A rutina di u Pavimentu Difettu di Simone Biles Vi Uttene Amped per Rio
Cuntenutu
Finu avà, Rio ~ frebba ~ hè statu limitatu (à u litturale è figurativamente) à u virus Zika. Ma avà chì simu menu di 50 ghjorni da a ceremonia d'apertura, i talenti di l'atleti superputeri sò infine suprananti nantu à u superbug - almenu quandu si tratta di ginnasta Simone Biles.
Un video di a so rutina di pavimentu da i Campionati di Ginnastica Femminile P&G in San Luigi venneri u 24 di ghjugnu hà digià supiratu i 11 milioni di visualizzazioni nant'à Facebook. È hè effing impeccabile. (Seguitela è l'altri aspiranti olimpichi nantu à u so #RoadtoRio.)
A legenda di a ginnastica è a medaglia d'oru Nastia Liukin hà u primu cummentariu dopu chì Biles hà finitu: "Bè, ùn hè micca veramente assai megliu cà questu". BOOM. Seriu. Date un'occhiata à i so atterramenti perfettamente perfetti, senza sfasà "Aghju avutu questu" surrisu, è u fattu chì unu di i so passati di tumbling sia ancu statu chjamatu "e Bile" dopu à ella, è avete u fattu di campione.
È a so eccellenza si stendeva ancu à a trave d'equilibriu, à a volta è à i bars irregolari; sta rutina di pavimentu hà aiutatu Biles à sbarcà u so quartu titulu consecutivu à u Campionatu P&G, secondu a NBC. In seguitu, i medaglia d'oru olimpichi di Londra sò Aly Raisman in seconda è Gabby Douglas in quarta, cù Laurie Hernandez di 15 anni in terza. (Quale sà, forse questu hè l'equipaggiu chì puderia seguità i passi di i Fierce Five.)
Hè sicuru di dì chì videremu Biles in tuttu u podju in Rio, ma ella hà da fà quì prima; e prove olimpiche di ginnastica femminile di i Stati Uniti ùn sò micca finu à l'8 è u 9 di lugliu in San Jose, California. Ancu se u so caminu à Rio ùn hè ancu stabilitu in petra, fighjate a rutina di u pianu di Biles quì sottu è ghjudicate per voi stessu. Dopu un spettaculu cusì, ùn pudemu micca aiutà à pensà ch'ella sarà legata à Rio è purtendu in casa un pocu di hardware.
https://www.facebook.com/plugins/video.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fnbcolympics%2Fvideos%2F10154775019040329%2F&show_text=0