Sindrome Thoracic Outlet: Sintomi è Trattamentu
Cuntenutu
- Sintomi di Sindrome di Prussia Toracica
- Trattamentu per a Sindrome di Pruduzione Toracica
- Esercizii di Sindrome di Pruduzione Toracica
A Sindrome di Prussia Toracica accade quandu i nervi o i vasi sanguigni chì si trovanu trà a clavicula è a prima costula diventanu cumpressi, causendu dolore in a spalla o pizzicamentu in i bracci è e mani, per esempiu.
Nurmalmentu, stu sindromu hè più frequente in e donne, soprattuttu in quelli chì anu avutu un accidente di vittura o ferite ripetitive à u pettu, ma pò sviluppassi ancu in donne incinte, riducendu o sparendu dopu à u partu.
U sindrome di l'usciu toracicu hè curabile per mezu di a chirurgia, tuttavia, ci sò altri trattamenti chì aiutanu à cuntrullà i sintomi, cume a fisioterapia è e strategie per diminuisce a compressione di u situ.
Cumpressione di nervi è vini sanguiniSintomi di Sindrome di Prussia Toracica
I sintomi di sta sindrome ponu esse:
- Dolore à u bracciu, a spalla è u collu;
- Tingling o ardente in u bracciu, a manu è e dita;
- Difficultà à spustà i bracci, per via di a debbulezza è di a perdita di massa musculare;
- A causa di una cattiva circolazione sanguigna, sintomi cume mani è dita viulente o pallide ponu apparisce, fatigue, sensibilità alterata, diminuzione di a temperatura in a zona;
- Dolore in u latu di a testa è di u collu, regione di u musculu romboidu è suprascapulare, laterale di u bracciu è sopra a manu, trà l'indice è u pulgaru, quandu ci hè cumpressione di C5, C6 è C7;
- Dolore in a regione suprascapulare, u collu, a parte mediale di u bracciu, trà l'anellu è e dite rosa, quandu ci hè compressione di C8 è T1;
- Quandu ci hè una costula cervica, pò esse dulore in a regione supraclaviculare chì s'aggrava quandu si apre u bracciu o si tenenu oggetti pesanti;
- Quandu ci hè cumpressione di e vene, sintomi cume pesantezza, dolore, temperatura aumentata di a pelle, rossore è gonfiore ponu apparì, soprattuttu in a spalla.
corazza
Quandu si presentanu questi sintomi, hè impurtante cunsultà un ortopedistu o fisioterapeuta per fà u diagnosticu currettu cù i test di provocazione di i sintomi.2 pusizioni di a spina cervicale, pettu è troncu, ponu esse utili per verificà u restringimentu di a regione.
Sintomi di sindrome di sboccu toracicu
I test di pruvucazione di i sintomi ponu esse:
- Test di Adson:A persona deve piglià un soffiu prufondu, girà u collu indietro è girà a faccia versu u latu esaminatu. Se u polzu diminuisce o sparisce, u signale hè pusitivu.
- Test di 3 minuti: aprite e bracce in rotazione esterna cù a flessione di 90 gradi di i gomiti. U paziente deve esse apertu è chjusu e mani per trè minuti. A ripruduzzione di i sintomi, l'angurità, a parestesia è ancu l'incapacità di cuntinuà a prova sò risposte positive. E persone normali ponu sperimentà una fatica di i membri, ma raramente parestesia o dolore.
Altri testi chì ponu esse urdinati da u duttore includenu tomografia computerizata, risonanza magnetica, mielografia, risonanza magnetica è ultrasuoni Doppler chì ponu esse urdinati quandu sò suspettate altre malatie.
Trattamentu per a Sindrome di Pruduzione Toracica
U trattamentu deve esse guidatu da un ortopedistu è di solitu principia cù l'assunzione di antiinflamatori, cum'è Ibuprofen è Diclofenac, o antidolorifici, cum'è Paracetamol, per alleviare i sintomi in tempi di crisa. Inoltre, hè cunsigliatu di fà fisioterapia per rinfurzà i musculi è migliurà a postura, evitendu l'apparizione di sti sintomi.
L'usu di cumpresse calde è di riposu pò esse utile per alleviare l'inconfortu, ma in più, sè site in sovrappesu duverete perde u pesu, evità di alzà e bracce sopra a linea di e spalle, purtendu oggetti pesanti è sacchetti nantu à e spalle. A mobilizazione neurale è u pompaggiu sò tecniche manuali chì ponu esse realizate da u fisioterapeuta, è esercizii di stretching sò ancu indicati.
Esercizii di Sindrome di Pruduzione Toracica
L'eserciziu aiuta à scumpressà i nervi è i vini sanguini vicinu à u collu, migliurà u flussu di sangue è allevia i sintomi. Hè cunsigliatu di cunsultà un fisioterapeuta prima di fà l'esercizii, adattenduli à ogni casu.
Eserciziu 1
Inclinate u collu à u latu u più pussibule è stà in questa pusizione per 30 secondi. Dopu fate u listessu eserciziu per l'altra parte è ripetite 3 volte.
Eserciziu 2
Arrìzzati, mette u to pettu fora è poi tira i gomiti ind'è u più pussibule. Stà in questa pusizione per 30 secondi è ripetite l'eserciziu 3 volte.
In i casi i più gravi, in i quali i sintomi ùn smariscenu cù l'usu di droghe o di terapia fisica, u duttore pò cunsiglià una chirurgia vascolare per scumpressà i vasi è i nervi affetti. In chirurgia, pudete taglià u musculu scalene, caccià a costula cervicale, caccià e strutture chì ponu cumpressà u nervu o u vascellu sanguinu, è chì hè rispunsevule di i sintomi.