Soluzione casera per i còlichi intestinali
Cuntenutu
Ci sò e piante medicinali chì sò ottime per riduce i crampi intestinali, cume u melissa, a menta piperita, u calamu o u finocchiu, per esempiu, chì ponu esse aduprati per fà i tè. Inoltre, u calore pò ancu esse applicatu à a regione, chì aiuta ancu à allevà l'inconfortu.
1. Tè à u melissa
Una bella soluzione casera per i còlichi intestinali, causata da i gasi intestinali, hè l'infuzione di melissa, chì sta pianta medicinale hà proprietà calmanti è anti-spasmodiche chì diminuiscenu u dolore è facilitanu l'eliminazione di e feci.
Ingredienti
- 1 cucharadita di foglie di melissa;
- 1 tazza d'acqua bullente.
Modu di preparazione
Mette i fiori di melissa in una tazza, copre cù acqua bullente è lasciate riposà per 10 minuti. Dopu, duvete filtrà è beie dopu, senza zuccheru, chì u zuccheru fermenta è aumenta a produzzione di gasi chì ponu aggravà e coliche intestinali.
Hè ancu cunsigliatu di beie molta acqua è di aumentà u cunsumu di cibi ricchi di fibre cume i semi di lino, i semi di chia è u pane cù cereali, per aumentà a torta fecale è facilità a so surtita, è ancu quella di i gasi prisenti in l'intestinu. .
2. Tè di menta piperita, calamu è finocchiu
Queste piante medicinali anu pruprietà antispasmodiche, allevanu i crampi intestinali è una cattiva digestione.
Ingredienti
- 1 cucharadita di menta piperita;
- 1 cucchiaina di calamo;
- 1 cucharadita di finocchiu;
- 1 tazza d'acqua bullente.
Modu di preparazione
Mette l'erbe in una tazza, copre cù acqua bollente è lasciate riposà per 10 minuti. Dopu, strain è beie circa 3 volte à ghjornu prima di i pasti principali.
3. Bottiglia d'acqua calda
Una bella soluzione per alleviare i crampi intestinali hè di mette una buttiglia d'acqua calda nantu à l'addome, permettendulu di agisce finu à chì si raffredda.