Chì pò esse u salottu custante in u zitellu è chì fà
Cuntenutu
U singhjare custante in u zitellu hè quellu chì dura più di 1 ghjornu è chì di solitu interferisce cù l'alimentazione, u sonnu o l'allattamentu, per esempiu. U singhjare in u zitellu hè cumunu per via di u fattu chì i musculi di u pettu si sviluppanu sempre, quantunque quandu hè frequente, pò esse indicativu di infezioni o infiammazioni, per esempiu, hè impurtante d'andà à u pediatra per inizià u trattamentu adattatu .
Alcune di e cause possibili di singuli persistenti sò oggetti in l'arechja chì venenu in cuntattu cù u timpanu stimulendu u nervu vagu, faringite o tumori chì entranu in cuntattu cù u nervu chì u stimula. Qualunque sia a causa, deve esse eliminata per chì u singhjottu sia guaritu. In u casu di u zitellu, i singuli sò più cumuni per accadere per via di l'ingressu di troppu aria in u corpu durante l'alimentazione. Vede ciò chì sò e cause di singuli costanti.
Chì pò esse
I singuli in u zitellu sò assai cumuni per via di l'immaturità è di poca adattazione di i musculi di u pettu è di u diafragma, chì li rendenu facilmente irritati o stimolati resultendu in singuli. Altre cause possibili di singuli in u zitellu sò:
- Intake d'aria durante l'allattamentu, chì porta à l'accumulazione d'aria in u stomacu;
- Alimentazione eccessiva di u zitellu;
- Reflux gastroesofagicu;
- Infezzioni in u diafragma o in i musculi di u pettu;
- Inflammazioni.
Malgradu esse una situazione cumuna è chì nurmalmente ùn raprisenta micca un risicu per u zitellu, se u singhjozzu hè custante è interrompe l'allattamentu, l'alimentazione o u sonnu, hè impurtante di purtà u zitellu à u pediatra per chì a causa possa esse investigata è, cusì , pò esse iniziatu u trattamentu, se necessariu.
Cosa da fà
Se u singhjornu hè persistente, hè impurtante cercà una guida da u pediatra per chì l'attitudini più adatte sianu prese per ogni casu. Per evità u singhjozzu o sullivà, hè d'observà a pusizione di u zitellu à u mumentu di l'allattamentu per impedisce à u zitellu di ingolle troppu aria, di cunnosce u tempu di u zitellu di piantà è di mette u zitellu in pede dopu l'alimentazione, per esempiu. Sapete chì fà per piantà i singuli di u zitellu.