Autore: Randy Alexander
Data Di Creazione: 23 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 25 Ghjugnu 2024
Anonim
FILMUL JLP: Am Supravietuit 1.000 Zile In Minecraft Hardcore Si Asta S-a Intamplat
Video: FILMUL JLP: Am Supravietuit 1.000 Zile In Minecraft Hardcore Si Asta S-a Intamplat

Cuntenutu

Dolu cumplicatu

U mo babbu si hè suicidatu dui ghjorni prima di Thanksgiving. A mo mamma hà lampatu u tacchinu quellu annu. Sò passati nove anni è ùn pudemu ancu avè Thanksgiving in casa. U suicidiu arruvineghja assai cose è dumanda assai ricustruzzione. Avemu rifattu e vacanze avà, creendu tradizioni nove è modi novi di festighjà trà di noi. Ci sò stati i matrimonii è e nascite, i mumenti di speranza è di gioia, eppuru ci hè sempre un puntu bughju induve u mo babbu stava una volta.

A vita di babbu era cumplicata è cusì era a so morte. U mo babbu hà avutu difficultà à cunnosce sè stessu è à sapè cumu cun i so figlioli. Hè dulurosu di sapè chì hè mortu solu è in u so spaziu mentale u più bughju. Cù tutta sta tristezza, ùn hè micca una surpresa chì a so morte mi abbandunessi in un statu di scossa è di dolu cumplicatu.

Ricordi

I ricordi subitu dopu à a morte di u mo babbu sò sfocati, à u megliu. Ùn mi ricordu micca ciò chì hè accadutu, ciò chì aghju fattu, o cumu aghju passatu.

Dimenticheraghju tuttu - dimenticà induve andava, dimenticà ciò chì duverebbe fà, dimenticà quale eru supposta di riunì.


Mi ricordu chì aghju avutu aiutu. Aviu un amicu chì caminava cun mè per travaglià ogni ghjornu (altrimenti ùn a faraghju micca), membri di a famiglia chì mi cucerianu i pasti, è una mamma chì si puserebbe à pienghje cun mè.

M'arricordu ancu di ricurdà a morte di u mo babbu, ripetutamente. Ùn aghju mai vistu u so corpu, ùn aghju mai vistu u locu induv'ellu hè mortu, o a pistola ch'ellu hà adupratu. È ancu eiu vide una versione di babbu chì more ogni notte quandu aghju chjosu l'ochji. Aghju vistu l'arburu duv'ellu era pusatu, l'arma ch'ellu hà adupratu, è aghju agunizatu annantu à i so ultimi momenti.

Scossa

Aghju fattu tuttu ciò chì ùn pudia micca per chjude l'ochji è esse solu cù i mo penseri. Aghju travagliatu intensamente, aghju passatu ore in palestra, è notte cù l'amichi. Eru insensatu è aghju sceltu di fà qualcosa eccettu ricunnosce ciò chì si passava in u mo mondu.

Mi stanceraghju durante u ghjornu è torneraghju in casa per una pillula per dorme prescritta da un duttore è un bichjeru di vinu.

Ancu cù a medicazione per dorme, u riposu era sempre un prublema. Ùn puderia micca chjude l'ochji senza vede u corpu manghjatu di babbu. E malgradu u mo calendariu suciale imballatu, eru sempre disgraziatu è umurosu. E più chjuche cose mi puderianu spinghje: un amicu chì si lagnava di u so babbu troppu prutettore, un cumpagnu di travagliu chì si lagnava di a so rottura di a "fine di u mondu", un adolescente in strada chì parlava di u babbu. Ùn sapianu ste persone quant'elli eranu furtunati? Ùn tutti ùn anu capitu chì u mo mondu era finitu?


Tuttu u mondu face una manera diversa, ma una cosa chì aghju amparatu in u prucessu di guarigione hè chì u shock hè una reazione cumuna à qualsiasi tippu di morte improvvisa o avvenimentu traumaticu. A mente ùn pò micca trattà cun ciò chì accade è sì letteralmente diventatu insensatu.

A dimensione di i mo sentimenti mi travagliava. U dulore vene in onde è u dulore da u suicidiu vene in onde di tsunami. Eru arrabiatu à u mondu per ùn avè aiutatu u mo babbu è ancu arrabiatu à u mo babbu per ùn aiutassi micca. Eru profondamente tristu per u dulore di babbu è ancu assai triste per u dulore ch'ellu m'avia causatu. Aghju patutu, è mi sò appughjatu nantu à i mo amichi è a mo famiglia per sustene.

Cumincià à guarisce

A guarigione da u suicidiu di u mo babbu era troppu per mè di fà solu, è aghju decisu di circà aiutu prufessiunale. Travagliu cù un psicologu prufessiunale, aghju pussutu dà un sensu à a malatia mentale di babbu è capisce cumu e so scelte avianu influenzatu a mo vita. Mi hà ancu datu un locu sicuru per sparte e mo sperienze senza preoccupassi d'esse un "fardu" per nimu.


In più di a terapia individuale, aghju ancu unitu à un gruppu di supportu per e persone chì avianu persu un amatu per u suicidiu. A riunione cù queste persone hà aiutatu à normalizà molte di e mo sperienze. Andavamu tutti intornu à a listessa nebbia pisente di dolu. Parechji di noi anu ripresu l'ultimi momenti cù i nostri cari. Tutti ci dumandavamu: "Perchè?"

Cù u trattamentu, aghju ancu guadagnatu una megliu comprensione di e mo emozioni è cumu gestisce i mo sintomi. Parechji sopravviventi di suicidiu sperimentanu u dulore complicatu, a depressione, è ancu u PTSD.

U primu passu per truvà aiutu hè sapè induve circà. Ci sò parechje organizzazioni chì si focalizanu nantu à aiutà i sopravvissuti à a perdita di suicidiu, cume:

  • Survivors of Suicide Loss
  • Fundazione Americana per a Prevenzione di Suicidiu
  • Alliance of Hope for Suicide Loss Survivors

Pudete truvà elenchi di risorse di gruppi di supportu o ancu terapeuti chì si specializanu in u travagliu cù i sopravviventi di u suicidiu. Pudete ancu dumandà à u vostru duttore d'assistenza primaria o à u fornitore d'assicuranza raccomandazioni.

Chì aiuta?

Crafting a storia

Forse più chè nunda, a terapia m'hà datu l'uccasione di cuntà a "storia" di u suicidiu di babbu. L'avvenimenti traumatichi anu a tendenza à stà in u cervellu in pezzi strani. Quandu aghju cuminciatu a terapia, pudia appena parlà di a morte di u mo babbu. E parolle solu ùn venianu micca. Attraversu a scrittura è parlendu di l'evenimentu, sò statu pianu à pudè furmà a mo propria narrazione di a morte di u mo babbu.

Truvà qualchissia chì si possi parlà è appughjà si hè un primu passu impurtante da fà dopu à a perdita di una persona cara à u suicidiu, ma hè ancu impurtante d'avè qualchissia cù quale si pò parlà anni dopu a perdita. U dolu ùn si ne và mai pienu. Alcuni ghjorni saranu più duri di l'altri, è avè qualcunu à parlà pò aiutà à gestisce i ghjorni più duri.

Parlà cun un terapeuta furmatu pò aiutà, ma sè ùn site micca prontu per questu, ghjunghje à un amicu o un membru di a famiglia. Ùn avete micca da sparte tuttu cù sta persona. Fate cù ciò chì site còmpiu di sparte.

U ghjurnale pò ancu esse un modu efficace per uttene i vostri penseri fora di a vostra testa è cumincià à fà u sensu di tuttu. Arricurdatevi chì ùn site micca scrivendu i vostri penseri per l'altri, cumpresu u vostru futuru sè, per leghje. Nunda di ciò chì scrivite ùn hè sbagliatu. Ciò chì hè impurtante hè chì sì onestu nantu à ciò chì senti è pensate in quellu momentu.

Trattamentu

Alcune persone sò sempre scomode per u suicidiu, malgradu chì u suicidiu sia a decima causa di morte in i Stati Uniti. A terapia di parlà m'hà aiutatu per anni. Aghju prufittatu di u spaziu sicuru di psicoterapia, induve puderia discute tutte e questioni di u suicidiu.

Quandu cercate un terapeuta, truvate qualcunu cun quale site cunfortu di parlà. Ùn duvete micca accuncià per u primu terapeuta chì pruvate, mancu. Vi sarete aperti per elli nantu à un avvenimentu assai persunale in a vostra vita. Pudete ancu vulè circà un terapeuta cun sperienza aiutendu i sopravviventi di a perdita di suicidiu. Dumandate à u vostru fornitore di assistenza primaria se anu qualchì raccomandazione, o chjamate u vostru fornitore d'assicuranza. Se avete unitu à un gruppu di sopravviventi, pudete dumandà à i membri di u vostru gruppu se anu qualchì raccomandazione. A volte a bocca hè u modu u più faciule per truvà un novu duttore.

A medicazione pò ancu aiutà. I prublemi psicologichi ponu avè una cumpunente biologica, è per parechji anni aghju usatu medicazione per trattà i mo sintomi di depressione. U vostru duttore pò aiutà à decide se a medicazione hè adatta per voi, è ponu prescrive cose cume antidepressivi, medicazione anti-ansia, o aiuti à u sonnu.

Autocura

Una di e cose più impurtanti chì puderia fà era di ricurdassi di piglià bè cura di me. Per mè, l'autocura include alimentazione sana, eserciziu, yoga, amichi, tempu per scrive, è tempu in vacanze. A vostra lista pò esse diversa. Focus nantu à e cose chì vi portanu gioia, vi aiutanu à rilassate, è vi mantenenu sani.

Aghju avutu a furtuna d'esse circundatu da una bona rete di supportu chì mi ricurdaria quandu ùn mi stava micca pigliendu bè cura di mè. U dulore hè un travagliu duru, è u corpu hà bisognu di riposu è cura adatti per guarì.

Ricunnosce i vostri sentimenti

A vera guarigione hà cuminciatu per mè quandu aghju cuminciatu à ricunnosce ciò chì accadia veramente in a mo vita. Questu significa chì sò onestu cù a ghjente quandu aghju una mala ghjurnata. Durante anni, l'anniversariu di a morte di babbu è u so anniversariu sò stati ghjorni sfidanti per mè. Aghju pigliatu sti ghjorni di travagliu è fà qualcosa di bellu per me stessu o esse cù l'amichi invece di passà a mo ghjurnata è finta chì tuttu andessi "bè". Una volta mi aghju datu permessu per micca stai bè, ironicamente aghju cuminciatu à calmassi.

Chì ci hè sempre duru?

U suicidiu affetta e persone in modi diversi, è ognunu averà i so propii fattori chì li ponu ricurdà di u so dulore o ricurdà sentimenti negativi. Alcuni di sti triggers saranu più faciuli da evità di l'altri, è hè per quessa chì avè una rete di supportu hè cusì impurtante.

Scherzi di suicidiu

Finu à oghje, i scherzi di u suicidiu è di e malatie mentali mi facenu sempre schernì. Per qualchì ragione, hè sempre socialmente accettabile per e persone di scherzà per vulè "sparà" o "saltà da un edifiziu". Parechji anni fà questu m'avaria ridutta à lacrime; oghje mi face una pausa è poi passu cù a mo ghjurnata.

Pensate à fà sapè à a ghjente chì ste barzellette ùn vanu micca bè. Probabilmente ùn anu micca pruvatu à esse offensivi, è educà li nantu à l'insensibilità di i so cumenti pò aiutà à impedisce di dì cose cusì in l'avvene.

Imagine viulente

Ùn sò mai statu unu à gode di filmi viulenti o di televisiò, ma dopu à u passatu di babbu, possu appena vede sangue o fucili nantu à u screnu senza sbulicà. Aviu avutu a vargogna prufonda per questu, soprattuttu quandu eru intornu à novi amichi o in una data. Oghje ghjornu sò assai iniziale di e mo scelte mediatiche.A maiò parte di i mo amichi sanu chì ùn mi piacenu micca i prugrammi viulenti è accettanu quessa senza dubbi (sì cunnoscenu o micca a mo storia di famiglia).

Esse apertu nantu à i vostri sentimenti. A maiò parte di a ghjente ùn vole micca mette una altra persona in una situazione scomoda, allora seranu probabilmente grati di sapè ciò chì vi rende scomodi. Se cercanu sempre di spinghjevi in ​​situazioni chì vi rendenu inquieti, cunsiderate se a relazione hè sempre preziosa. Esse intornu à e persone chì ti facenu constantemente infelici o scomodi ùn hè micca sanu.

Spartendu a storia

Sparte a storia di u suicidiu di babbu hè diventatu più faciule cù u tempu, ma hè sempre sfida. In i primi ghjorni, aghju avutu assai pocu cuntrollu nantu à e mo emozioni è spessu sbuffulava ciò chì accadia à quellu chì dumandava. Per furtuna, quelli ghjorni sò passati.

Oghje, u più difficiule hè di sapè quandu sparte è quantu sparte. Dò spessu à a ghjente infurmazioni in pezzi, è per u bè o per u peghju, ci sò assai poche persone in stu mondu chì sanu a storia sana di a morte di u mo babbu.

Ùn sentite micca chì duvete sparte tuttu. Ancu se qualchissia vi face una dumanda diretta, ùn site micca ubligatu di sparte qualcosa chì ùn site micca cunfortu di sparte. I sopravviventi di i gruppi suicidi ponu esse un ambiente sicuru per sparte prima a vostra storia. I membri ponu ancu esse capaci di aiutavvi à navigà spartendu a vostra storia cù i vostri gruppi suciali o novi amichi. In alternativa, pudete sceglie di spartelu prima cù i vostri amichi in modu chì sia fora à l'aria aperta, o pudete decide di sparte pezzi quì è culà cù selezziunate persone. Tuttavia, sceglite di sparte a storia, u più impurtante hè chì spartite in u vostru tempu è spartite a quantità di informazioni chì vi piace à sparte.

U suicidiu hè un sughjettu duru è certe volte a ghjente ùn reagisce micca bè à e nutizie. E credenze religiose di e persone, o i so stereotipi o cuncepzioni sbagliati ponu entrà in strada. E à volte a ghjente hè ghjustu goffa è scomoda intornu à temi duri. Questu pò esse frustrante, ma per fortuna aghju una forte rete di amici per aiutami à navigà per questi momenti. Se vi pare abbastanza duru è ùn rinuncia micca à a speranza, pudete truvà e persone adatte per sustene vi.

Penseru di chjusura

U suicidiu di u mo babbu hè statu l'eventu u più dulurosu di a mo vita. Ci sò stati tempi durante u mo dolu induve ùn eru micca sicuru se a suffrenza finiscessi mai. Ma aghju continuatu à camminà pianu pianu, è à pocu à pocu aghju cuminciatu à mette torna a mo vita inseme.

Ùn ci hè nisuna carta per turnà à u vivu, nisuna dimensione ùn si adatta à tutti l'approcciu. Custruite u vostru caminu per a guarigione mentre andate, mettendu pianu pianu un pede davanti à l'altru. Un ghjornu aghju alzatu l'ochji è ùn avia micca pienghjutu tuttu u ghjornu, à un certu puntu aghju alzatu l'ochji è ùn avia micca pensatu à babbu dapoi parechje settimane. Ci hè stonde avà induve quelli ghjorni scuri di dolu si sentenu cum'è un gattivu sonniu.

Per a maiò parte, a mo vita hè tornata à una nova normalità. Se mi fermu è pause, u mo core si rompe per u mo babbu è tuttu u dulore ch'ellu hà sperimentatu è tuttu u aguish chì hà purtatu à a mo famiglia. Ma se mi fermu per un altru mumentu, sò ancu incredibilmente gratu per tutti i mo amici è famiglia per aiutami à traversu, è grata di cunnosce a prufundità di a mo forza interiore.

Cunsigliatu

Conjunctivite virale: sintomi principali è trattamentu

Conjunctivite virale: sintomi principali è trattamentu

A cungiuntiviti virale hè una infiammazione di l'ochju cau ata da viru , cume l'adenoviru o l'herpe , chì cau anu intomi cum'è un fa tidiu inten u à l'ochji, ro...
Chloasma gravidarum: chì hè, perchè apparisce è cumu trattallu

Chloasma gravidarum: chì hè, perchè apparisce è cumu trattallu

Chloa ma, cunni ciutu ancu cum'è chloa ma gravidarum o impliciamente mela ma, curri ponde à macchie cure chì appari ce nantu à a pelle durante a gravidanza, in particulare in u...