Principali sintomi di Candidiasi in gravidanza
Cuntenutu
- Test rapidu per identificà s'ellu si tratta di candidiasi
- Cosa da fà in casu di suspettu
- Cume curà a candidiasi in gravidanza
Prurite in u vaginu hè in a maiò parte di i casi un segnu di candidiasi, chì accade quandu un eccessu di u fungu Candida albicans sviluppendu in a regione intima.
Stu sintumu hè particularmente cumunu in gravidanza, postu chì, per via di i cambiamenti ormonali cumuni in gravidanza, ci hè una diminuzione di u pH vaginale, facilitendu u sviluppu di u fungu è aumentendu u risicu di avè candidiasi.
Test rapidu per identificà s'ellu si tratta di candidiasi
Dunque, se site incinta è pensate chì pudete avè candidiasi, fate u nostru test in ligna, cuntrollendu i vostri sintomi è scopre quale hè u vostru risicu:
- 1. Rossu è gonfiore in tutta a zona intima
- 2. Placche bianche in u vaginu
- 3. Scaricamentu bianchicciu, cumuli, simile à u latte tagliatu
- 4. Dolore o sensazione di brusgiu quandu urinate
- 5. Scaricamentu giallasciu o verdicciu
- 6. Presenza di picculi pellet in a vagina o in a pelle aspra
- 7. Pruritu chì apparisce o s'aggrava dopu aduprà qualchì tipu di mutandine, sapone, crema, cera o lubrificante in a zona intima
Tuttavia, u rossu è a sensazione di brusgiu quandu urinanu ponu indicà infezioni di e vie urinarie, un'altra situazione cumuna in gravidanza, è dunque in casu di dubbitu, duvete andà à u duttore è fà e prove per fà u diagnosticu currettu. Vede altri sintomi chì ponu indicà una infezzjoni di l'urinaria in gravidanza.
Cosa da fà in casu di suspettu
A donna incinta cù sintomi di candidiasi deve cunsultà u ginecologu per fà u diagnosticu currettu è cumincià u trattamentu cù farmaci antifungali in forma di unguentu.
U duttore pò urdinà testi cum'è u fruttu pap per esse sicuru di l'infezzione chì a donna hà, perchè sta prova identifica l'agente causativu.
A candidiasi durante a gravidanza ùn face micca cambià u fetu, ma quandu ùn hè micca trattata, pò esse trasmessa à u neonatu durante a consegna, causendu candidiasi orale è questu pò passà à u senu di a mamma durante l'allattamentu, purtendu dolore è disconfort à a donna.
Cume curà a candidiasi in gravidanza
Hè cunsigliatu di aduprà i medicamenti indicati da l'ostetricu, adatti per l'inserimentu in a vagina, seguitendu e linee guida mediche è u fogliu.
Mentre a medicina ùn hà alcun effettu, per alleviare i sintomi di candidiasi in gravidanza, pudete mette compresse fredde o lavà a zona interessata cun acqua fredda, riducendu pruritu è rossu. U bagnu di sitz pò ancu esse fattu cù acqua tiepida è acitu.
Un bonu cunsigliu hè di aumentà l'ingestione quotidiana di yogurt, postu chì ne hà Lactobacillus chì aiutanu à equilibrà a flora vaginale, permettendu di curà a candidiasi prima. Altre misure chì ponu aiutà in u video seguente: