Supplements Durante a Gravidanza: Cosa hè Salvu è Cosa Ùn
Cuntenutu
- Perchè piglià supplementi durante a gravidanza?
- A gravidanza aumenta u bisognu di nutrienti
- I supplementi à base di erbe ponu aiutà cun malatie - cun prudenza
- I supplementi cunsiderati sicuri durante a gravidanza
- 1. Vitamine prenatali
- 2. Folatu
- 3. Ferru
- 4. Vitamina D
- 5. Magnesiu
- 6. Zenzeru
- 7. Oliu di pesciu
- 8. Probiotici
- 9. Culina
- Supplementi da evità durante a gravidanza
- 1. Vitamina A
- 2. Vitamina E
- 3. Coghju neru
- 4. Goldenseal
- 5. Dong quai
- 6. Yohimbe
- 7. Altri supplementi à base di erbe cunsiderati periculosi durante a gravidanza
- U fondu
Sè site incinta, pudete pensà chì u sintimu annullatu è cunfusu vene cun u territoriu. Ma ùn deve micca esse cusì cumbugliu quandu si tratta di vitamine è supplementi.
Se avete fattu u vostru travagliu di creditu in più, scumettemu chì sapete dighjà chì i frutti di mare, l'alcol è e sigarette ad alto mercuriu sò fora di limiti durante a gravidanza. Ciò chì pò sorprendervi hè chì alcune vitamine, minerali è supplementi à base di erbe devenu esse evitati dinò.
L'infurmazioni nantu à chì supplementi sò sicuri è chì ùn sò micca varii è ponu fà chì e cose si sentinu ancu più cumplicate. Avemu ancu tù.
Questu articulu descompone quali supplementi si credenu sicuri da piglià durante a gravidanza è perchè alcuni supplementi devenu esse evitati.
Perchè piglià supplementi durante a gravidanza?
Uttene i nutrienti adatti hè impurtante in ogni tappa di a vita, ma hè soprattuttu criticu durante a gravidanza, chì duverete nutrisce sia voi stessi sia a vostra criatura.
A gravidanza aumenta u bisognu di nutrienti
Durante a gravidanza, l'ingressu di macronutrienti cresce assai. Macronutrienti includenu carboidrati, proteine è grassi.
Per esempiu, l'ingestione di proteine deve aumentà da i 0,36 grammi per libbra (0,8 grammi per kg) di pesu corporeu per e donne chì ùn sò incinte à 0,5 grammi per libbra (1,1 grammi per kg) di pesu corporeu per e donne incinte.
Vulerete esse inclusu e proteine in ogni pastu è spuntinu per soddisfà e vostre necessità.
U requisitu per i micronutrienti, chì includenu vitamine, minerali è oligoelementi, cà a necessità di macronutrienti.
Mentre alcune persone sò capaci di risponde à sta dumanda crescente attraversu un pianu manghjatu ben pianificatu, densu in nutrienti, pò esse una sfida per l'altri.
Puderete bisognu di piglià supplementi di vitamine è minerali per vari motivi, tra cui:
- Nutrientecarenze: Alcune persone ponu avè bisognu di un supplementu dopu un test di sangue rivela una carenza in una vitamina o minerale. A currezzione di e carenze hè critica, postu chì una mancanza di nutrienti cum'è u folatu hè stata ligata à difetti di nascita.
- Iperemesigravidarum: Sta complicazione di gravidanza hè carattarizata da forti nausea è vomitu. Pò purtà à perdita di pesu è carenze di nutrienti.
- Dieteticarestrizioni: E donne chì seguitanu diete specifiche, cumpresi i vegani è quelli chì anu intolleranze alimentarie è allergie, ponu avè bisognu di integrassi cù vitamine è minerali per prevene e carenze di micronutrienti
- Fumatori: Ancu se hè criticu per e mamme di evità e sigarette durante a gravidanza, quelli chì continuanu à fumà anu un nutriente specificu cum'è a vitamina C è u folatu.
- Multiplugravidanza: E donne chì portanu più di un criaturu anu più bisogni di micronutrienti chè e donne chì portanu un criaturu. U supplementu hè spessu necessariu per assicurà una nutrizione ottimale per a mamma è i so zitelli.
- Geneticamutazioni cum'è MTHFR: A metilenetetraidrofolatu reduttasi (MTHFR) hè un genu chì converte u folatu in una forma chì u corpu pò aduprà. E donne incinte cù sta mutazione genica ponu avè bisognu di cumplementà cù una forma specifica di folatu per evità complicazioni.
- Nutrizione scarsa: E donne chì manghjanu sottu o sceglienu alimenti chì sò pochi in nutrienti ponu avè bisognu di integrassi cù vitamine è minerali per evità carenze.
Inoltre, esperti cum'è quelli di u College Americanu di Ostetriche è
I Ginecologhi (ACOG) cunsiglianu chì tutte e persone incinte piglinu un supplimentu prenatale di vitamina è d'acidu folicu. Questu hè cunsigliatu per colmà lacune nutrizionali è prevene anomalie di u sviluppu à a nascita cum'è a spina bifida.
A seconda di e vostre circustanze persunali, siate pronti à assumete u compitu di aghjunghje supplementi à a vostra rutina ghjurnata se direttu da u vostru duttore sanitariu.
I supplementi à base di erbe ponu aiutà cun malatie - cun prudenza
In più di i micronutrienti, i supplementi vegetali sò populari.
Un studiu 2019 hà truvatu chì u 15,4 per centu di e donne incinte in i Stati Uniti utilizanu supplementi à base di erbe. Tuttavia micca tutti rivelanu à i so duttori chì li piglianu. (Un truvatu circa u 25 per centu di l'utilizatori di supplementu di erbe in i Stati Uniti ùn dicenu micca i so documenti.)
Mentre chì alcuni supplementi à base di erbe ponu esse sicuri da piglià durante a gravidanza, ci sò assai di più chì puderebbenu micca esse.
Ancu se alcune erbe ponu aiutà cun malatie cumuni di gravidanza cum'è nausea è fastidiu di stomacu, alcune ponu esse dannose sia per voi sia per u zitellu.
Sfortunatamente, ùn ci hè micca assai ricerche riguardu à l'usu di i supplementi à base di erbe da e persone incinte, è ùn si sà tantu nantu à cumu i supplementi ponu influenzallu.
A scumessa a più sicura? Mantene u vostru duttore in a cunniscenza di tutti i cambiamenti in u vostru pianu alimentariu è supplementi.
I supplementi cunsiderati sicuri durante a gravidanza
Cum'è cù i medicazione, u vostru duttore deve appruvà è supervisà tutti i supplementi di micronutrienti è di erbe per assicurà ch'elli sianu necessarii è presi in quantità sicure.
Cumprate sempre vitamine da una marca di bona reputazione chì hà i so prudutti valutati da organizzazioni di terze parti cum'è a Farmacopea di i Stati Uniti (USP).
Questu assicura chì e vitamine aderiscenu à norme specifiche è sò generalmente sicure da piglià. Ùn sì micca sicuru chì marche sò reputabili? U vostru farmacista lucale pò esse assai aiutu.
1. Vitamine prenatali
E vitamine prenatali sò multivitamine chì sò formulate apposta per risponde à a dumanda aumentata di micronutrienti durante a gravidanza.
Sò destinati à esse presi prima di cuncepimentu è durante a gravidanza è l'allattamentu.
Studii osservativi anu dimustratu chì u supplementu cù vitamine prenatali riduce u risicu di nascita prematura è di preeclampsia. A preeclampsia hè una complicazione potenzialmente periculosa caratterizata da pressione alta è forse proteine in l'urina.
Mentre chì e vitamine prenatali ùn sò micca destinate à rimpiazzà u vostru pianu di alimentazione sana, ponu aiutà à prevene lacune nutrizionali furnendu micronutrienti in più chì sò assai richiesti durante a gravidanza.
Siccomu e vitamine prenatali cuntenenu e vitamine è i minerali chì avete bisognu, piglià supplementi di vitamine o minerali addiziunali pò esse micca necessariu, salvu suggeritu da u vostru duttore.
E vitamine prenatali sò spessu prescritte da i duttori è dispunibili in vendita.
2. Folatu
U folatu hè una vitamina B chì ghjoca un rolu integrale in a sintesi di l'ADN, a produzzione di globuli rossi, è a crescita è u sviluppu di u fetu.
L'acidu folicu hè a forma sintetica di folatu truvata in parechji supplementi. Si converte in a forma attiva di folatu - L-metilfolato - in u corpu.
Hè cunsigliatu di piglià almenu 600 microgrammi (mcg) di folatu o acidu folicu per ghjornu per riduce u risicu di difetti di u tubu neurale è di anomalie congenite cum'è fessure di u palatu è difetti di u core.
In cinque studii randomizati chì includenu 6.105 donne, u supplementu cù l'acidu folicu ogni ghjornu era assuciatu cù un risicu ridottu di difetti di u tubu neurale. Ùn sò stati nutati effetti collaterali negativi.
Ancu se un folatu adeguatu pò esse ottenutu per mezu di a dieta, parechje donne ùn manghjanu micca abbastanza alimenti ricchi di folati, rendendu necessaria a supplementazione.
Inoltre, chì tutte e donne in età fertile cunsumanu almenu 400 mcg di folatu o acidu folicu per ghjornu.
Questu hè chì parechje gravidanze ùn sò micca pianificate, è e anomalie di nascita per via di una carenza di folati ponu accade assai prestu in gravidanza, ancu prima chì a maggior parte di e donne sappianu chì sò incinte.
Pò esse saggiu per e donne incinte, in particulare quelle cù una mutazione genetica MTHFR, di sceglie un supplementu chì cuntene L-metilfolato per assicurà a massima assunzione.
3. Ferru
A necessità di ferru aumenta significativamente durante a gravidanza, chì u vulume di sangue maternu aumenta di circa.
U ferru hè criticu per u trasportu di l'ossigenu è una crescita sana è u sviluppu di u to zitellu è di a placenta.
In i Stati Uniti, a prevalenza di carenza di ferru in e donne incinte hè intornu à u 18 per centu, è u 5 per centu di ste donne anu anemia.
L'anemia durante a gravidanza hè stata assuciata à u parto prematuru, a depressione materna è l'anemia infantile.
L'ingestione raccomandata di 27 milligrammi (mg) di ferru per ghjornu pò esse soddisfatta per mezu di a maiò parte di e vitamine prenatali. Tuttavia, se avete carenza di ferru o anemia, averete bisognu di dosi più alte di ferru, gestite da u vostru duttore.
Se ùn site micca carente di ferru, ùn duverebbe micca piglià più di l'ingestione raccomandata di ferru per evità effetti collaterali avversi. Queste ponu includere stinzia, vomitu, è livelli anormalment alti di emoglobina.
4. Vitamina D
Questa vitamina liposolubile hè impurtante per a funzione immunitaria, a salute di l'osse è a divisione cellulare.
A carenza di vitamina D durante a gravidanza hè stata ligata à un risicu aumentatu di cesareana, preeclampsia, nascita prematura è diabete gestazionale.
L'assunzione attuale raccomandata di vitamina D durante a gravidanza hè di 600 IU o 15 mcg per ghjornu. Tuttavia, suggerisce chì i bisogni di vitamina D durante a gravidanza sò assai più alti.
Verificate cù u vostru duttore nantu à u screening per a carenza di vitamina D è a supplementazione curretta.
5. Magnesiu
U magnesiu hè un minerale implicatu in centinaie di reazioni chimiche in u vostru corpu. Ghjoca un rolu criticu in a funzione immune, musculare è nervosa.
A carenza in questu minerale durante a gravidanza pò aumentà u risicu di ipertensione cronica è di travagliu prematuru.
Alcuni studii suggerenu chì u supplementu di magnesiu pò riduce u risicu di complicazioni cum'è restrizione di crescita fetale è nascita prematura.
6. Zenzeru
A radice di zenzeru hè comunemente aduprata cum'è spezia è supplementu di erbe.
In forma di supplementu, pudete avè intesu parlà di questu adupratu per trattà a nausea causata da a malatia di u muvimentu, a gravidanza o a chimioterapia.
di quattru studii suggerenu chì u zenzero hè à tempu sicuru è efficace per trattà a nausea è u vomitu indotti da a gravidanza.
Nausea è vomitu sò cumuni durante a gravidanza, cù e donne chì li sperimentanu in u primu trimestre di gravidanza.
Benchè u zenzeru possi aiutà à riduce sta spiacevule complicazione di a gravidanza, sò necessarie più ricerche per identificà a dosa massima sicura. Verificate doppiu cù u vostru duttore per vede se ne avete bisognu.
7. Oliu di pesciu
L'oliu di pesciu cuntene l'acidu docosahexaenoic (DHA) è l'acidu eicosapentaenoic (EPA), dui acidi grassi essenziali chì sò impurtanti per u sviluppu di u cervellu di u zitellu.
U supplementu cù DHA è EPA in a gravidanza puderia stimulà u sviluppu cerebrale post-gravidanza in u vostru zitellu è diminuisce a depressione materna, ancu se a ricerca nantu à questu sughjettu ùn hè micca conclusiva.
Ancu se studii di osservazione anu mostratu una funzione cognitiva migliorata in i zitelli di donne chì anu integratu cù oliu di pesce durante a gravidanza, parechji studii cuntrullati ùn anu micca mostratu un benefiziu consistente.
Per esempiu, cù 2,399 donne ùn anu trovu alcuna differenza in a funzione cugnitiva di i zitelli chì e mamme anu integratu cù capsule d'oliu di pesce chì cuntenenu 800 mg di DHA per ghjornu durante a gravidanza, paragunatu à i zitelli chì e mamme ùn anu micca.
Stu studiu hà ancu trovu chì u supplementu cù oliu di pesce ùn hà micca influenzatu a depressione materna.
Tuttavia, u studiu hà trovu chì u supplementu cù oliu di pesce prutettu da a consegna prematura, è alcune evidenze suggerenu chì l'oliu di pesce pò prufittà di u sviluppu di l'ochji fetali.
I livelli materni di DHA sò impurtanti per un sviluppu fetale currettu è u supplementu hè cunsideratu sicuru. A ghjuria hè sempre in traccia di sapè se piglià oliu di pesce durante a gravidanza hè necessariu.
Per uttene DHA è EPA attraversu l'alimentu, hè incuragitu à cunsumà duie à trè porzioni di pesci à bassu mercuriu cum'è salmone, sardine, o pollock à settimana.
8. Probiotici
Data a crescita di a cuscenza generale di a salute intestinale, parechji genitori à turnà in probiotici.
I probiotici sò microorganismi viventi chì si pensa à benefiziu di a salute digestiva.
Parechji studii anu dimustratu chì i probiotici durante a gravidanza, è ùn sò stati identificati effetti collaterali dannosi, fora di un risicu estremamente bassu d'infezzione indotta da probiotici.
Inoltre, parechji studii anu dimostratu chì u supplementu cù probiotici pò riduce u risicu di diabete gestazionale, depressione postpartum, è eczema infantile è dermatite.
A ricerca nantu à l'usu di probiotici in gravidanza hè in corso, è di più nantu à u rolu di i probiotici in a salute materna è fetale hè sicura chì serà scuperta.
9. Culina
A Culina ghjoca un rolu vitale in u sviluppu di u cervellu di u zitellu è aiuta à prevene l'anormalità di u cervellu è di a spina.
L'assicuranza quotidiana raccomandata attuale di colina durante a gravidanza (450 mg per ghjornu) hè stata pensata per esse inadeguata è chì un assunzione più vicina hè ottimale invece.
Innota chì e vitamine prenatali spessu ùn cuntenenu colina. Un supplementu di colina separatu pò esse raccomandatu da u vostru duttore.
Supplementi da evità durante a gravidanza
Mentre u supplementu cù alcuni micronutrienti è erbe hè sicuru per e donne incinte, assai d'elli devenu esse evitati, o evitati in quantità elevate.
Verificate sempre cù u vostru duttore prima di aghjunghje supplementi supplementari fora di qualsiasi vitamine prenatali chì pudete piglià.
1. Vitamina A
Truverete spessu vitamina A in e vostre vitamine prenatale postu chì hè cusì impurtante. Ancu se sta vitamina hè estremamente impurtante per u sviluppu di a visione fetale è a funzione immune, troppu A vitamina A pò esse dannosa.
Datu chì a vitamina A hè liposolubile, u vostru corpu immagazzina quantità eccessive in u fegatu.
Questa accumulazione pò avè effetti tossichi nantu à u corpu è pò dà danni à u fegatu. Pò ancu causà difetti di nascita.
Per esempiu, quantità eccessive di vitamina A durante a gravidanza hè statu dimustratu per causà anomalie di nascita congenite.
Trà vitamine è alimenti prenatali, duvete esse in gradu di ottene abbastanza vitamina A, è ùn hè micca cunsigliatu supplementazione supplementare fora di e vostre vitamine prenatali.
2. Vitamina E
Questa vitamina liposoluble svolge assai roli impurtanti in u corpu è hè implicata in l'espressione genica è a funzione immunitaria.
Mentre a vitamina E hè assai impurtante per a salute, hè raccomandatu chì ùn vi integriate micca cun ella.
A supplementazione supplementare cù vitamina E ùn hè stata dimustrata per migliurà i risultati per e mamme o i zitelli è pò invece aumentà u risicu di dolore addominale è rottura prematura di u saccu amnioticu.
3. Coghju neru
Membru di a famiglia di u ranunculu, u cohosh neru hè una pianta aduprata per una varietà di scopi, cumprese u cuntrollu di e vampate è di i crampi mestruali.
Ùn hè micca sicuru di piglià sta erba durante a gravidanza, perchè pò causà cuntrazioni uterine, chì puderebbenu induce travaglii pretermini.
U cohosh negru hè statu ancu trovu chì causa danni à u fegatu in alcune persone.
4. Goldenseal
Goldenseal hè una pianta chì hè aduprata cum'è supplementu dieteticu per trattà infezioni respiratorie è diarrea, ancu se ci sò assai poche ricerche nantu à i so effetti è a sicurezza.
Goldenseal cuntene una sustanza chjamata berberina, chì hè statu dimustratu per aggravà a icterizia in i zitelli. Pò purtà à una malattia chjamata kernicterus, un tippu raru di dannu cerebrale chì pò esse fatale.
Per queste ragioni, evitate definitivamente u segnu d'oru.
5. Dong quai
U Dong quai hè una radica aduprata dapoi più di 1000 anni è hè pupulare in a medicina tradiziunale chinesa.
Ancu s'ellu hè adupratu per trattà tuttu, da crampi menstruali à pressione alta, mancanu evidenze in quantu à a so efficacia è a sicurezza.
Duvete evità dong quai, perchè pò stimulà e contrazioni uterine, aumentendu u risicu di abortu.
6. Yohimbe
Yohimbe hè un supplementu fattu da a corteccia di un arburu originariu di l'Africa.
Hè adupratu cum'è rimediu à base di erbe per trattà una serie di condizioni da disfunzione erettile à obesità.
Questa erba ùn deve mai esse usata durante a gravidanza, chì hè stata associata à effetti collaterali periculosi cum'è pressione sanguigna alta, attacchi di core, è attacchi.
7. Altri supplementi à base di erbe cunsiderati periculosi durante a gravidanza
Hè megliu evità ciò chì seguita:
- saw palmetto
- tansy
- trifogliu rossu
- angelica
- achillea
- assenziu
- cohosh turchinu
- pennyroyal
- ephedra
- artemisa
U fondu
A gravidanza hè un mumentu di crescita è di sviluppu, chì face di a salute è di a nutrizione una primura di primura. U scopu hè di piglià a megliu cura di quellu chjucu.
Mentre chì alcuni supplementi ponu esse utili durante a gravidanza, parechji ponu causà effetti collaterali periculosi sia in voi sia in u vostru zitellu.
Impurtante, mentre u supplementu cù certe vitamine è minerali pò aiutà à riempie lacune nutrizionali, i supplementi ùn sò micca destinati à rimpiazzà un pianu alimentariu sano è un modu di vita.
Nutrisce u vostru corpu cù alimenti densi in nutrienti, oltre à uttene abbastanza eserciziu è sonnu è minimizà u stress, hè u megliu modu per assicurà una gravidanza sana per voi è u vostru zitellu.
Ancu se i supplementi ponu esse necessarii è utili in certe circustanze, cuntrollate sempre cù u vostru duttore in quantu à e dosi, a sicurezza, è i rischi potenziali è i benefici.