Aghju Pruvatu Dighjunu di a Pelle, l'ultima Tendenza di a Pelle per a Pelle Chjaru
Cuntenutu
Ùn hè micca per tutti.
Quantu tempu andresti senza lavà, tonificà, indulgere in una maschera facciale, o idratà a to faccia? Un ghjornu? Una settimana? Un mese?
Una di e più recenti tendenze di cura di a pelle chì affaccanu in tuttu Internet hè "a digiunazione di a pelle". Implica evità tutti i prudutti di cura di a pelle per "disintossicà" u vostru visu. Sicondu a cumpagnia olistica di bellezza giappunese chì l'hà divulgata, Mirai Clinical, u digiunu di a pelle vene da a cridenza di Ippocrate chì u digiunu tradiziunale pò esse adupratu cum'è metudu di guarigione.
Avà, sò scetticu ogni volta chì sentu a parolla "disintossicazione", cume serve di solitu cum'è una soluzione rapida-riparazione piuttostu chè di dedicà tempu è pazienza à una rutina cunsistenti. È mentre sò solu per u minimalismu in u mo armariu è in casa, aghju ancu sbagliatu l'idea di aduprà senza prudutti di cura di a pelle. A mo pelle tende à esse da u latu sensibile, è aghju voglia d'andà senza un bonu lavatu ogni pochi ghjorni chì porta à sblocchi, macchie secche, è opacità generale nantu à a mo faccia.
Più di solu mantene a mo pelle pulita è idratata, però, a mo pratica di cura di a pelle mette a mo ghjurnata in parte di una rutina. Aiuta à svegliammi in a mattina è mi lascia (letteralmente) lavà a ghjurnata per rilassassi è rilassassi. Sò qualchissia chì tipicamente li piace a rutina; lavà mi a faccia hè un ottimu modu per appughjà a mo ghjurnata.
A teoria dietro u digiunu di a pelle A vostra pelle produce una sustanza grassa chjamata sebum chì aiuta à prevene a perdita di umidità. L'idea daretu à u "dighjunu" hè di lascià a pelle "respira". Si pensa chì taglià i prudutti lascerà a pelle neutralizà è u sebum idratarà naturalmente.Una settimana di 'dighjunu di a pelle'
Sò un fan di rutine semplici, senza fastidiu, allora mi attaccu à u detergente, à l'acqua micellare a sera per caccià u truccu, u toner, l'idratante è l'occasionale maschera facciale (per u più per divertisce). In tuttu, bellu semplice.
In questa rutina, a mo pelle hè normale cù una tendenza versu a secchezza è i sblocchi ormonali longu a mascella. Un spot apparisce ogni tantu, di solitu prima di u mo periodu.
Aghju à pena u tempu di lavammi a faccia in a mattina, ancu menu di fà una rutina in 10 passi o di pruvà di cuntouring. Al massimu, adupru una crema per l'ochji è portu una crema idratante tinta. Se ci hè bisognu, ci hè u dissimulatore, a matita per sopracciglia, u mascara, è po forse l'eyeliner o l'ombra, più u labbra.
Ma per a prossima settimana, l'unicu pruduttu chì aghju messu nantu à a mo faccia era acqua è crema solare (perchè i danni da u sole sò veri).
U primu ghjornu, mi sentu seccu. A notte nanzu aghju fattu una maschera facciale idratante cum'è ultimu urra prima di stu sperimentu. Ma ahimè, a formula di gelu ùn hà micca purtatu tutta a notte, è mi sò svegliu cù a pelle secca chì si sintia strinta è secca.
U secondu ghjornu ùn era micca megliu. In fatti, e mo labre eranu screpolate è a mo faccia cuminciava avà à prurisce.
Tuttavia, aghju ricordatu chì ogni volta chì beiu abbastanza acqua per tutta a ghjurnata (3 litri, minimu), a mo pelle guasgi sempre sembra bella. Dunque, aghju cuminciatu à calà buttiglia dopu buttiglia cù a speranza di pudè risparmià mi da u pruritu seccu chì era u mo visu.
I prossimi dui ghjorni eranu più listessi, vale à dì chì o mi sò abituatu à a secca o sò calatu un pocu. Ma à a fine di u ghjornu quattru sò ghjunti cù a piacevule sorpresa di un pimple chì cuminciava à furmassi, ghjustu annantu à u mo mentone. Questa hè una zona induve tendu à scopre u più, allora aghju pruvatu disperatamente di ùn toccallu o di mette e mani in a so vicinanza.
U quintu ghjornu, Mi sò svegliu per vede chì u brufulu era maturatu in una bella macchia rossa abbastanza visibile. Questu ùn era micca interamente inaspettatu, cunzidendu l'oliu in eccessu è e cellule morte di a pelle chì formanu brufoli ùn eranu micca lavati. Fortunatamente ùn aghju avutu nisun locu impurtante per andà, è u pimple hà cuminciatu à andassine per contu soiu.
Ma tutta a settimana hà sappiutu menu chì a mo pelle si stesse purgendu è più cum'è una prova di a mo forza di volontà per quantu tempu puderia passà senza ghjunghje à una machja facciale o idratante.
Era ancu un ricordu di beie acqua, un requisitu di basa per u corpu umanu per sopravvivere è qualcosa chì tutti tendemu à trascurà troppu spessu.
Ci hè qualchì teuria scientifica di a pelle per sustene u digiunu di a pelle? Pensate à u dighjunu di a pelle cum'è a dieta di eliminazione. Se ci hè un prublema, allora l'astensione di i prudutti darà à a vostra pelle una pausa per riequilibrassi da solu. Mentre ùn ci sò studii nantu à u digiunu di a pelle specificamente, ci sò parechje ragioni per chì pò travaglià per alcuni è micca per altri. Queste ragioni potenziali includenu:- Ùn aduprate più u pruduttu sbagliatu per u vostru tippu di pelle.
- Site troppu esfoliante, è u digiunu di a pelle lascia ripiglià a to pelle.
- Avete cessatu di aduprà ingredienti duri o irritanti per a pelle sensibile.
- A rotazione di e cellule di a vostra pelle accade mentre a vostra pelle digene.
U cunsensu
Mentre ùn pensu micca chì a mo pelle abbia prufittatu di sta disintossicazione di una settimana, possu sicuramente vede i benefici di parà a rutina di cura di a pelle è di taglià i prudutti inutili.
A tendenza versu l'astinenza è u "dighjunu di a pelle" hà un sensu, soprattuttu in risposta à a recente mania di u pruduttu di e rutine in 12 tappe chì aghjunghjenu un novu retinoide, maschera facciale, o serum nantu à una basa mensile.
A mo pelle secca è stretta era ancu un ricordu per idratà. Iè, idratante da veru pò risolve i vostri prublemi. (Micca tuttu, ma si pò sunnià.) Hè ancu bellu di fà una pausa ogni tantu è lasciate solu a vostra pelle respira - per ùn preoccupassi micca di addurmintassi cù u to truccu o di mette u stratu dopu à u stratu di i serumi.
Assicuratevi solu di mette a crema solare!
Rachel Sacks hè un scrittore è editore cun un background in stile di vita è cultura. Pudete truvalla nantu à Instagram, o leghje più di u so travagliu nantu à u so situ web.