Sindrome di Schinzel-Giedion
Cuntenutu
A Sindrome di Schinzel-Giedion hè una malatia congenita rara chì provoca l'apparizione di malformazioni in u scheletru, cambiamenti in a faccia, ostruzione di e vie urinarie è ritardi di sviluppu severi in u zitellu.
Generalmente, a Sindrome di Schinzel-Giedion ùn hè ereditaria è, dunque, pò apparisce in famiglie senza storia di a malattia.
U U sindrome di Schinzel-Giedion ùn hà micca cura, ma chirurgie ponu esse effettuate per correggere alcune malformazioni è migliorà a qualità di vita di u zitellu, tuttavia, l'aspettativa di vita hè bassa.
Sintomi di a Sindrome di Schinzel-Giedion
I sintomi di a Sindrome di Schinzel-Giedion includenu:
- Face stretta cù fronte maiò;
- Bocca è lingua più grande di u normale;
- Capelli eccessivi di u corpu;
- Prublemi neurologichi, cum'è indebulimentu visuale, crisi o surdità;
- Cambiamenti severi in u core, reni o genitali.
Sti sintomi sò generalmente identificati subitu dopu à a nascita è, dunque, u zitellu pò esse necessariu d'ospedale per trattà i sintomi prima di esse licenziati da a maternità.
Oltre à i sintomi caratteristici di a malattia, i zitelli cù a sindrome di Schinzel-Giedion anu ancu una degenerazione neurologica progressiva, un risicu aumentatu di tumori è infezioni respiratorie ricorrenti, cum'è pneumonia.
Cume trattà a sindrome di Schinzel-Giedion
Ùn ci hè micca trattamentu specificu per curà a Sindrome di Schinzel-Giedion, tuttavia, alcuni trattamenti, in particulare chirurgia, ponu esse aduprati per curregge e malformazioni causate da a malattia, migliorendu a qualità di vita di u zitellu.