7 primi sintomi di leucemia

Cuntenutu
I primi segni di leucemia di solitu includenu stanchezza eccessiva è gonfiore in u collu è inguine. Tuttavia, i sintomi di a leucemia ponu varià leggermente, secondu l'evoluzione di a malattia è u tippu di cellule interessate, in più di l'età di u paziente.
Dunque, i primi sintomi ponu spessu esse cunfusi cù una semplice influenza o fretu, soprattuttu quandu si cumincianu di colpu. Dunque, se pensate chì pudete avè a leucemia, sceglite i vostri sintomi per scopre quale hè u vostru risicu di avè a malatia:
- 1. Febbra sopra à 38º C
- 2. Dolore in l'osse o articuli
- 3. Piazze viole o macchie rosse nantu à a pelle
- 4. Stanchezza frequente senza ragione apparente
- 5. Lingua di collu, ascella o inguine
- 6. Perda di pesu senza mutivu apparente
- 7. Infezzioni frequenti, cum'è candidiasi o infezzione di l'urinariu
Ancu se ci sò dui tippi principali di leucemia, i sintomi sò sempre listessi, a differenza principale essendu in a progressione di i sintomi. Capite di più nantu à a differenza trà i dui tippi principali di leucemia.
Macchie di a pelle - suspettatu di leucemia
Sintomi di leucemia zitiddina
I sintomi in i zitelli ponu manifestà in ogni tappa. In questu casu, u criaturu o u zitellu pò sempre sembrà stancu, ùn vulendu rastrellà o camminà, è anu una tendenza à uttene facilmente marcature viole nantu à a pelle. Malgradu a paura di i genitori, a leucemia in i zitelli hà una bona probabilità di curà quandu u trattamentu hè fattu bè, dunque hè sempre impurtante cunsultà immediatamente u pediatru ogni volta chì ci sò cambiamenti in u cumpurtamentu di u zitellu.
Cumu fà u diagnosticu currettu
Hè impurtante chì a diagnosi di leucemia sia fatta precoce per prevene a progressione di a malattia è migliurà a qualità di vita di u paziente, è si raccomanda chì e persone chì anu segni è sintomi suggestivi di leucemia sianu sottumessi à vari test.
U test principale per diagnosticà a leucemia hè u conte di sangue, in u quale hè verificatu un cambiamentu in a quantità di leucociti, cù o senza una riduzione di a quantità di globuli rossi è di piastrine. Attraversu l'analisi microscopica di u sangue, hè ancu pussibule di verificà cambiamenti in i leucociti chì indicanu cambiamenti in u funziunamentu di a medula ossea.
Oltre à a conta sanguigna cumpleta, u duttore pò urdinà testi biochimichi è coagulogrammi per investigà a leucemia. A cunferma di u diagnosticu hè di solitu fatta per mezu di u mielogramu, in cui a midula ossea hè raccolta è inviata à u laboratoriu per a valutazione è a cunferma di u diagnosticu. Capite ciò chì hè è cumu hè fattu u mielogram.
Cumu hè fattu u trattamentu
U trattamentu deve esse iniziatu u più prestu pussibule per aumentà a probabilità di una cura è pò varià secondu u tippu di leucemia. In i casi di leucemia acuta, a chimioterapia hè di solitu raccomandata, mentre in i casi cronichi, l'usu di medicazioni specifiche pò esse indicatu.
Indipendentemente da u tippu di leucemia, secondu a gravità è u stadiu di a malattia, u duttore pò raccomandà immunoterapia è trapianto di midollo osseu. Vede più nantu à u trattamentu per a leucemia.