10 sintomi fisichi di malatie emotive
Cuntenutu
E malatie psicosomatiche sò malatie di a mente chì manifestanu sintomi fisichi, cum'è u dolore di u stomacu, tremori o sudore, ma chì anu una causa psiculogica. Apparenu in e persone chì anu alti livelli di stress è ansietà, perchè hè un modu per u corpu di dimostrà fisicamente qualcosa chì ùn hè micca bè in a parte emotiva è sentimentale.
Alcuni di i segni fisici chì ponu indicà una malattia psicosomatica sò:
- A frequenza cardiaca aumentata;
- Tremori;
- Respirazione rapida è mancanza di respiru;
- Sudore fretu o eccessivu;
- Bocca asciutta;
- Malatia di u muvimentu;
- Pena in corpu;
- Sensazione di un pezzu in a gola;
- Dolore in pettu, schiena è testa;
- Macchie rosse o viulette nantu à a pelle.
Questi sintomi accadenu perchè u stress è l'ansietà aumentanu l'attività nervosa di u cervellu, in più di elevà i livelli di ormoni in u sangue, cum'è adrenalina è cortisol. Parechji organi in u corpu, cum'è l'intestini, u stomacu, i musculi, a pelle è u core, anu una cunnessione diretta cù u cervellu, è sò i più influenzati da questi cambiamenti.
Cù a persistenza di i sintomi, hè cumunu avè malatie chì ponu esse causate o aggravate da cause emotive, cume gastrite, fibromialgia, psoriasi è pressione alta, per esempiu. In certi casi, i sintomi sò cusì intensi chì ponu simulà malatie gravi, cum'è infartu, ictus o crisi, per esempiu, è richiedenu un trattamentu rapidu basatu annantu à ansiolitici, cum'è diazepam, in cure d'urgenza. Amparate più nantu à e malatie psicosomatiche.
Cause di Malatie Psicosomatiche
Chiunque pò sviluppà una malattia psicosomatica, postu chì simu tutti esposti à situazioni chì generanu ansietà, stress o tristezza. Cusì, alcune di e situazioni chì ponu purtà à l'apparizione di stu tipu di malatie più facilmente sò:
- Parechje richieste è stress in u travagliu;
- Traumu per via di avvenimenti maiò;
- Difficultà à sprimà sentimenti o à parlà d'elli;
- Prissioni psiculugica o intimidazione;
- Depressione o ansietà;
- Altu gradu di racolta persunale.
Se sò suspettati sintomi chì indicanu una malattia psicosomatica o se a persona si sente spessu ansiosa o stressata, hè raccomandatu d'andà à u medicu generale per chì si possinu fà testi chì ponu scartà altre malatie è, se necessariu, esse riferite à un psichiatra o psicologu.
U seguitu da un psicologu hè assai impurtante in queste situazioni, perchè aiuta a persona à identificà u mutivu di u so stress è ansietà è, cusì, di pudè trattà stu tipu di situazione è aduttà abitudini è strategie chì prumove u sintimu di benessere.
Cumu trattà
U trattamentu hè fattu cù droghe per alleviare i sintomi, cume antidolorifici, antiinflamatori è nausea, è ancu medicinali per cuntrullà l'ansietà, aduprendu antidepressivi, cume sertralina o citalopram, o ansiolitici calmanti, cume diazepam o alprazolam, per esempiu, se indicatu da u duttore.
In più di i medicazione, e persone chì anu sintomi è malattie psicosomatiche devenu esse monitorate da un psicologu è psichiatra per e sessioni di psicoterapia è l'aghjustamenti di medicazione. Alcuni cunsiglii per amparà à circundà i sintomi d'ansietà ponu ancu esse seguitati, cume impegnassi in qualchì attività piacevule, per esempiu.
Ci sò ancu alternative naturali per aiutà à allevà i sintomi emozionali, cume a camomilla è i tè valeriani, a meditazione è e tecniche di respirazione. Vede altri cunsiglii per i rimedii naturali per l'ansietà.