Autore: Roger Morrison
Data Di Creazione: 2 Sittembre 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
Segni d'Avertimentu Postpartum - Salute
Segni d'Avertimentu Postpartum - Salute

Cuntenutu

Dopu à u partu, a donna deve esse cuscente di certi sintomi chì ponu indicà malatie chì devenu esse identificate è curate currettamente da u duttore per assicurà a so salute è u so benessere. Alcuni sintomi chì ùn devenu micca esse ignorati sò a frebba, a perdita di grandi quantità di sangue, a scarica cù un cattivu odore, a febbre è a mancanza di respiru.

Cù l'apparizione di qualsiasi di sti sintomi, a donna deve andà rapidamente à l'uspidale, per esse valutata è trattata adeguatamente, chì questi sintomi ponu indicà prublemi serii, cume a ritenzione placentaria, trombosi o embolia, per esempiu.

5 cambiamenti postpartum cumuni

Quì indicemu i sintomi è i trattamenti di alcune di e situazioni più cumuni dopu u partitu. Sò:

1. Emorragia postpartum

A perdita di grande quantità di sangue attraversu a vagina si face di solitu in e prime 24 ore dopu à a nascita di u zitellu, tuttavia, sta mudificazione pò accade ancu finu à 12 settimane dopu a consegna normale o cesariana per via di un staccamentu bruscu di resti placentari o di rottura uterina.


L'emorragia postpartu hè carattarizata da a perdita improvvisa di assai sangue è da un sanguinamentu vaginale intensu, è hè necessariu cambià u pad ogni ora. Vede quandu preoccupassi per i sanguinamenti postpartum.

Cosa da fà:Si deve andà subitu à u duttore, postu chì hè necessariu ricorrere à l'usu di droghe chì prumove a cuntrazione uterina. U duttore pò ancu eseguisce un massaggiu vigoru di l'utru finu à chì si contrae cumpletamente è u sanguinamentu hè risoltu. Amparate più nantu à l'emorragia postpartum.

2. Ritenimentu placentariu

Dopu ogni tipu di consegna, i picculi resti di a placenta ponu restà incollati à l'utru causendu infezioni. In questu casu esiste una proliferazione di batteri à l'internu di l'utru, chì sò potenzialmente gravi, postu chì queste batterie ponu ghjunghje à u sangue è causà setticemia, una situazione assai grave chì mette in periculu a vita di a donna. Amparate à identificà è trattà i resti di placenta in l'utru.

A ritenzione placentaria hè carattarizata da a presenza di una scarica puzzolente, da a frebba sopra à 38 ° C è da a perdita di sangue scuru è viscuosu, ancu dopu ch'ellu sia digià più chjaru è più fluidu.


Cosa da fà:U duttore pò prescrive medicinali per a contrazione uterina è l'usu di antibiotici, ma spessu i resti placentari sò rimossi solu per curettage uterinu, una procedura chirurgica simplice chì pò esse fatta in un cabinet di duttore, ma in questu casu, si face generalmente in ospedale . Capite ciò chì hè u curettage uterinu è cumu si face.

3. Trombosi venosa

U fattu di chjinassi per parechje ore, o in travagliu, è per via di a presenza di picculi emboli di sangue o di gasi, ci pò esse a furmazione di trombi chì impediscenu u currettu passaghju di sangue attraversu i vasi sanguigni di a gamba. Se u trombu si disloca, pò ghjunghje à u core o à u pulmone pruvucendu altre complicazioni. A trombosi hè caratterizata da gonfiore in una di e gambe, dolore in u vitellu, battiti cardiaci rapidi è mancanza di respiru. Amparate à identificà a trombosi.

Cosa da fà: U duttore pò raccomandà l'usu di farmaci anticoagulanti per facilità u passaghju di sangue cum'è warfarina è eparina, per esempiu.


4. Embolia pulmonaria

L'embolia pulmonare si verifica quandu un embolu o coagulu ghjunghje à u pulmone, compromettendu a so irrigazione. Cù una diminuzione di a circulazione sanguigna, questu organu hè compromessu è cumpariscenu sintomi di mancanza di respiru, difficoltà à respirà, dolore toracicu, frequenza cardiaca aumentata, pressione sanguigna bassa è frebba. Capite ciò chì hè l'embolia pulmonaria.

Cosa da fà:U duttore pò prescrive antidolorifici è anticoagulanti per facilità u passaghju di u sangue è l'usu di una maschera d'ossigenu è in certi casi pò esse necessariu di ricorrere à chirurgia. Vede cumu si face u trattamentu per l'embolismi pulmonari.

5. Scossa ipovolemica

U shock ipovolemicu, cunnisciutu ancu cum'è shock emorragicu, hè una cunsequenza di l'emorragia postpartum, chì sta cundizione si verifica quandu a donna perde assai sangue, è u core ùn hè micca capace di pompà currettamente u sangue in tuttu u corpu.

Stu tippu di scossa hè caratterizatu da palpitazioni, vertigini, sudore, debolezza, mal di testa assai forte è persistente, mancanza di respiru o difficoltà à respirà, in più di mette in periculu a vita di a donna. Scuprite chì sò e misure di primu aiutu per u shock ipovolemicu.

Cosa da fà:Richiede trasfusione di sangue per rifornisce a quantità di sangue necessaria per mantene a funzione di tutti l'organi è sistemi. Pò piglià più di 1 trasfusione, in più di aduprà supplementi di ferru per qualchì settimana. Dopu chì u conte di sangue indica a presenza di emoglobina è ferritina in valori normali, u trattamentu pò esse terminatu.

Chì duttore da circà

U duttore u più indicatu per trattà i cambiamenti dopu a consegna hè sempre l'ostetricu ma u più impurtante hè di andà à l'uspidale appena avete osservatu unu di sti sintomi, informendu quandu sò apparsi è a so intensità. U duttore pò urdinà testi cum'è analisi di sangue è ultrasound transvaginali, per esempiu, per identificà a causa è cusì inizià u trattamentu.

A donna deve piglià un cumpagnu è pò esse più tranquillu di lascià u zitellu in casa cù a tata o qualchissia altru chì pò piglià cura di ellu finu à ch'ella pò vultà in casa per pudè piglià cura di ellu.

Cunsigliatu Da Noi

Acebrophylline

Acebrophylline

Acebrophylline hè un ciroppu adupratu in adulti è zitelli di più di 1 annu per alleviare a to e è liberà putum in ca u di prublemi re piratori cum'è bronchite o a ma ...
Cosa hè a sclerosi tuberosa è cumu si tratta

Cosa hè a sclerosi tuberosa è cumu si tratta

A clero i tubero a, o malattia di Bourneville, hè una malattia genetica rara caratterizata da a cre cita anormale di tumori benigni in vari organi di u corpu cum'è u cervellu, i reni, l&...