Sintomi di fallimentu cardiacu
Cuntenutu
I segni è i sintomi di fallimentu cardiacu sò causati da l'accumulazione di sangue chì u core ùn pò pompà, è include stanchezza per grandi sforzi, mancanza di respiro, gonfiore è tosse, per esempiu. Cù u tempu, i sintomi ponu evoluzione à a stanchezza fendu picculi sforzi, cum'è manghjà o lavà i denti, è l'apparizione di gonfiori si sparghjenu in tuttu u corpu.
Quandu una persona hà questi sintomi, duverebbe vede un cardiologu per diagnosticà u prublema è cumincià un trattamentu adattatu, chì pò include l'usu di medicazione, terapia fisica o ancu un trapianto di core, in i casi più severi.
I segni è sintomi più cumuni di fallimentu cardiacu ponu include:
- Stanchezza, debolezza è limitazione fisica à i sforzi abituali;
- Apnea di u sonnu è mancanza di soffiu durante u ghjornu;
- Gonfiore di i pedi, di e ghjambe, di e cavichje è di a panza;
- Frequenza cardiaca più rapida;
- Tosse secca di notte;
- Povira digestione, nausea è pienezza;
- Sibilante in u pettu dopu avè fattu sforzi;
- Gonfiore di l'abdomen;
- Pèrdita di l'appetite;
- Dolore di pettu;
- Difficultà di cuncentrazione;
- Aumento di pesu per via di a ritenzione di fluidi;
- Urina più cuncentrata è frequenza urinaria aumentata, soprattuttu di notte.
In più di sti sintomi, pò apparisce u dulore toracicu, chì pò esse un segnu di un attaccu di core. Amparate à identificà i sintomi di un attaccu di core.
Cumu hè fattu u diagnosticu
Per identificà l'insufficienza cardiaca, u duttore pò urdinà vari test, cume analisi di sangue, raggi X di pettu per valutà u core è i pulmoni, elettrocardiograma, ecocardiogramma, risonanza magnetica, tomografia computerizzata, o un'angiografia, per esempiu. Scuprite cumu hè fatta l'angiografia è chì fà per preparà l'esame.
Chì ghjè u trattamentu
Una volta chì u diagnosticu hè statu fattu, u trattamentu deve esse guidatu da un cardiologu è di solitu implica l'usu di droghe chì rinfurzanu u musculu di u core, antiipertensivi è diuretici, per diminuisce a pressione sanguigna nantu à u core è per diminuisce a ritenzione di sangue.
Inoltre, a pratica regulare di l'eserciziu fisicu adattatu da u cardiologu, cum'è camminà o in bicicletta, è, in certi casi, a fisioterapia, hè ancu raccomandata per aiutà u paziente à recuperà è riduce i sintomi. In i casi i più gravi, pò esse necessariu avè una chirurgia per fà un trapianto di core. Vede più nantu à u trattamentu per l'insufficienza cardiaca.
Verificate e linee guida di a nutrizionista Tatiana Zanin per scopre ciò chì pudete manghjà per cuntrullà i vostri sintomi, cumplementendu u trattamentu: