A skateboarder Leticia Bufoni hè pronta à Roll in X Games
Cuntenutu
Pattinare da zitella per Leticia Bufoni ùn era micca l'esperienza tipica di chjappà u ghjacciu cù vestiti carini è scintillanti cù i so capelli in un chignon strettu. Invece, u zitellu di 9 anni sbatteva in e strade di cimentu battutu è i parchi di skate graffiti di São Paulo, a cità più grande di u Brasile. U skateboard hè ciò chì i so amichi, allora circa 10 masci di quartieru (nisuna zitella campava vicinu), anu fattu per divertisce è hè tuttu ciò ch'ella vulia fà malgradu e preoccupazioni di u so babbu.
"U mo babbu ùn hà micca sustinutu a mo passione prima. Dicia:" Hè un sport di masci è sì l'unica ragazza ", dice u ghjovanu di 21 anni, chì hè oghje cunsideratu cum'è unu di i più alti di u mondu skateboarders femine. Per furtuna, a mamma è l'altri membri di a famiglia l'avianu torna. "A me minnanna Maria, chì stava in carrughju, m'hà compru u mo primu skate quandu avia 11 anni."
À l'incuragimentu di a so mamma è a so minnana, Bufoni hà continuatu à praticà ogni ghjornu cù Maria chì a fighjulava da u bordu di u skate park, dendu manghjà è acqua finu à cinque ore à a volta. Una volta ottenuta a so prima tribunale, hà cuminciatu à participà à e cuncorsi lucali vincitori induve era spessu l'unica participante femina. In un annu hà attiratu l'attenzione di u so primu sponsor maiò, una marca di vestiti brasiliani lucali, è di u so babbu, chì hà cuminciatu à capisce a prufundità di u so talentu.
"Videndu mi in cuncorsi li hà solu scuppiatu a mente. Ellu disse:" Wow, questu hè u veru affare ". Dopu à quessa, hà cuminciatu à piglià mi in u skate park è ancu in cuncorsi ", dice.
In u 2007, a stella nascente di 14 anni si trasfirìu in LA cù amichi anziani dopu avè cuncorsu in i so primi X Games. Trè anni dopu, hà vintu a so prima medaglia X Games (argentu) in strada di skateboard femminile. Avà hà un totale di sei midaglie X Games, cumprese trè oru, è in generale hà accumulatu più di 150 trofei dapoi l'età di 11 anni.
"Aghju una grande vita. Facciu ciò chì vogliu è mi diverte ", dice u candidatu 2013 ESPYS Female Action Sports Athlete of the Year, chì hà un grande seguitu nantu à e social media (222 000-alcuni fans in Facebook solu). Cù più di 10 patrocinatori cumpresi Nike, Oakley, è GoPro (fighjate unu di i so divertenti video) chì sustenenu e so ambizioni di carriera prufessiunale ("mantene e vittorie medaglie"), Bufoni pò davveru alluntanassi è cuncintrà si nantu à a furmazione per sbarcà i trucchi burly chì hè cunnisciuta per.
Sebbene sia stata estremamente attiva per a maiò parte di a so vita, micca solu u skateboard, ma ancu u surf è u paracadutismu, hà sempre sudatu assai per stà forte è agile. "Travagliu cù un furmatore persunale in palestra per un'ora à trè volte à a settimana. Pruvu ancu à fà u skateboard da una à trè ore in u parcu guasi ogni ghjornu", dice Bufoni. Esse in forma hè frizione per stupisce i ghjudici cù velocità è abilità tecniche durante trè giri di 45 secondi, induve pudete sprime finu à sei trucchi per giru. I so muvimenti di a firma includenu assai trucchi di ferrovia duru è veloce chì a maiò parte di e so cumpagnie femine (circa 10 contendenti seri in u mondu) ùn pruvaranu micca.
Esse dispostu à spinghje i so limiti fisichi significa ancu chì a maiò parte di i ghjorni Bufoni tende à alluntanassi da u skate park, ch'ella sia quì per esercitassi o per un avvenimentu, cù u sangue chì gocciola per i gomiti, i stinchi o i palmi. Rutulà e so cavichje hè abbastanza cumunu ancu. "Amu tantu u skateboarding tantu chì ùn pensu micca solu à esse feritu. Sì mi feru, va bè. Hè ciò chì fazzu; hè u mo sport. È l'amore face male, nò?", Scherza. A so peghju ferita finu à a data necessitava una cirurgia di a caviglia è una ricuperazione di 30 ghjorni per un ligamentu strappatu l'annu passatu. Tuttavia, si rifiuta di portà qualsiasi attrezzatura protettiva quandu cavalca. Aghjunghjite à a so attitudine audace u so stile unicu influenzatu da u surf brasilianu, u sensu di a moda tagliente, è e serrature chì si basanu à u sole chì ella hè solu magnetica da guardà.
Pudete catturà Bufoni in diretta attiva nantu à ESPN è ABC à i X Games Austin, chì festighjeghja u so annu inaugurale dopu à esse tenutu in LA per 11 anni. L'eventi di skateboarding si feranu dumenica 8 di ghjugnu à partesi da 13:00. ora centrale (verificate l'elenchi lucali per sintonizà).