Sintomi chì ponu esse cunfusi cù candidiasi
Cuntenutu
- 1. Scaricamentu vaginale
- 2. Dolore o sensazione di brusgiu quandu urinate
- 3. Prurite in a regione genitale
- 4. Disconfort o dolore in cuntattu intimu
- 5. Rossu in a regione genitale
- Cosa da fà in casu di suspettata di candidiasi?
A Candidiasi hè un'infezzione causata da u funguCandida Albicans è affetta principalmente a regione genitale di l'omi è di e donne è hè più cumunu in e persone cun bassa immunità, chì usanu constantemente droghe immunosoppressive o chì usanu antibiotici spessu.
I sintomi principali di sta malattia sò prurito, secrezione, placche bianche, rossore, gonfiore in a regione genitale è dolore quandu urinanu o in relazioni intime, tuttavia, questi segni ùn confermanu micca sempre u diagnosticu di candidiasi, chì sò spessu legati à u aspettu di altre malatie.
Dunque, se una persona hà alcunu di sti sintomi, hè necessariu cunsultà un urologu o un ginecologu chì pò indicà chì alcune prove sò effettuate per cunfirmà u tippu di malattia è raccomandà u trattamentu più adattu.
1. Scaricamentu vaginale
A prisenza di una trasmissione vaginale trasparente hè una situazione assai cumuna in e donne è pò varià da una persona à l'altra, è pò cambià sicondu i ghjorni di u ciclu menstruale, u tippu di flora vaginale, l'abitudine sessuale è d'igiene, l'alimentu è l'usu di contraccettivi ormonali, lubrificanti o saponi intimi.
Quandu u scaricamentu cambia in un culore lattosu biancu, di più giallu o quandu e placche bianche cumpariscenu in a regione genitale pò esse un segnu di candidiasi, tuttavia, questu pò ancu indicà a presenza di alcune infezioni di trasmissione sessuale, cume gonorrea, chlamydia o batterica vaginosi.
In a vaginosi batterica, a secrezione vaginale presente tende à avè un odore pessimu è hè assai evidente dopu à u rapportu intimu, i batteri principali causati da sta infezzione sòGardnerella mobiluncus sp. Vede più altri sintomi di Gardnerella mobiluncus sp è cumu si face u trattamentu.
2. Dolore o sensazione di brusgiu quandu urinate
A presenza di dolore o brusgiatura quandu urina hè un sintumu assai ricurrente in candidiasi, tuttavia se stu dolore hè accumpagnatu da a necessità di andà in bagnu assai spessu o se u dolore cumincia à cumparisce in a parte inferiore di u ventre pò esse un segnu d'infezzione di e vie urinarie. Amparate più altri sintomi di infezzione di e vie urinarie è cume si tratta.
Inoltre, se l'urina hà un forte odore è culore scuru, hè impurtante cunsultà un ginecologu o un medicu generale per indicà e prestazioni di test di sangue è urina è, in a maiò parte di i casi, serà necessariu aduprà medicinali per alleviare u dolore è antibiotici.per un periudu minimu di 7 ghjorni.
A gonorrea pò ancu causà dolore quandu urina è, in questi casi, hè ancu pussibule di verificà a presenza di secrezione purulenta in a regione genitale. Sta malatia hè un tipu d'infezzione di trasmissione sessuale è per prevene ch'ella accada, un preservativu deve esse adupratu.
3. Prurite in a regione genitale
U pruritu in a regione genitale, chjamatu ancu pruritu, hè u sintomu principale di l'infezzione fungale causata da Candida Albicans, perchè stu microorganismu provoca una reazione locale chì porta à l'irritazione di e mucose.
Tuttavia, sta manifestazione clinica si pò truvà in altre malatie di a regione di a vagina, per esempiu, cum'è in l'herpes genitale è altre infezioni di trasmissione sessuale cum'è a vaginosi batterica. Scuprite più altri sintomi di vaginosi bacteriana.
Alcune abitudini persunali ponu causà prurito o aggravà stu sintumu, cume u vestitu strettu è sinteticu chì face a zona genitale assai calda è pocu ventilata. L'applicazione di creme o prudutti aromatizzati pò causà allergie in a vagina o u pene è ancu causà pruriti severi. Dunque, quandu si produce prurito genitale, hè necessariu cunsultà un urologu o un ginecologu per fà u diagnosticu currettu è indicà u trattamentu currettu.
4. Disconfort o dolore in cuntattu intimu
A dispareunia, o u dulore durante i rapporti sessuali, pò esse un sintomu di candidiasi per irritazione causata da u fungu chì provoca l'infezione, tuttavia, stu disagiu pò ancu indicà altri prublemi di salute chì ùn sò micca candidiasi.
A mancanza di lubrificazione durante u cuntattu intimu pò causà dolore in a regione vaginale, per esempiu, chì aumenta a frizione di l'organi organi sessuali è hè necessariu aduprà lubrificanti à base d'acqua, senza aromi o altri chimichi.
Vulvodynia hè un'altra cundizione chì porta à l'apparizione di dolore è disconfort durante e relazioni intime, chì hè caratterizata da infiammazione di i nervi vicinu à a regione genitale, cambiamenti in a sensibilità di u locu è cambiamenti ormonali. Vede cumu si face u diagnosticu di vulvodinia è chì trattamentu hè indicatu.
5. Rossu in a regione genitale
A regione genitale pò esse irritata è rossa in presenza di candidiasi, ma questu pò ancu accade in altri prublemi di salute cum'è allergie causate da un pruduttu applicatu à l'esternu, cumprese creme estetiche, olii, lattice di preservativi o l'usu di preservativi. midicina.
A maiò parte di u tempu, l'allergie sò trattate cù rimedii antialergici, in ogni casu, in casu di malatie cum'è atopica, dermatite da cuntattu o lichen scleroatroficu, l'usu di corticosteroidi pò esse necessariu. Dunque, se u rossu hè intensu è ùn migliora micca cù l'usu di l'agenti antialergici, hè impurtante cunsultà un ginecologu per capisce a causa di stu sintumu è inizià u trattamentu u più adattu.
Cosa da fà in casu di suspettata di candidiasi?
Ancu se sti sintomi indicanu altre malatie, e probabilità chì a persona abbia candidiasi sò grandi, soprattuttu se mostranu tutti questi segni in u stessu tempu, dunque hè megliu cercà un ginecologu per avè un esame ginecologicu per cunfirmà u diagnosticu è raccomandà u più trattamentu adattatu. indicatu.