Autore: Frank Hunt
Data Di Creazione: 19 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 23 Nuvembre 2024
Anonim
Stevia: chì hè, per chì serve è cumu aduprà - Salute
Stevia: chì hè, per chì serve è cumu aduprà - Salute

Cuntenutu

Stevia hè un edulcorante naturale ottenutu da a pianta Stevia Rebaudiana Bertoni chì pò esse adupratu per rimpiazzà u zuccheru in suchji, tè, torte è altri dolci, è ancu in parechji prudutti industrializati, cum'è bibite, suchji trasfurmati, cioccolatini è gelatine.

Stevia hè fatta da glicoside steviol, chjamatu rebaudioside A, chì hè cunsideratu da a FDA per esse sicuru è pò esse truvatu in forma di polvere, granulare o liquidu è pò esse acquistatu in supermercati o magazzini alimentari.

Hè ancu pussibule cultivà a pianta è aduprà e so foglie per addulcì, tuttavia questu usu ùn hè ancu regulatu da a FDA per via di a mancanza di evidenze scientifiche. Stevia hà u putere di addulcì 200 à 300 volte di più chè u zuccheru urdinariu è hà un gustu amaru, chì pò alterà leggermente u gustu di l'alimenti.

Cumu aduprà

A Stevia pò esse aduprata ogni ghjornu per addulcurà ogni alimentu o bevanda, cum'è u caffè è u tè, per esempiu. Inoltre, cume e pruprietà di stevia restanu stabili à alte temperature, pò esse aduprata ancu in u prucessu di fabricazione di torte, biscotti chì vanu in fornu, per esempiu.


Hè impurtante di ricurdassi, quantunque, chì 1 gramma di stevia hè equivalente à 200 à 300 grammi di zuccheru, vale à dì, ùn ci vole micca assai gocce o cucchiai di stevia per chì u manghjà o a bevanda sia dolce. Inoltre, hè cunsigliatu chì l'usu di questu edulcorante naturale sia fattu cum'è urdinatu da u nutrizziunistu, soprattuttu se a persona hà una malattia sottostante cum'è diabete o ipertensione, o hè incinta, per esempiu.

Quantu hè sicuru di cunsumà stevia

L'ingressu ghjornu adattatu di stevia per ghjornu hè trà 7,9 è 25 mg / kg.

Benefici di Stevia

Rispuntendu à i dolcificanti artificiali, cume u ciclamatu di sodiu è l'aspartame, a stevia hà i seguenti vantaghji:

  1. Pò favurisce a perdita di pesu, postu chì hà assai poche calorie;
  2. Pò aiutà à regulà l'appetitu è ​​à riduce a fame, è pò esse benefiziu per e persone chì anu sovrappesu;
  3. Pò aiutà à cuntrullà è à riduce i livelli di zuccheru in sangue, è pò esse benefiziu per e persone diabetiche;
  4. Pò aiutà à aumentà u colesterolu HDL, diminuendu u risicu di prublemi cardiovascolari;
  5. Pò esse adupratu in alimenti cucinati o cotti à u fornu, postu chì ferma stabile à temperature finu à 200 ° C.

U prezzu di u dolcificante stevia varieghja trà R $ 4 è R $ 15,00, secondu a dimensione di a buttiglia è induve hè acquistatu, chì finisce per esse più prezzu di cumprà u zuccheru regulare, postu chì ci vole solu qualchì goccia per zuccherà l'alimentu, fendu chì u dolcificante duri assai.


Effetti secondari è contraindicazioni

In generale, l'usu di stevia hè cunsideratu sicuru per a salute, ma in certi casi ponu accade effetti collaterali cum'è nausea, dolore è debule musculari, gonfiore addominale è allergie.

Inoltre, deve esse adupratu solu in i zitelli, e donne incinte o in casi di diabete o ipertensione secondu i cunsiglii di u duttore o nutrizionistu, chì pò causà una riduzione più alta di a normale di u zuccherinu in sangue o di a pressione sanguigna, mettendu a salute di a persona in periculu.

Un altru effetti secundariu di stevia hè chì pò influenzà a funzione renale è deve esse adupratu cun prudenza è solu sottu u cuntrollu di u duttore in casi di malatie renali.

Amparate nantu à altri modi per zuccherà i cibi naturalmente.

I Nostri Publicazioni

Uveite: chì hè, sintomi è trattamentu

Uveite: chì hè, sintomi è trattamentu

Uveite curri ponde à l'infiammazione di l'uvea, chì face parte di l'ochju furmatu da l'iri , u ciliaru è u corpu coroidale, chì dà ri ultati in intomi cum'...
Cosa da fà in casu di cunghjuntivite in gravidanza

Cosa da fà in casu di cunghjuntivite in gravidanza

A cungiuntiviti hè un prublema nurmale durante a gravidanza è ùn hè micca periculo a per u zitellu o a donna, ba ta chì u trattamentu ia fattu bè.Di olitu u trattamentu p...