Passi Semplici Per Prevenzione di Corsi di Vesciche
Cuntenutu
Quandu vi preoccupate di ferite da a corsa, camminate o qualchì altra parte di a vostra rutina di fitness, aspettate chì serà qualcosa di maiò, cum'è un ghjinochju strappatu o un mal di schiena. In realtà, una ferita più chjuca di a dimensione di un centesimu hè più probabile chì ti porti giù questu estate.
Parlu di vesciche, di quelli picculi punti caldi pieni di pus chì si affaccanu nantu à i vostri pedi, in particulare nantu à i diti, i tacchi è i bordi. E vesciche sò causate da attriti è irritazioni, di solitu da qualcosa chì si rasca contr'à u pede. Alcuni esercitatori sò più propensi à bolle di l'altri, ma tutti sò più suscettibili durante u clima caldu, umidu è umitu.
U megliu modu per trattà e vesciche hè di evitàle in primu locu. Siccomu sò insanely blister-propens me stessu, aghju datu a prevenzione di blister è mantenimentu assai pensamentu. Eccu a mo strategia di trè punti:
Calzature
Calzature chì hè troppu spaziosa hè più spessu u culprit di i scarpi chì sò troppu stretti, perchè i vostri pedi scorri, fretu è bump quandu ci hè spaziu extra. Sò chì alcuni di voi cumprà scarpi di atletica chì ùn si adattanu micca bè in a speranza chì pudete rompe. I scarpi devenu sentesi còmodi da u mumentu chì fate u primu passu finu à u mumentu chì li rimpiazzate. Ùn deve micca bisognu di stiramenti, imbottiture o taping per fà li portanu.
Una scarpa adattata hà a stessa forma basica di u to pede: hè largu induve u to pede hè largu è strettu induve u to pede hè strettu. Ci deve esse un spaziu di una miniatura trà u to pede più longu è u fronte di a scarpa quandu site in piedi cù u vostru pesu distribuitu uniformemente è, quandu li lace, u to pede deve stà fermu in u locu senza sensu cum'è in una camicia dritta. Ùn risicate micca di cumprà si senti ancu una sola cucitura bumpy o un puntu elevatu. Pruvate parechje marche è mudelli; ùn ci hè nimu adattatu per tutti.
Sè vo site un magnetu blister, lace up usendu u metudu tradiziunale incruciatu finu à ghjunghje à l'ultimu ochju, poi infilate ogni estremità in l'ultimu ochju da u listessu latu per creà loops. In seguitu, incruciate un lace nantu à l'altru è passa l'estremità à traversu u ciclu oppostu. Stringhje è cravate; questu aiuta à mantene u vostru pede da scorrere intornu.
Calzini
Portà u paru ghjustu di calzini sportivi hè a vostra tattica di cuntrollu di blister numero unu. Senza elli, i vostri pedi sò sottumessi à un grande attritu. Finu cù una bona gestione di l'umidità è una alta durabilità sò caratteristiche must-have per i pedi felici. (Ci hè parechje eccezzioni à sta regula. Per esempiu, vi ricumandemu di mette calzetti più spessi cù stivali da muntagna.)
E calzette chì portate devenu cunfurmassi perfettamente à i vostri pedi; senza rughe, raggruppamenti, o pieghji in più. Preferiscu i materiali sintetici cum'è u nylon perchè si asciuganu prestu è tenenu a so forma. Per esempiu, sò un grande fan di PowerSox. Portu quelli cun una forma anatomica di prestazione; cum'è cù i scarpi, ci hè un calzinu manca è un calzinu ghjustu per dà una forma persunalizata.
Un vechju truccu di maratonistu implica di sciddicà nantu à e calze alte à u ghjinochju sottu à i vostri calzini. I calzini slip contr'à u nylon, ma u nylon cunforma à i vostri pedi. Ammettu chì questu hè un pocu stranu, ma cunnoscu certi guerrieri di strada hardcore chì ghjuranu per questu metudu. Allora s'è vo site veramente soffrenu, l'orgogliu sia dammatu.
RX
Ripiglià i pedi prima di un allenamentu hè un affare icky, ma hè efficace. A vaselina funziona bè, ma pensu chì i prudutti speciali fatti per a prevenzione di blister funzionanu megliu. Personalmente ghjurò per Lanacane Gel anti-screpolature.
Se avete i punti caldi recurrenti, pruvate à mette qualchì cintura atletica o cunduttiva sopra a zona offensiva. Pudete ancu circà una fascia cum'è Blist-O-Ban chì hà strati laminati di film plasticu traspirante è una bolla autoinflante chì centrate nantu à u blister. Quandu u vostru scarpu si sfrega contr'à u fasgiu, i strati scorrini lisamente l'uni contr'à l'altri piuttostu chè a to pelle tenera.
Sì i vostri blisteri salenu in ogni casu, visitate u vostru duttore o pruvate à drenalli da voi stessu cù una lama di rasoio sterile o un forbice per unghie. (Avà chì ci pensu, andate à vede u vostru duttore!) Pudete ancu taglià un foru in un vechju paru di scarpi nantu à a zona currispundente per chì u vostru blister ùn abbia nunda à chì sfregassi. Questu deve eliminà a frizione dolorosa è permettenu à a blister una chance di guarisce completamente. Intantu, rinfurzate a zona pitturendula spessu cù una fascia liquida.