U Casu per Dorme cù Calze Calzate
Cuntenutu
- Ùn si pò dorme, pedi freti
- Perchè duvete dorme cù e calzette
- Chì calzetti da purtà
- Per valurizà a circulazione
- È i calzetti di cumpressione?
- Cumu fà i vostri calzetti di risu
- Cose da evità
- Altri modi per mantene i vostri pedi caldi
- I zitelli è i zitelli ponu dorme cù e calzette?
- U fondu
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Ùn si pò dorme, pedi freti
I piedi freddi ponu esse u mutivu di e vostre notte inquieti. Quandu i vostri pedi sò freti, restringenu i vini sanguini è facenu circà menu sangue. Sicondu a Fundazione Naziunale per u Sonnu, u riscaldamentu di i pedi prima di andà in lettu aiuta à dà à u vostru cervellu un signale chjaru di sonnu chì hè ora di dorme.
È u modu u più faciule per riscaldà i pedi? Calze. Purtà calzetti in lettu hè u modu u più sicuru per tene i pedi caldi durante a notte. Altri metudi cum'è i calzetti di risu, una buttiglia d'acqua calda, o una manta riscaldante ponu causà u surriscaldamentu o a brusgiata.
U sonnu ùn hè micca u solu benefiziu di purtà calzetti di notte. Leghje per amparà cumu sta nova abitudine puderia cambià a vostra vita.
Perchè duvete dorme cù e calzette
Oltre à aiutà u vostru corpu à stà caldu, portà calzini di notte hà ancu benefici in più:
- Impedisce e vampate di calore: Alcune donne trovanu calzetti utili per rinfriscà a so temperatura di u corpu.
- Migliurà i tacchi incrinati: U calzettu di cuttuni di cuttuni dopu l'idratazione pò aiutà à mantene i tacchi da a siccatura.
- Aumenta l'orgasmi putenziali: Sicondu a BBC, i circadori anu scupertu chì i calzetti anu aumentatu a capacità di i participanti à ottene un orgasmu di 30 per centu.
- Diminuisce a probabilità di l'attaccu di Raynaud: A malatia di Raynaud hè quandu e zone affettate di a pelle, di solitu e dite di i pedi è di e dite, perdenu a circolazione è cumincianu à pulsà o gonfia. U vestitu di calzette di notte pò aiutà à prevene un attaccu mantenendu i pedi caldi è u sangue chì circuleghja.
Chì calzetti da purtà
Sò megliu i calzetti fatti di fibre tenere naturali cume a lana merinu o u cachemire. Di solitu costanu di più chè i calzi di cuttone o di fibre artificiali, ma valenu a pena di i soldi in più. Assicuratevi chì i calzini chì sceglite ùn sò micca stretti, chì puderebbenu restringe a circulazione è impedisce un riscaldamentu currettu di i vostri pedi.
Cumprate calzini in lana merinu o cachemire.
Per valurizà a circulazione
- Dà à i vostri pedi un massaghju prima di dorme.
- Aghjunghjite un rinfrescante circulatoriu naturale cum'è a crema di capsaicina à u vostru oliu di massaggio o l'idratante preferitu. Questu aiuta à amplificà u flussu di sangue ancu di più.
- Scaldate i calzini pusendu nantu à elli o aduprendu un asciugacapelli prima di mette li.
L'unicu svantaghju di portà calzini mentre dormi hè surriscaldatu. Se fate un surriscaldamentu o si sente troppu caldu, calci i calzi o lascia i pedi fora di a vostra manta.
È i calzetti di cumpressione?
Evite di portà calze di compressione di notte, à menu chì u duttore vi ne prescrigghi. Ancu se sò cunnisciuti per migliurà a circulazione aumentendu u flussu di sangue, ùn sò micca destinati à esse purtati à u lettu. E calzette di cumpressione alluntanu u flussu di sangue da i vostri pedi è ponu bluccà u flussu di sangue quandu site stesu.
Cumu fà i vostri calzetti di risu
Se un bagnu caldu o bagnu per i pedi ùn sò micca dispunibili, o se ti piace avè una fonte di calore di più durata in u vostru lettu, pudete pruvà aduprà calzini di risu. Avete bisognu:
- calzini robusti
- risu
- bande di gomma
Passi:
- Pour 3 tazzi di risu in ogni calzetta.
- Chiudite a calzetta cù una banda di gomma robusta.
- Scaldate i calzini di risu in u fornu à microonde per 1 à 2 minuti.
- Infilalli sottu à e cuverte accantu à i vostri pedi frischi.
Cose da evità
- Ùn scaldate micca i calzini di risu in u fornu perchè pò diventà un periculu di focu.
- Ùn aduprate micca sè avete una sensibilità ridutta di a pelle cumu puderete brusgià.
- Ùn aduprate micca nantu à i zitelli o l'adulti anziani, a menu chì ùn puderete micca vigilà per prevene qualsiasi accidenti di brusgiu.
Altri modi per mantene i vostri pedi caldi
I bagni caldi di i pedi sò stati trovati per aiutà à alleviare l'insonnia è a fatica in e persone sottumesse à chimioterapia. Piglià prima di dorme aumenta ancu a temperatura di u corpu è pò aiutà à addurmintassi più faciule. I bagni riscaldati sò ancu una soluzione naturale, prontamente dispunibili, è ùn implicanu micca medicazione.
Sì i vostri pedi sò constantemente freddi, a vostra circulazione pò esse colpa. Verificate cù u vostru duttore se avete gravi prublemi circulatori o qualsiasi malatie croniche cum'è u diabete.
I zitelli è i zitelli ponu dorme cù e calzette?
Per i zitelli è i zitelli, hè megliu per evità coperte elettriche o calze calde. U modu u più sicuru per incuragisce u sonnu hè un bellu bagnu caldu cum'è parte di a so rutina di dorme, seguitatu da u vestitu di i pedi in calzini pre-riscaldati.
Se sceglite di aduprà una buttiglia d'acqua calda, assicuratevi chì a temperatura sia sicura è piazzate una manta di cotone morbida intornu per ùn avè un cuntattu direttu trà a buttiglia è a pelle.
Verificate sempre u vostru zitellu o zitellu per i segni di:
- surriscaldamentu
- sudatu
- guance rosse rosse
- pienghjendu è agitando
Sì avete rimarcatu questi segni, rimuovere subitu i strati addiziunali di vestiti o di coperte
U fondu
Scaldà i pedi prima di andà in lettu pò accurtà a quantità di tempu necessariu per rilassassi è dorme. Questu a sua volta pò aumentà a qualità di u vostru sonnu. Assicuratevi chì i calzini chì portate sò dolci, cunfortu è micca troppu ingombranti. Cunsultate un duttore se avete prublemi circulatori chì causanu dolore è pedi friddi, o sè avete spessu pedi freti ancu quandu face u caldu.