Autore: Monica Porter
Data Di Creazione: 21 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 25 Ghjugnu 2024
Anonim
Cumu una Bruciu Severu m'hà fattu smette di Obsessà sopra i Miei Capelli di u Corpu - Salute
Cumu una Bruciu Severu m'hà fattu smette di Obsessà sopra i Miei Capelli di u Corpu - Salute

Cuntenutu

Salute è benessere toccanu ognunu di noi in modu diversu. Questa hè a storia di una persona.

Mi ricordu chjaramente di u ghjornu chì aghju nutatu i mo peli di ghjambe per a prima volta. Eru à meza strada per u 7u gradu è sò surtitu da a duscia quandu, sottu à a luce di u bagnu duru, l'aghju vistu - l'innumerevuli capelli marroni chì avianu cresciutu nantu à e mo gamme.

Aghju chjamatu à a mo mamma in l'altra stanza, "Aghju bisognu di rasassi!" Hè surtita è hà compru una di quelle creme di depilazione per mè da aduprà, pensendu chì sarebbe più faciule ch'è di pruvà un rasoiu. A crema m'hà datu una sensazione di brusgiu, furzendu mi à piantà prestu. Frustratu aghju fighjatu i capelli rimanenti, mi sentu sporcu.

Da tandu, l'idea chì avessi bisognu di caccià tutti i peli di u corpu hè rimasta una costante in a mo vita. Esse perfettamente rasatu era qualcosa chì puderia cuntrullà quandu tante cose si sentianu sempre in aria. Se avessi rimarcatu un pelu longu rimanenti nantu à u mo ghjinochju o à a caviglia, mi disturberebbe più di ciò chì mi interessa ammettelu. Andaraghju nantu à quella sezione approfondita a prossima volta chì mi rasu - à volte in u stessu ghjornu.


Aghju continuatu à rade tutti l'altri ghjorni, se micca tutti i ghjorni - finu à ch'e ùn pudia micca

Quandu avia 19 anni, aghju passatu u mo primu annu di l'università à l'esteru in Firenze, Italia. Un venneri sera, eru tuttu liquidatu, affrettendu à compie un incaricu.

Ùn mi ricordu micca perchè, ma mentre stava bollendu acqua per a pasta in una pignatta è scaldendu a salsa in un altru piattu, aghju decisu di cambià i so bruciatori ... in listessu tempu. In a mo corsa spinta è presa, ùn aghju micca firmatu à cunsiderà chì a pasta di pasta hè stata cuncipita per esse tenuta da i dui lati è hà cuminciatu subitu à ribaltà.

L'acqua calda bollente mi schizzava tutta a gamba destra, mi brusgiava severamente. Eru impotente di fermà lu postu chì u mo focus era ancu nantu à impedisce à l'altra padella di versà mi ancu. Dopu u scossa, aghju cacciatu e mo collant, pusendu mi in un dulore agonizante.

Ùn serà micca surprisante à nimu chì u lindumane, sò andatu in un volu di prima matina per Barcellona. Dopu tuttu, studiava à l'esternu in Europa.

Aghju compru antidolorifici è fasciati in a farmacia lucale, aghju evitatu di mette troppu pressione nantu à a mo gamba, è aghju passatu u weekend quì. Aghju visitatu u Parcu Güell, aghju camminatu longu a spiaggia, è aghju betu sangria.


À u principiu, paria minore, a brusgiatura ùn hà micca fattu male constantemente, ma dopu à un paiu di ghjorni di marchja, u dulore hè aumentatu. Ùn puderia micca mette molta pressione nantu à a gamba. Ùn mi sò ancu rasatu in quelli trè ghjorni è aghju purtatu pantaloni quandu aghju pussutu.


À u mumentu di u ritornu à Firenze lunedì sera, a mo gamba era piena di macchie scure è di piache è di croste. Ùn era micca bonu.

Dunque, aghju fattu a cosa rispunsevule è sò andatu ind'è u duttore. Ella m'hà datu una medicina è una fascia tamanta per passà tutta a metà inferiore di a mo gamba destra. Ùn pudia micca bagnà a perna è ùn pudia micca purtà pantaloni sopra. (Tuttu què hè accadutu à a fine di ghjennaghju mentre aghju avutu un fretu è mentre Firenze corre calda in l'invernu, ùn era micca quellu caldu.)

Mentre u fretu succhiava è dusciava era un disordine di nasce di sacchetti di plastica à a mo gamba, tuttu què palisava paragunatu à guardà u mo ritornu di i capelli di ghjambe.

Sò chì duverebbe esse più focalizatu nantu à a scabra nera gigante nantu à a mo gamba chì hà purtatu a ghjente à dumandami se eru "statu sparatu". (Iè, questa hè una cosa vera chì a ghjente m'hà dumandatu.) Ma videndu i capelli chì lentamente si addensanu è crescenu, mi hà fattu sentu impuru è disordinatu cum'è l'aghju avutu quellu ghjornu quandu l'aghju nutatu per a prima volta.


Per a prima settimana, aghju rasatu a mo gamba sinistra ma prestu mi sò statu ridiculu appena rasendu una. Perchè preoccupassi quandu l'altru si sentia cum'è una furesta?


Cum'è accade cù un abitudine, più longu ùn a facia micca, più cuminciava à vene à l'accordu cù a non rasatura. Hè finu à ch'e sò andatu in Budapest di marzu (i voli sò cusì boni in Europa!) È aghju visitatu i bagni turchi. In publicu, in un bagnu, mi sentu scomudu.

Eppuru, mi sentu ancu liberatu da e norme chì avia tenutu u mo corpu. Ùn avia da mancà di sperimentà i bagni solu perchè eru brusgiatu è avia e gambe pelose. Sò statu ubligatu à lascià andà a necessità di cuntrullà i capelli di u mo corpu, soprattuttu in un bagnu. Era spaventosu, ma ùn avia da lascià chì mi fermessi.

Lasciami esse chjaru, a maiò parte di i mo amichi anderanu settimane, s'ellu ùn serà più longu, senza rasassi e gambe. Ùn ci hè assolutamente nunda di male per lascià cresce i capelli di u vostru corpu, se hè ciò chì vulete fà. Sicondu Vox, u rasatu ùn hè mancu diventatu una cosa regulare per e donne finu à l'anni 1950 quandu l'annunzii cumincianu à pressurizà e donne per fà.

Sò chì à nimu li importa se mi facciu o ùn mi rasu ma, per tantu tempu, mi sentu più in cima di e cose è mi preparu per a vita cù e mo gambe rasate

Mentalmente, mi hà fattu solu sentì chì avessi cose inseme. Aghju burlatu à a ghjente chì puderia campà in un'isula deserta da solu è mi serebbe sempre rasatu e ghjambe.


Hè finitu per esse quattru mesi finu à chì era quasi u tempu per me di andà in casa à New York. Onestamente da tandu, mi serebbe dimenticatu di i capelli crescenti. Credu chì quandu vedi qualcosa abbastanza volte chì smetti di esse scandalizatu da ellu. Quandu u tempu si facia più caldu è mi sò abituatu di più à vede i mo capelli, per furtuna ancu alluminati da u sole, aghju smessu di pensà cuscente à questu.

Quandu sò vultatu in casa è aghju fattu u mo duttore esaminà a mo gamba, hà determinatu ch'e avia subitu una brusgiata di secondu gradu. Aviu sempre bisognu di evità di rade a zona direttamente affettata, chì i nervi eranu più vicini à a cima di a pelle, ma puderia rasassi intornu.

Avà mi rasu sempre almenu duie volte à a settimana è aghju solu cicatrici leggere da e brusgie. A diferenza hè chì avà ùn mi scampu ogni volta chì trovu un pelu dimenticatu o mi manca un paru di ghjorni. U travagliu per gestisce a mo ansietà puderia ancu avè aiutatu à quessa.

Sò cuntentu di u scambiu di esse brusgiatu per ùn avè più ossessionatu nantu à i mo capelli di gamba? Innò, era veramente dulurosu. Ma, s’ellu duvia accade, sò cuntentu d’esse statu capace di amparà qualcosa da a sperienza è di rinuncià à una parte di u mo bisognu di rasassi.

Sarah Fielding hè una scrittora basata in New York. A so scrittura hè apparsa in Bustle, Insider, Men’s Health, HuffPost, Nylon è OZY induve copre a ghjustizia suciale, a salute mentale, a salute, i viaghji, e relazioni, l'intrattenimentu, a moda è l'alimentazione.

Oghje Interessante

Cume Navigà e Vacanze à l'era di COVID

Cume Navigà e Vacanze à l'era di COVID

Quandu u pae e hà chju u in marzu, avete probabilmente pen atu "Oh, una quarantena di duie ettimane? Aghju avutu que tu. Ma cum'è a vo tra primavera, e tate, è I piani di cadut...
Katrina Scott dà à i so fan un sguardu crudu à ciò chì l'infertilità secundaria pare veramente

Katrina Scott dà à i so fan un sguardu crudu à ciò chì l'infertilità secundaria pare veramente

A cofundatrice di Tone It Up, Katrina cott, ùn hà mai cappatu di e e vulnerabile cù i o fan. Hè tata aperta nantu à l'impurtanza di priorità a alute mentale è h&...