Starbucks lancia un novu Frappuccino Spooky Just In Time per Halloween
Cuntenutu
Se pensate chì Starbucks 'Zombie Frappuccino era spaventosu l'annu scorsu, aspettate di vede ciò chì anu in tap per Halloween questu stagione. A nova mistura spooky chì hè cascata ieri hè opportunamente soprannominata u Frappuccino di u Witch's Brew.
A bevanda purpura luminosa hè fatta cù una basa di crema frappuccino d'aranciu invece di caffè, facendu completamente senza cafeina. Cum'è u gigante di u caffè spiega in u so comunicatu di stampa, a crema hè tinta tinta di viola è turbulenta cù "verruche à pipistrelli" verdi, altrimente semi di chia. È, infine, hè sopratuttu cù panna montata à a vaniglia è ancu di "scala di lucertola" in polvere verde (chì hè in realtà in polvere di matcha) per fà vede ancu più hocus-pocusy. Allora chì hà u gustu? Fondamentalmente caramelle di Halloween liquefate. Fighjate:
Ùn lasciate micca ingannà da e sementi di chia è da u matcha - questu ùn hè micca un elisir di salute. Probabilmente sapete digià chì i frappuccini sò una indulgenza alta in calorie, è à 390 calorie è 53 grammi di zuccheru, questu ùn face eccezione. (Eccu alcuni consiglii utili per schjarisce u vostru ordine di caffè.)
Questa bevanda spooky hè dispunibule per un tempu limitatu solu in i negozi Starbucks in i Stati Uniti, Canada è Messicu.