Cumu Fà un Flussu di Sinus in Casa
Cuntenutu
- Chì ghjè un sinus flush?
- Cumu fà un sinus flush
- Cunsiglii di sicurezza
- Rischi è effetti collaterali
- Funziona?
- Quante volte duvete lavà?
- Quandu per vede un duttore
- U fondu
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Chì ghjè un sinus flush?
Un lavu di sinusali d'acqua salata hè un rimediu sicuru è simplice per a congestione nasale è l'irritazione sinusale chì guasi tutti ponu fà in casa.
Un flussu sinusale, chjamatu ancu irrigazione nasale, hè generalmente fattu cù salina, chì hè solu un termini di fantasia per l'acqua salata. Quandu hè lavatu per i vostri passaghji nasali, a salina pò lavà l'allergeni, u mucus è altri detriti, è aiuta à umidificà e mucose.
Alcune persone usanu un dispositivu chjamatu neti pot per aiutà à trasmette l'acqua salata à e cavità nasali, ma pudete ancu aduprà bottiglie di spremitura o siringhe à bulbu.
Un flussu sinusale hè generalmente sicuru. Tuttavia, ci sò uni pochi di istruzzioni di sicurezza impurtanti da cunnosce prima di pruvà lu.
Cumu fà un sinus flush
U primu passu hè di creà una soluzione salina. Tipicamente, questu hè fattu mischjendu acqua calda è sterile cun sale puru, cunnisciutu cum'è cloruru di sodiu, per creà una soluzione isotonica.
Mentre pudete creà a vostra propria soluzione salina in casa, hè raccomandatu di cumprà pacchetti salini premiscelati senza ricetta.
Hè cruciale per aduprà l'acqua sterile per questu passu. Questu hè dovutu à u risicu di una infezzione seria cù una ameba parassita chjamata Naegleria fowleri. Una volta chì questa ameba entra in i sinus, face a so strada versu u cervellu è provoca una infezione fatale.
Pudete sterilizà a vostra acqua bollendula per un minutu è poi lascialu raffreddà.
Per cancellà i vostri seni, seguitate questi passi:
- Stand cù a testa sopra un lavamanu o in a doccia è inclina a testa da un latu.
- Usendu una buttiglia di spremitura, una siringa à bulbu, o un neti pot, versate o sprime a soluzione salina pianu pianu in a narice superiore.
- Lasciate a soluzione versà a vostra altra narice è in a fossa. Respira per a bocca, micca u nasu, in questu mumentu.
- Repetite nantu à u latu oppostu.
- Pruvate à ùn lascià l'acqua falà in u fondu di a vostra gola. Puderete bisognu di adattà a vostra posizione di testa finu à truvà l'angulu currettu.
- Soffiate delicatamente u nasu in un tissutu quandu avete finitu per cancellà qualsiasi mucus.
Sì avete subitu subitu una chirurgia sinusale, resistite à a voglia di soffià u nasu per quattru à sette ghjorni dopu à a procedura.
Cumprate un pote neti, una siringa à bulbu è una soluzione salina.
Cunsiglii di sicurezza
Un flussu sinusale porta un picculu risicu d'infezzione è altri effetti collaterali, ma questi risichi ponu esse facilmente evitati seguitendu alcune regule di sicurezza semplici:
- Lavate e mani davanti à u sinus flush.
- Ùn aduprate micca acqua di rubinettu. Invece aduprate acqua distillata, acqua filtrata, o acqua chì hè stata bollita prima.
- Pulite u vostru neti pot, lampadina, o buttiglia di spremere cù acqua calda, sapunata è sterile o fate passà a lavapiatti dopu ogni usu. Lasciate asciugà cumpletamente.
- Evite aduprà acqua fredda, soprattuttu se avete appena avutu una chirurgia sinusale. Per e persone chì anu avutu recentemente una chirurgia per a sinusite cronica, ci hè u risicu di sviluppà crescita ossiose in u nasu chjamate esostosi di sinus paranasali (PSE) se aduprate una soluzione fredda.
- Evite aduprà acqua calda assai.
- Lanciate a suluzione salina s'ella pare turbulente o brutta.
- Ùn eseguite micca irrigazione nasale nantu à i zitelli.
- Ùn fate micca una risciacqua salina sè avete una ferita facciale chì ùn hà micca guaritu o prublemi neurologichi o musculoskeletali chì vi ponenu in un risicu più altu di respira accidentalmente in u liquidu.
Rischi è effetti collaterali
Cum'è l'accennatu sopra, a mancanza di aduprà l'acqua sterile porta un picculu risicu d'infezzione cù un parassita periculosu chjamatu Naegleria fowleri. I sintomi di una infezzjoni cù questu parassita includenu:
- severu mal di testa
- collu rigidu
- frebba
- alteratu u statu mentale
- attacchi
- coma
Bollire l'acqua per almenu un minutu è dopu lascialu rinfriscà prima di mischjà in u sale duverebbe esse sufficiente per tumbà u parassita è prevene l'infezzione.
S'ellu hè fattu bè, un flussu sinusale ùn deve micca causà alcun effetti secundariu maiò. Benchì pudete sperimentà alcuni effetti lievi, cum'è:
- stuzzichendu in u nasu
- starnutitu
- sensazione di pienezza di l'arechja
- sanguinamenti nasali, ancu se questu hè raru
Se truvate chì un flussu di sinus hè particularmente scomudu, pruvate à calà a quantità di sale in a soluzione.
Tenite à mente chì qualchì secrezione nasale sanguinosa pò accade per qualchì settimana dopu à una chirurgia sinusale. Questu hè normale è duveria migliurà cù u tempu.
Funziona?
Parechji studii anu dimustratu evidenza di l'efficacezza di l'irrigazione nasale per trattà sia a sinusite acuta è cronica, sia l'allergie.
I duttori ricumandanu u più spessu l'usu di l'irrigazione salina per a sinusite cronica. In una, i pazienti cun sintomi sinusali crònichi chì anu adupratu l'irrigazione salina una volta à ghjornu anu segnalatu un miglioramentu di 64 per centu in a gravità generale di i sintomi, è un miglioramentu significativu di a qualità di vita dopu sei mesi.
A ricerca chì sustene l'usu di u salinu à u lavu per trattà l'allergie o u fretu cumunu hè menu definitiva. Un recenti provi clinichi in persone cun rinite allergica hà trovu chì mentre si utilizava una soluzione salina pareva migliorà i sintomi paragunatu à ùn aduprà micca una soluzione salina, a qualità di e prove era bassa, è sò necessarie ulteriori ricerche.
Quante volte duvete lavà?
Hè bè di fà un rossu sinusale di tantu in tantu se avete un attaccu di congestione nasale da un fretu o allergie.
Cumincià cù una irrigazione per ghjornu mentre avete a congestione nasale o altri sintomi sinusali. Pudete ripete l'irrigazione finu à trè volte à ghjornu se pensate chì aiuta i vostri sintomi.
Alcune persone continuanu à aduprà per prevene i prublemi sinusali ancu quandu ùn anu micca sintomi. Tuttavia, certi duttori prevenenu chì l'usu regulare di irrigazione nasale pò in realtà aumentà u risicu di infezioni sinusali. L'usu di routine pò ancu impedisce alcune caratteristiche protettive di a membrana mucosa chì rivestisce i passaghji nasali è i sinus.
Più ricerca hè necessaria per chiarisce qualsiasi effetti collaterali à longu andà di i flussi salini regulari. À u mumentu, hè probabilmente megliu per limità l'usu quandu avete sperimentatu sintomi sinusali, o per dumandà u cunsigliu di u vostru duttore.
Quandu per vede un duttore
Sì i vostri sintomi sinusali ùn si migliuranu dopu à 10 ghjorni o aggravanu, vedi un duttore. Questu pò esse un segnu di una infezzione più seria chì pò richiede una prescrizione.
Duvete ancu vede un duttore se sperimentate i sintomi seguenti cun a congestione sinusale, pressione o irritazione:
- frebba di 102 ° F (38.9 ° C) o più
- aumentu di a secrezione nasale verdi o sanguinosa
- mucus cù un forte odore
- sibilante
- cambiamenti di visione
U fondu
Un flussu sinusale, chì hè ancu chjamatu irrigazione nasale o salina, hè un metudu simplice per lavà delicatamente i vostri passaghji nasali cù una soluzione salina.
Un flussu sinusale pò esse efficace per alleviare a congestione nasale è l'irritazione, causate da una infezione sinusale, allergie o un fretu.
Hè generalmente sicuru sicondu u seguitu di struzzioni, in particulare assicurendu di aduprà acqua sterile è per evità l'usu di acqua fredda se avete avutu recentemente una chirurgia sinusale.