentre dusciate cù u vostru chjucu.


Per trattà ulteriormente (senza pun punzione) situazioni potenzialmente scivolose, alcuni genitori preferiscenu aduprà guanti di bagnu piuttostu chè e mani nude quandu tenenu u so criaturu sottu à a doccia. Questi guanti permettenu una presa più stretta.

Una fionda d'acqua pò ancu furnisce un modu più sicuru per tene u to zitellu in a duscia, soprattuttu se li risciacquate solu cù acqua tiepida - chì hè spessu bè per un criaturu chì ùn manghja ancu i solidi o si striscia intornu, ottenendu bruttu.

Se andate cù questa opzione, hè megliu ùn piglià micca u to figliolu fora di a fionda mentre hè sottu à a duscia.

Assicuratevi di avè un modu faciule per dispensà qualsiasi prudutti di duscia mentre site quì, tenendu in mente chì ùn puderete micca pudè piglià a buttiglia di shampoo in una mano è sprime u pruduttu in l'altra. I buttigli di pompa o i dispensatori senza mani sò boni opzioni.

È mentre ci site, siate attenti à ciò chì riempite questi biberoni o distributori quandu si tratta di zitellu.

U vostru solitu shampoo o lavatu di u corpu ùn pò micca esse boni opzioni per a pelle sensibile di u to picculu, chì pò asciugà facilmente. Pensate à aduprà invece shampoo è detergenti specifici per i zitelli. Ùn v'inchietate - faranu a vostra pelle dolce, anch'ella!

Aduprate acqua tiepida - micca cusì calda chì steamate rapidamente u bagnu - è evite chì u spray sprimessi in faccia à u to babbu.

Se preferite e vostre dusce nantu à u latu più caldu, assicuratevi di limità u tempu chì u vostru zitellu hè in a doccia cun voi à pochi minuti o più.

Sì avete un cumpagnu in casa, aiutallu à aiutà. Questu pò esse utili soprattuttu cù un neonatu. Fate chì u to cumpagnu stà à fiancu à porghjeci u zitellu o purtatelu da voi (asciugamanu prontu) quandu avete finitu.

Un'altra opzione? Una duscia di famiglia. Questu permette à voi è u vostru cumpagnu di passà (cun ​​cura) u vostru natu trà di voi mentre vi turnate à esse puliti.

Infine, sì u cumbugliu di u vostru zitellu, puderebbe bisognu di lampà u asciugamanu. O almenu limitate u so tempu di duscia à pochi minuti per un risciacquu rapidu. In generale, vi vulete fà u bagnu è a doccia cum'è una sperienza positiva pussibule!

Forniture per una doccia più sicura

Questi prudutti ponu assicurà chì voi è u zitellu abbiate una sperienza di doccia più sicura è piacevule. Cumprate per elli in ligna:

  • stuoiu di duscia
  • guanti di bagnu
  • sling d'acqua
  • buttigli di pompa o dispensatori di prudutti senza mani
  • savoni di bagnu è shampoo per i zitelli

Alternative à duscia cù u vostru zitellu

Prima, parechji genitori novi luttanu per truvà u tempu di piglià e so dusce, soprattuttu quandu site solu voi è u zitellu in casa solu. Tenite à mente chì ancu cù un neonatu in casa, pudete dusciate da soli!

Per un nascitoghju, cronometrate a vostra doccia solitaria per quandu dormenu se hè pussibule.

Purtate a so culla o u so butteru à a vista di a duscia è lasciate chì i soni calmanti di a duscia travaglianu in u vostru favore - quandu u vostru zitellu hè alimentatu, ruttatu è addurmintatu, ùn si puderà mancu arrizzà mentre avete a vostra schiuma accesa.

D’altronde, certe volte duscia cun un criaturu ùn hè micca solu una opzione divertente, di volta in volta - si pò sente cum'è una necessità se vivi in ​​un appartamentu o un altru spaziu di vita senza una vasca.

Ma puderete vulè pruvà altre soluzioni di bagnu per i zitelli chì ùn anu micca bisognu di tene u to criaturu in i vostri bracci. Questi includenu:

  • aduprendu una vasca da bagno per bambini nantu à u pavimentu di a doccia mentre site inginocchiatu fora di a doccia
  • aduprendu u lavamanu
  • riempia una vasca da criaturu autonoma cù un pocu d'acqua è dà à u zitellu a so propria doccia adorabile cun un soffiu di doccia (cumpratelu in linea quì)

È sì avete una vasca di dimensioni cumplette, u bagnu cù u vostru zitellu hè ancu una opzione.

Hè megliu per fà questu quandu anu acquistatu u cuntrollu di a testa è ponu stà in a vasca cun voi, ma e stesse linee guida s'applicanu - avè un tappettu di vasca grippy è mantene una presa sicura nantu à u zitellu mentre utilizanu acqua tiepida è prudutti sicuri per i zitelli.

U takeaway

Duvettà cù u vostru zitellu, se hè fattu in modu sicuru, pò esse una sperienza divertente per voi dui. Assicuratevi solu di piglià e precauzioni adatte è di mantene l'aspettative per a vostra propria pulizia in u latu inferiore, è andarete bè.

Articuli Affascinanti

3 Rimedi casani per l'itterizia

3 Rimedi casani per l'itterizia

In adulti, u culore giallu di a pelle (icterizia) pò e e cau atu da cambiamenti in u fegatu o in a ci tifellea, mentre chì in u zitellu novu ta cundizione hè cumuna è faciule facil...
Cumu hè fattu u trattamentu di u cancheru di u senu

Cumu hè fattu u trattamentu di u cancheru di u senu

U trattamentu per u cancheru di u enu varieghja econdu u gradu di viluppu di u tumore, è pò e e fattu per mezu di chimioterapia, radioterapia o chirurgia. Altri fattori chì ponu influen...