Autore: Roger Morrison
Data Di Creazione: 6 Sittembre 2021
Aghjurnamentu Di Data: 11 Maghju 2024
Anonim
Infezzione intestinale: chì hè, sintomi è chì manghjà - Salute
Infezzione intestinale: chì hè, sintomi è chì manghjà - Salute

Cuntenutu

L'infezzione intestinale di solitu si pone dopu avè cunsumatu cibu o acqua contaminata, è ci ponu esse frebba, dolore addominale, vomitu è ​​diarrea frequente, è hè impurtante cunsultà u duttore se i sintomi ùn spariscenu in 2 ghjorni.

Hè pussibule di prevene l'infezioni intestinali migliurendu l'abitudini igienichi, sia persunali sia alimentari, è si consiglia di lavà e mani dopu avè usatu u bagnu è di piglià bè l'alimentu prima di manighjà lu.

Principali sintomi

I sintomi di l'infezzione intestinale ponu apparisce subitu dopu à u cunsumu di alimenti contaminati o finu à 3 ghjorni è varià secondu u tippu di microorganismu, a gravità di l'infezzione, l'età è u statu di salute generale di a persona, i sintomi principali sò:

  • Cramps è dolore addominale;
  • Diarrea, chì pò avè sangue in e feci;
  • Vumitu;
  • Mal di testa;
  • Aumenti di i gasi,
  • Pèrdita di l'appetite;
  • Frebba.

Hè impurtante di ricurdà chì i sintomi di l'infezzione intestinale sò più gravi è preoccupanti in i zitelli è l'anziani, postu chì anu un sistema immunitariu più debule, chì pò favurisce a proliferazione più rapida di u microorganismu è, cusì, rende l'infezione più seria, cum'è ancu aumentà a perdita di pesu è u risicu di disidratazione.


Quale hè u più in risicu di infezzione intestinale

E persone cun sistema immunitariu debule, cum'è i malati di u SIDA o quelli chì sò sottumessi à u trattamentu di u cancheru, i zitelli, e donne incinte è l'anziani sò più propensi à avè infezioni intestinali perchè anu un sistema immune più debule.

Inoltre, e persone chì anu gastrite o ardori di stomacu o chì usanu droghe per cuntrullà l'acidità di u stomacu, cume Omeprazole, anu un risicu aumentatu di avè infezioni intestinali, chì l'acidità di u stomacu hè ridutta, rendendu più difficiule a lotta contra virus è batteri.

Cosa da manghjà per trattà l'infezioni intestinali

Durante u trattamentu di l'infezioni intestinali hè impurtante di beie assai acqua per rimpiazzà i fluidi persi da diarrea è vomitu, è di cunsumà alimenti facilmente digeribili, cum'è risu biancu cottu, pasta, carne bianca cù pocu staghjunamentu, frutti cotti è sgusciati, tes succhi straziati cù zuccheru, ricurdendusi di evità i tè cun caffeina, cum'è u tè verde, neru è mate.

In stuzzichini, hè cunsigliatu di cunsumà biscotti secchi senza ripieno, pane biancu cù gelatina di frutti, ioghji naturali è casgi bianchi, cum'è u ricotta, postu chì sò pochi in grassu è facili da digerì.


Chì micca da manghjà

Finchè dura a diarrea, bisogna à evità di cunsumà ligumi è frutti in a so pelle, ancu in zuppe o insalate cotte, chì sò ricche di fibre chì aumenteranu u transitu intestinale è favuriscenu a diarrea.

Duvete ancu evità cibi ricchi di grassi, cum'è carni rosse, burru, latte interu, casgi gialli, pancetta, salsiccia, salsiccia è cibi trasfurmati, chì l'eccessu di grassu facilita ancu u transitu intestinale è impedisce a digestione.

Inoltre, i cibi chì aumentanu a furmazione di gasi, cum'è u cavulu, l'ova, i fasgioli, u granu, i piselli è i dolci ricchi in zuccheru, devenu esse evitati, postu chì favuriscenu a diarrea è aumentanu u dolore addominale.

Cumu evità a disidratazione

Per evità a disidratazione, hè impurtante cunsumà almenu 2 litri di fluidi à u ghjornu, è pudete ancu aduprà sieri fatti in casa, secondu a ricetta:

  • 1 cucchiaia di zuccheru;
  • 1 cucchiaia di caffè di sale;
  • 1 litru d'acqua filtrata o bollita.

U sieru casanu deve esse lasciatu in una buttiglia separata per chì u paziente beva per tutta a ghjurnata, finu à chì i sintomi persistinu. Stu seru hè ancu indicatu per i zitelli, e donne incinte è l'anziani.


Vede ancu alcune opzioni di rimediu casanu per infezioni intestinali.

Cumu prevene l'infezioni intestinali

Per prevene infezioni intestinali, hè impurtante di piglià cura di l'igiene personale è di l'alimentu, cume:

  • Lavate bè e mani dopu avè usatu u bagnu o toccu l'animali domestici;
  • Lavate bè e mani nanzu è dopu à piglià manghjà;
  • Evite u cunsumu di carni è ova rari;
  • Cunsumate acqua filtrata o bullita.

Finchè i sintomi di l'infezzione da trasmissione alimentaria sò presenti, hè impurtante evità di preparà l'alimentu per altre persone, per impedisce ch'elli si ammalanu dinò. Inoltre, si deve evità di cunsumà l'alimenti chì causanu a maiò parte di l'infezioni intestinali, cum'è sushi è ova rari. Vede quale sò i 10 alimenti chì causanu u più Pain di Panza.

Quandu per vede un duttore

Hè impurtante di cunsultà u duttore quandu i sintomi di l'infezzione intestinale duranu più di 2 ghjorni, in casu di zitelli, o 3 ghjorni, in casu d'adulti. Inoltre, hè cunsigliatu di cunsultà u duttore quandu parenu altri sintomi, cum'è frebba custante, sonnolenza o a presenza di sangue in e feci.

Inoltre, i zitelli di menu di 3 mesi devenu esse purtati à u duttore appena si sentenu vomitu è ​​diarrea, mentre chì i zitelli di più di 3 anni devenu andà à u pediatra se i sintomi duranu più di 12 ore. Vede chì rimedii ponu esse aduprati per trattà l'infezioni intestinali.

Posti Populari

Vaccinu giappunese à l'encefalite

Vaccinu giappunese à l'encefalite

L'encefalite giappone e (JE) hè una infezzione eria cau ata da u viru di l'encefalite giappone e. oprattuttu in e zone rurali di l'A ia.Hè pargugliatu per u mor u di una zanzara ...
Avvelenamentu perossidu d'idrogenu

Avvelenamentu perossidu d'idrogenu

U pero u di l'idrogenu hè un liquidu cumunemente adupratu per luttà contr'à i germi. L'avvelenamentu pero idu d'idrogenu i verifica quandu una grande quantità di li...