Avvelenamentu da cloruru mercuricu
U cloruru mercuricu hè una forma assai velenosa di mercuriu. Hè un tipu di sale di mercuriu. Ci sò sfarenti tippi di avvelenamenti da mercuriu. Questu articulu discute l'avvelenamentu da ingoio di cloruru mercuricu.
Questu articulu hè solu per informazioni. Ùn aduprate micca per trattà o gestisce una vera esposizione à u velenu. Se voi o qualchissia cun voi avete una esposizione, chjamate u vostru numeru di emergenza lucale (cum'è 911), o u vostru centru di velenu lucale pò esse ghjuntu direttamente chjamendu a linea diretta naziunale di Assistenza Poison gratuita (1-800-222-1222) da ogni locu in i Stati Uniti.
Cloruru mercuricu
U cloruru mercuricu pò esse truvatu in alcuni:
- Antisettichi
- Batterie à cellule secche
Nota: Questa lista pò esse micca tuttu cumpresu.
I sintomi di avvelenamentu da cloruru mercuricu includenu:
- Dolore addominale (severu)
- Difficultà respiratoria (severa)
- Diminuzione di a pruduzzione d'urina (pò finisce cumpletamente)
- Diarrea (sanguinosa)
- Bava
- Gustu metallicu
- Lesioni à a bocca (piaghe)
- Dolore à a gola è a bocca (severu)
- Scossa (pressione di sangue estremamente bassa)
- Gonfiore in a gola (pò esse grave)
- Vumitu, cumpresu u sangue
Cercà aiutu medicu subitu. Ùn fate micca una persona à lancià a menu chì ùn sia micca dettu di fà lu da Poison Control o da un prufessiunale sanitariu. Se i vestiti sò contaminati da u velenu, pruvate à caccià lu in modu sicuru pruteggendovi da u cuntattu cù u velenu.
L'infurmazioni seguenti sò utili per l'assistenza d'urgenza:
- Età di a persona, pesu è cundizione
- Nome di u pruduttu (ingredienti è forza, se cunnisciutu)
- U tempu hè statu inghjuttitu
- Quantità ingullita
Tuttavia, NON ritardate micca di chjamà aiutu se queste informazioni ùn sò micca immediatamente dispunibili.
U vostru centru lucale di cuntrollu di velenu si pò ghjunghje direttamente chjamendu a linea diretta naziunale di Assistenza Poison (1-800-222-1222) da qualunque parte di i Stati Uniti. Questa linea telefonica naziunale vi permetterà di parlà cun esperti in avvelenamentu. Vi daranu ulteriori istruzzioni.
Questu hè un serviziu gratuitu è cunfidenziale. Tutti i centri lucali di cuntrollu di velenu in i Stati Uniti utilizanu stu numeru naziunale. Duvete chjamà se avete qualchì domanda nantu à l'avvelenamentu o a prevenzione di velenu. Ùn hà bisognu di esse una emergenza. Pudete chjamà per qualsiasi ragione, 24 ore à u ghjornu, 7 ghjorni à a settimana.
Pigliate u cuntinuu cun voi à l'uspidale, se hè pussibule.
U fornitore di assistenza sanitaria misurerà è monitorerà i segni vitali, inclusi a temperatura, u pulse, a frequenza respiratoria è a pressione sanguigna. A persona pò riceve:
- Supportu di e vie aeree, cumpresu ossigenu, tubu di respirazione per a bocca (intubazione), è macchina di respirazione (ventilatore)
- Prove di sangue è urina
- Camera sottu a gola (endoscopia) per vede brusgiature in a pipa di l'alimentu (esofago) è u stomacu
- Radiografia di pettu
- ECG (elettrocardiograma, o traccia di u core)
- Fluidi attraversu una vena (intravenosa o IV)
- Medici per trattà i sintomi
- I medicinali chjamati chelatori per rimuovere u mercuriu da u sangue è da i tessuti, chì ponu riduce a ferita à longu andà
Sta sustanza hè assai velenosa. Quantu a persona si comporta spessu dipende da i sintomi chì si verificanu in i primi 10 à 15 minuti dopu avè inghjuttitu è da a rapidità di u trattamentu. A dialisi renale (filtrazione) attraversu una macchina pò esse necessaria se i reni ùn si recuperanu micca dopu avvelenamentu acutu di mercuriu. A fallimentu renale è a morte ponu accade, ancu cù dosi chjuche.
Se l'avvelenamentu si hè fattu lentamente cù u tempu, ogni dannu cerebrale pò esse permanente.
Theobald JL, Mycyk MB. Ferru è metalli pesanti. In: Walls RM, Hockberger RS, Gausche-Hill M, eds. Medicina di Emergenza di Rosen: Cuncetti è Pratica Clinica. 9a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2018: chap 151.
Tokar EJ, Boyd WA, Freedman JH, Waalkes MP. Effetti tossichi di i metalli. In: Klaassen CD, Watkins JB, eds. Casarett è Doull's Essentials of Toxicology. 3a ed. New York, NY: McGraw Hill Medical; 2015: chap 23.