Abbronzatura Mentre Incinta: Hè Periculosu?
Cuntenutu
- L'abbronzatura hè sicura durante a gravidanza?
- Rischi di l'Abbronzatura Durante a Gravidanza
- Cunsiderazioni per l'Abbronzatura Durante a Gravidanza
- Hè una Lozione Autonacciante in Gravidanza Sicura?
- U Takeaway
Quandu eru incinta di a mo prima figliola, u mo maritu è aghju pianificatu una luna di luna in Bahamas. Era durante a mità di Dicembre, è a mo pelle era più pallida chè di solitu perchè stavu vomitendu tuttu u tempu da a malatia di a mattina.
Ancu se eru incinta di cinque mesi, mi sò dumandatu s'ellu seria sicuru d'andà cuncia per qualchì sessione per uttene u mo bronzu di basa per u viaghju. Hè periculosu andà à cunciate mentre hè incinta?
Eccu un'ochjata à i risichi di andà à cunciate durante a gravidanza è i modi più sicuri per uttene una luce.
L'abbronzatura hè sicura durante a gravidanza?
Ùn ci hè micca evidenza chjara chì l'abbronzatura - sia fora o in un lettu di bronzatura - danneghji direttamente u vostru futuru zitellu. Ch'ella si bronzi fora o à l'internu, a radiazione ultravioletta (UV) hè listessa, ancu se in un lettu di cuncia hè più cuncintrata.
Ma a radiazione UV, in particulare da l'abbronzatura in interni, hè a causa principale di u cancheru di a pelle. Provoca ancu cumplicazioni gravi cum'è invechju prematuru è rughe.
E persone chì usanu prima un lettu di bronzu prima di 35 anni aumentanu u so risicu di melanoma di 75 per centu. L'abbronzatura danneghja letteralmente u vostru DNA è incita u vostru corpu à mette in opera una risposta di "difesa" à a radiazione. Hè per quessa chì a to pelle diventa più scura in primu locu.
U fondu: L'abbronzatura hè periculosa.
Rischi di l'Abbronzatura Durante a Gravidanza
Una preoccupazione per l'esposizione à i radiazioni UV durante a gravidanza hè chì i raghji UV ponu abbandunà l'acidu folicu. L'acidu folicu hè un elementu cruciale chì u vostru zitellu hà bisognu à sviluppà un sistema nervosu sanu.
U vostru zitellu hè u più suscettibile à l'effetti negativi da a radiazione ultravioletta (UV) durante u primu trimestre è à l'iniziu di u secondu trimestre. E basi per u sviluppu di u cervellu sò state poste durante stu tempu.
U periodu di più risicu per u fetu hè durante l'organogenesi, chì hè di duie à sette settimane dopu a cuncezzione. U periodu iniziale (ottu à 15 settimane dopu a cuncezzione) hè ancu cunsideratu un tempu à risicu elevatu.
A radiazione UV pò esse dannosa per u vostru zitellu. Unu hà trovu chì i zitelli nati da donne in Australia chì eranu esposti à livelli più alti di radiazioni UV durante i so primi trimestri avianu tassi più alti di sclerosi multipla.
Cunsiderazioni per l'Abbronzatura Durante a Gravidanza
Tenite à mente chì, se bronzate durante a gravidanza, a vostra pelle pò esse più sensibile à l'effetti di a radiazione. Questu hè dovutu à l'ormoni di gravidanza. Hè u casu sì andate in un lettu di bronzu o fate un bronzu indirettamente dimenticendu di mette a crema solare fora.
Alcune donne sviluppanu chloasma durante a gravidanza. Sta cundizione provoca macchie scure nantu à a pelle chjamata comunemente "a maschera di a gravidanza". L'esposizione à u sole di solitu rende u cloasma peghju, dunque ogni tipu d'abbronzatura mentre incinta pò scatenà o peghju chloasma.
Hè una Lozione Autonacciante in Gravidanza Sicura?
E lozioni autobronzanti sò generalmente cunsiderate sicure durante a gravidanza. I principali chimichi in l'abbronzatura ùn assorbenu micca u primu stratu di pelle.
Dihydroxyacetone (DHA) hè a sustanza chimica aduprata in lozioni autobronzanti per fà un pigmentu marrone nantu à a pelle. I duttori ùn sanu micca sicuru, ma DHA hè pensatu per stà solu nantu à u primu stratu di pelle, perciò ùn assorbe micca veramente in un modu chì puderia ghjunghje à u vostru zitellu. Hè sempre megliu di cunsultà cù u vostru duttore prima di usà un pruduttu autonacciatu.
Mentre chì e lozioni autocongradanti ponu esse sicure durante a gravidanza, vi vulete evità i bronzi spray. I chimichi aduprati in u spray puderebbenu ghjunghje à u vostru zitellu se li respirate.
U Takeaway
E donne incinte ùn ponu micca evità tutti i tipi di esposizione à a radiazione. Per esempiu, seranu esposti à una piccula quantità durante i so ultrasoni. Ma a chjave hè di capisce u risicu, è di limità qualsiasi esposizione inutile à a radiazione UV.
Se duvete ottene un bronzu per i prossimi nove mesi, a vostra megliu scumessa hè di ghjunghje à una lozione autonaccurante sicura di a gravidanza. I letti abbronzanti ùn sò mai una bona idea, sì vo site incinta o micca. Invece, l'opzione più sicura hè di saltà u bronzu di basa è mustrà u vostru splendore naturale di gravidanza.