Autore: Lewis Jackson
Data Di Creazione: 8 Maghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 10 Aprile 2025
Anonim
5 Stretchi Raccomandati per Calmà un Sanguine Tailbone - Salute
5 Stretchi Raccomandati per Calmà un Sanguine Tailbone - Salute

Cuntenutu

Calmante un coccione malatu

E pose di yoga sò meravigliose per allungà i musculi, i ligamenti è i tendini attaccati à u cugliu di difficult accessu.

Ufficialmente chjamatu coccige, a coda di coda si trova in u fondu di a spina sopra à e natiche. Per alleviare u dolore in a zona, fucalizza nantu à e pose chì tramindui si stendenu è rinfurzanu. Questu equilibriu favurisce un allineamentu currettu è permette à i musculi circundanti di offre un supportu megliu.

Cum'è sempre quandu si pratica u yoga, prucede pianu è si move solu in un muvimentu senza dulore.

1. Posa Sun Bird (Chakravasana)

A pose Sun Bird implica un muvimentu simplice chì hè un modu putente per rinfurzà i musculi di u spinu mentre stabilizza a spina dorsale è a cuda.

  1. Venite à quattru pedi, cù i vostri polsi sottu à e spalle è e ghjinochje sottu à i fianchi. Sì i vostri ghjinochji ferenu, mette una manta sottu à elli per un sustegnu aghjuntu.
  2. Inspirate è alzate a perna ghjusta, allungandula dritta daretu à voi. S'ellu si sente bè, stende ancu u bracciu manca.
  3. Exhale, intornu à u spinu è piegate u ghjinochju versu a fronte. Cunnette vi u coddu à u ghjinochju sè vo site ancu i bracci. Inspirate torna à a pusizione iniziale è espirate, cunnette dinò u gomitu à u ghjinochju.
  4. Continuate stu muvimentu circa cinque volte in concertu cù u soffiu, prima di passà da l'altra parte.

2. Side Angle pose (Parsvakonasana)

Sta posa allarga u corpu laterale mentre rinforza e gambe. Tuttu u spinu hè attivatu, rinfurzendu u culu è a spina.


  1. Stà altu à u fronte di a to matta cù i pedi in terra.
  2. Mandate a perna ghjusta indietro à pochi metri daretu à voi, mantenendu u bordu esternu di u pede dirittu parallelu à u bordu posteriore di u tappettu. Alignate u taccu di u pede davanti cù l'arcu di u pede posteriore.
  3. Piegate u ghjinochju davanti, assicurendu chì ùn si stende micca sopra a caviglia anteriore.
  4. Inspirate è alzate i vostri bracci in modu chì sianu paralleli à a terra. Piegate u coddu manca mentre espirate, è calate l'avambracciu per appughjassi nantu à a coscia manca.
  5. Stendi u bracciu dirittu finu à u celu, permettendu à u to sguardu di seguità solu finu à u sensu bè in u to collu. Una opzione hè di cuntinuà à guardà a terra.
  6. Approfondisce a postura allungendu u bracciu dirittu in alto è longu l'arechja, versu u muru davanti à voi. Mantene u troncu aperto è e linee in u corpu longu.
  7. Mantene per cinque à sette respirazioni è ripetite da l'altra parte.

3. Posa di triangulu (Trikonasana)

A posa di triangulu hà benefici simili à a posa di Angulu Laterale. Rinforza e gambe, aiuta à stabilizà a spina è a coda, è apre e fianche. A posa di triangulu stende ancu i musculi.


  1. Pone un pede parallelu à u bordu posteriore di u tappettu è u taccu di u to pede davanti in ligna cù l'arcu di u to pede posteriore.
  2. Mantene e duie gambe dritte è mentre inalate, alza i bracci paralleli à a terra.
  3. Exhale, arrivendu in avanti prima di inclinà u latu di u vostru corpu è di calà u bracciu davanti versu u pianu, mantenendu entrambe e gambe dritte. Mantene a manu à l'internu di a gamba anteriore. Scendite solu per quantu vi pare bè, forse fermendu à a coscia o à u midcalf.
  4. Mantene u core è u troncu aperti mantenendu i vostri bracci allineati, cume pressendu u vostru corpu contr'à un vetru invisibile daretu à voi.
  5. Stà per cinque à sette fiati prima di alzassi pianu è ripete da l'altra parte.

4. Posa d'arcu (Danurasana)

Questa gentile backbend si stende è rinforza i musculi è i tendini di a coda è di a coda simultaneamente. Hè un bellu backbend per i principianti perchè a forza necessaria riduce u risicu di crunching in a spina lumbare, chì hè un sbagliu cumunu cù backbends.


  1. Stende nantu à u vostru ventre cù i vostri bracci appughjati à fiancu è a fronte nantu à u tappettu.
  2. Piegate i vostri ghjinochji è capisce l'esternu di e vostre cavichje. S'ellu ùn hè micca pussibule, ghjustu ghjunghje versu e cavichje.
  3. Inspirate è alza u torsu in cima à u tappettu. Mandate a sola di i vostri pedi versu u celu. Poi basculate u vostru modu più in altu, mandendu i vostri pedi in alto è permettendu chì l'impetu elevi u pettu più altu. Se ùn pudete micca ghjunghje à i vostri pedi, basta à ghjunghje versu elli, mantenendu a forma di l'arcu senza cunnessione.
  4. Stà per trè à cinque respiri prima di calà per ripusà.
  5. Ripetite altre trè volte.

5. Posa di u zitellu (Garbhasasana)

A Posa di u Bambinu hè una posa dolce à riposu chì allarga delicatamente tutta a spina dorsale, cun un focus nantu à a zona lombare è a coda. Hè una pusizione ristorativa chì ripristina u sistema nervosu, chì furnisce un locu sicuru per u corpu per rinvivisce. A Posa di u zitellu hè meravigliosa per vene à ogni volta chì avete bisognu di un reset mentale, o se u vostru coccione hà bisognu di una attenzione in più.

  1. Venite à quattru pedi cù e spalle sottu à i polsi è i ghjinochji sottu à i fianchi.
  2. Stendi i ghjinochji largamente, purtenduli à u bordu di u tappettu mantenendu i pedi inseme.
  3. Mandate a pelvis torna versu i tacchi mentre abbassate u torsu à u tappettu. Lasciate chì a vostra fronte riposi ancu nantu à a matta, se hè pussibule.
  4. Stende e bracce davanti à voi o stringhje e mani daretu à u spinu. Se vulete fà a posa un pocu più attiva, allungatevi trà e dite, ghjunghjendu versu u muru davanti à voi, sintendu una liberazione attraversu e spalle.
  5. Fate qualsiasi aghjustamenti per truvà più cunsulazione in a posa, forse avvicinendu i vostri ghjinochji o allargati.
  6. Stà per cinque fiati o finu à chì vulete.

Circà

Cumu Fà chì Superfoods Ogni ghjornu Duranu

Cumu Fà chì Superfoods Ogni ghjornu Duranu

Ci ò i uperalimenti e otici chì ùn pudemu mai amparà à prununzia (um, acai), è dopu ci ò quelli di ogni ghjornu - co e cum'è avena è noci - chì &#...
Questa Donna hà Passatu Anni Cridendu ch'ella ùn "Paria" micca un Atleta, Poi Ha Sfracicatu un Ironman

Questa Donna hà Passatu Anni Cridendu ch'ella ùn "Paria" micca un Atleta, Poi Ha Sfracicatu un Ironman

Avery Pontell- chaefer (aka IronAve) hè un entrenatore per unale è un Ironman duie volte. e l'avete incuntrata, pen erete ch'ella era invincibile. Ma per anni di a o vita, hà lu...