Special Olympian Diventa u primu mudellu cù a Campagna di Sindrome di Down à Terra
Cuntenutu
"Hè u tippu d'ispirazione chì u mondu di a bellezza hà mancatu", a linea di cura di i capelli Beauty & Pin-ups hà scrittu annantu à u so Instagram, è ùn pudianu micca esse più ghjusti: Katie Meade hè veramente una donna di barriera in ogni sensu di a parolla .
L'anzianu Special Olympian hè oghji un imbasciadore per a marca, facendula diventà u primu mudellu cù u sindrome di Down per fà a fece. Questa tappa segue i tituli 2015 attrice Jamie Brewer fattu per diventà u primu mudellu cù sindromu Down à marchjà a pista à New York Fashion Week. (Incontra più donne forti chì cambianu a faccia di u putere di a ragazza cum'è a sapemu.)
Ciò chì hè particularmente impressionante nantu à a partenariata di Meade cù Beauty & Pin-ups hè chì ella ùn hè micca solu un portavoce di a marca - hè in realtà l'ispirazione dietro l'ultimu lanciu di a marca, Fearless, una maschera intensiva per capelli pensata per riparà i danni, a punta doppia è i filamenti invernali fragili, mentre aiuta à difende e so proprie cause - una parte di u guadagnu va dirittu à Best Buddies International, una urganizazione caritativa impegnata à migliorà a vita di e persone cun disabilità intellettuali è di sviluppu. (Fat divertente: Best Buddies hè cumu Meade è u CEO di Beauty & Pin-ups Kenny Kahn hà cunnessu prima).
Instagrammers è Facebookers sò andati à e pagine di a marca per cantà e so lode di u super forte veterinariu di l'Olimpiadi Speciali, chì a so lista di sport leghje cum'è un elencu di tutti l'eventi: acquatica, ginnastica, atletica, basket è softball. "Hè cusì forte!" un cummentatore hà signalatu di u so biceps seriu. Semu d'accordu-quesse sò alcune armi assassine. (Vulete più inspo? Scuprite Hammer Thrower Amanda Bingson, chì hè "200 Pounds and Kicking Ass")
I capelli di Meade parenu stupenti ancu in i publicità di a marca. I so riccioli sò lucenti, senza frizz, è basicamente senza difetti. È se pudemu uttene i capelli cusì da esse impauriti cum'è Meade, bè, simu pronti à riparà i nostri capelli.