A Chirurgia chì hà cambiatu a mo immagine di u corpu per sempre
![A Chirurgia chì hà cambiatu a mo immagine di u corpu per sempre - Vita Di Vita A Chirurgia chì hà cambiatu a mo immagine di u corpu per sempre - Vita Di Vita](https://a.svetzdravlja.org/lifestyle/keyto-is-a-smart-ketone-breathalyzer-that-will-guide-you-through-the-keto-diet-1.webp)
Cuntenutu
![](https://a.svetzdravlja.org/lifestyle/the-surgery-that-changed-my-body-image-forever.webp)
Quandu aghju amparatu chì avia bisognu di una chirurgia addominale aperta per rimuovere un tumore fibruu di dimensioni melone da u mo uteru, sò statu devastatu. Ùn era micca l'impattu potenziale chì puderia avè nantu à a mo fertilità chì m'hà angustiatu. Era a cicatrice.
A chirurgia per rimuovere sta massa benigna, ma enorme, sarebbe simile à avè una sezione C. Cum'è una sola donna di 32 anni, aghju lamentatu u fattu chì u prossimu omu chì mi vede nudu ùn saria micca quellu chì avia prumessu d'amà mi in a malatia è in a salute, o ancu un dolce fidanzatu chì avia lettu. mi in lettu mentre mi recuperu. Odiava u penseru di circà d'avè avutu un criaturu quandu ciò chì avia avutu era un tumore.
Più da Refinery29: 6 Donne Ispiratrici ridefiniscenu Tipi Tipichi di Corpi
Aviu sempre avutu assai cura per evità ferite, orchestrendu una vita chì hà lasciatu a mo pelle bella senza marità da alcuna profanazione permanente. Benintesa, avessi avutu graffi minori è contusioni in a mo vita. I difetti. Linee di Tan. Ma questi marchi indesiderati eranu temporanei. Aghju vistu a cicatrice imminente à a mo linea di bikini cum'è una crepa in una porcellana fina, una imperfezione indesevule chì mi farebbe vede è sentu cum'è merchenzie danate.
Dopu à una vita di odiu u mo corpu, aviu solu cuminciatu à sente mi cunfortu in a mo propria pelle. L'ultimu annu, aghju persu 40 sterline, trasfurmendu mi pianu pianu da XL à XS. Quandu aghju vistu in u specchiu, mi sentu attrattiva è femina per a prima volta in a mo vita. Dopu, una notte mentre mi stava in lettu, aghju intesu a protrusione in u mo addome-una massa ferma chì spuntava da un ossu di l'anca à l'altru.
Dopu u mo diagnosticu, aghju preoccupatu di l'invasività di a cirurgia è di e longu settimane di ricuperazione avanti. Ùn era mai statu sottu à u cuteddu prima è mi spaventava di pensà à a lama di u chirurgu chì m'hà tagliatu aperta è manighjà i mo organi interni. Sutta l'anestesia, mi mettevanu un tubu in a gola è inserivanu un cateteru. Tuttu paria cusì barbaru è viulente. U fattu chì questa era una prucedura di rutina, è chì guarì u mo corpu, ùn era micca cunfortu. Mi sentia traditu da u mo propiu uteru.
À mezu à tutte ste preoccupazioni, e cicatrici m'anu perseguitatu soprattuttu. Pensendu à futuri scontri romantichi, sapia chì mi senterebbe obligatu di spiegà a parolla di cicatrici è tumori ùn hè sicuramente micca sexy. U mo ex-fidanzatu, Brian, hà pruvatu à cunsulà mè; m'hà assicuratu chì sta marca ùn mi rende micca menu attrattiva à l'ochji di un futuru cumpagnu, chì m'hà sicuru d'amore per mè-cicatrici è tuttu. Sapiu chì avia ragiò. Ma ancu se à stu ipoteticu sposu ùn li importa, l'aghju sempre fattu. Puderia mai amà veramente u mo corpu di novu?
Più da Refinery29: 19 Foto Pole-Dancing Pruvene Chì E Ragazze Curvy Sò Badasses
In e settimane chì precedenu a mo chirurgia, aghju lettu l'opinione di Angelina Jolie-Pitt in U New York Times, chronicling a rimozione recente di i so ovari è i tubi fallopi. Era un seguitu à u pezzu ch'ella hà scrittu famosu nantu à a so scelta di sottumessu à una doppia mastectomia preventiva - tutte e chirurgie cù risultati più serii cà u mo propiu. Ella hà scrittu chì ùn era micca faciule, "Ma hè pussibule di piglià u cuntrollu è affruntà in capu ogni prublema di salute", aghjustendu chì situazioni cum'è questu eranu una parte di a vita è "nunda da teme". E so parolle eranu una salva per calmà e mo paure è incertezza. Per esempiu graziosu, m'hà amparatu ciò chì significa esse una donna forte; una donna cù cicatrici.
Aviu sempre bisognu di pienghje a perdita di u mo corpu cum'è a sapia. Mi hè parsu impurtante di pudè paragunà u prima è u dopu. U mo cumpagnu di stanza mi hà offertu di piglià e fotografie, in cui sarei pienu nudu. "Avete un corpu veramente bellu", hà dettu mentre lasciu chì u mo accappatu di spugliataghju biancu falessi in pianu. Ùn hà micca scrutiniatu a mo figura nè focalizatu a so attenzione nantu à i mo difetti. Perchè ùn pudia micca vede u mo corpu cumu hà fattu ?
À u svegliu da a cirurgia, a prima cosa chì aghju dumandatu era di a dimensione esatta di u tumore. Cum'è i zitelli in utru, i tumori sò spessu paragunati à i frutti è ligumi per furnisce un quadru di riferimentu faciule. Un melone di miele hè di circa 16 centimetri di lunghezza. U mo tumore era 17. A mo mamma hà pensatu ch'e aghju scherzatu quandu aghju insistitu chì ella caminava à a buttrega più vicina per cumprà un melatu per pudè piglià una foto di mè stessu cullatu cum'è un nascitu da u mo lettu di l'uspidale. Aviu bisognu di sustegnu è aghju vulsutu dumandà in una manera ligera affissendu un falsu annunziu di nascita in Facebook.
Più da Refinery29: 3 Manere di Senti Più Sicuru istantaneamente
Sei settimane dopu à l'operazioni, aghju statu liberatu per ripiglià a maiò parte di l'attività normale, cumpresu u sessu. In una festa d'anniversariu per u pitbull d'un amicu, Celeste, aghju passatu tutta a notte à chjachjarà cù un amicu di un amicu chì era ghjustu in cità per u weekend. Era faciule da parlà è cun un bellu ascultatore. Avemu parlatu di scrittura, relazioni è viaghji. Li aghju parlatu di a mo chirurgia. Mi basgiò in cucina mentre a festa era finita, è quandu m'hà dumandatu se vulia andà in qualchì locu, aghju dettu di sì.
Quandu simu ghjunti à u so boutique hotel in Beverly Hills, li aghju dettu di vulè dusciami è sò entrutu in u grande bagnu biancu. Chiusu a porta daretu à mè, aghju pigliatu un respiru prufondu. Fighjulà u mo riflessu in u specchiu mentre mi spogliava. Nudu, fora di a fascia di Scar Away tanata chì copre u mo abdomen, aghju pigliatu un'altra respirazione profonda è sbuchjate a striscia di silicone da u mo corpu, espunendu a linea fina è rosa. Eru quì fighjulendu u corpu riflessu à mè, à u mo abdomen gonfiatu è a cicatrice chì avia monitoratu ogni ghjornu per i segni di migliione. Aghju fighjatu in i mo ochji, circhendu rassicuranza. Sì più forte di ciò chì pare.
![](https://a.svetzdravlja.org/lifestyle/the-surgery-that-changed-my-body-image-forever-1.webp)
"Ci vole à piglià lu pianu", li aghju dettu. Ùn sapia micca cumu mi senterebbe o quantu u mo corpu puderia trattà. Era rispettosu è cuntinuvava di cuntrollà cun mè per vede se stava bè, è eru. "Avete un grande corpu", disse. "Da veru?" Aghju dumandatu. Vuliu prutestà, ma a cicatrice, u gonfiore. Ellu m'hà tagliatu prima ch'e possu discutiri è aghju lasciatu u cumplimentu sbarcà nantu à a mo pelle, nantu à u mo abdomen è i fianchi. "A vostra cicatrice hè fresca", hà dettu. Ùn hà micca dettu: "Ùn hè micca cusì male", o, "Svanirà", o "Ùn importa micca". Ellu disse chì era cool. Ùn m'hà micca trattatu cum'è se fussi rottu. M'hà trattatu cum'è una persona, una persona attrattiva - ind'è fora.
Aviu passatu tantu tempu à preoccupassi di esse vulnerabile cù qualcunu novu, ma l'esperienza era empowering. Era liberatore, abbandunà l'idea chì avia bisognu di vede un certu modu per esse vistu.
A prossima volta chì stava nudu davanti à u specchiu di u bagnu, mi sentia diversu. Aghju rimarcatu chì eru surridente. A cicatrice continuerà à guarì, è ancu eiu, ma ùn l'odiu più. Ùn pareva più un difettu, ma una cicatrice di battaglia, un ricordu fieru di a mo forza è di a mo resistenza. Aghju passatu per qualcosa traumaticu è sò sopravvissutu. Aviu statu cusì focu annantu à a ferita chì ùn era micca stata capace di ricunnosce è apprezzà a maravigliosa capacità di guarì u mo corpu.
Diana vive in Los Angeles è scrive nantu à l'immagine di u corpu, a spiritualità, e relazioni è u sessu. Cunnette vi cun ella nantu à u so situ web, Facebook, o Instagram.
Questu articulu hè statu apparsu in Refinery29.