Simone Biles Fora di a Finale di a Squadra di Ginnastica à l'Olimpiadi di Tokyo
Cuntenutu
Simone Biles, assai cunsiderata cum'è a più grande ginnasta di tutti i tempi, si hè ritirata da a cumpetizione di squadre à l'Olimpiadi di Tokyo per via di una "questione medica", hà rivelatu marti Ginnastica USA in una dichjarazione.
"Simone Biles s'hè ritirata da a cumpetizione finale di a squadra per via di un prublema medicale. Serà valutata ogni ghjornu per determinà a liquidazione medica per e future competizioni", hà tweetatu USA Gymnastics marti matina.
Biles, 24 anni, era statu in cuncurrenza in a volta di u marti è avia andatu da u pavimentu cù u so allenatore, secondu OGGI. U so cumpagnu di squadra di Biles, Jordan Chiles di 20 anni, hà pigliatu u so postu.
Malgradu l'assenza di Biles, però, Chiles, cù i so cumpagni di squadra Grace McCallum è Sunisa (Suni) Lee anu cuntinuvatu à cumpete è anu vintu a medaglia d'argentu.
In una intervista marti cù u OGGI Mostra, Biles hà parlatu à u co-anchor Hoda Kotb nantu à ciò chì hà purtatu à a so retirazzione da a finale di a squadra. "Fisicamente, mi sentu bè, sò in forma", hà dettu Biles. "Emozionalmente, stu tipu di varia in quantu à l'ora è u mumentu. Venendu quì à l'Olimpiadi è esse a stella principale ùn hè micca una faccenda faciule, allora pruvemu solu di piglialla un ghjornu à a volta è videremu. "
Biles, sei volte medaglia olimpica, hà sbarcatu in precedenza a doppia lucca Yurchenko durante a furmazione di u podium a settimana scorsa, una volta sfida chì Biles avia inchjucatu in maghju in u Classicu US 2021, secondu Ghjente.
Nanzu à a cumpetizione di u marti, Biles avia digià parlatu di a pressione chì sintia cù i Ghjochi Olimpichi di l'estate. In un post spartutu lunedì nantu à a so pagina Instagram, Biles hà scrittu: "Mi sentu daveru chì aghju u pesu di u mondu nantu à e mo spalle à volte. Sò chì l'aghju spazzatu è chì pare chì a pressione ùn m'affetti micca, ma maladetta qualchì volta hè difficiule hahaha! L'Olimpiadi ùn hè micca una burla! MA sò felice chì a mo famiglia sia stata capace di stà cun mè virtualmente🤍 significanu u mondu per mè! "
In risposta à a maravigliosa partenza di Biles da a finale di a squadra di gimnastica marti, l'ex gimnasta olimpica di i Stati Uniti Aly Raisman hà parlatu OGGI Mostra circa a situazione puderia influenzà Biles emotivamente.
"Hè solu tanta pressione, è aghju avutu a vista di quantu pressione hè stata annantu à ella in i mesi precedenti à i Ghjochi, è hè solu devastante. Mi sentu orribile", hà dettu Raisman marti.
Raisman, chì hà vintu trè medaglie d'oru olimpiche, hà dettu ancu OGGI Mostra ch'ella si senti "malatu à u so stomacu" à mezu à a surtita di Biles. "Sò chì tutti questi atleti sunnianu di stu mumentu per a so vita sana, è cusì sò solu cumpletamente devastatu", hà dettu Raisman. "Sò ovviamente tantu preoccupatu è speru solu chì Simone sia bè."