Cumu Un Tatuu Mi Ha Aiutu à Superà una Vita di Insicurezza Circa A Mia Deformità Fisica
Cuntenutu
- E questu ùn era micca un vechju tatuu - era un bellu disignu stellatu à a mo manu manca
- Dopu aghju scupertu u mondu di u tatuu cum'è una matricula in u culleghju
Salute è benessere toccanu ognunu di noi in modu diversu. Questa hè a storia di una persona.
Quandu mi sò pusatu per tatuà a manu manca in u 2016, mi sò cunsideratu qualcosa di veteranu di u tatuu. Benchì eru appena timidu di 20 anni, avia versatu ogni uncia di risparmiu di tempu, energia è soldi chì puderia truvà per fà cresce a mo cullezzione di tatuaggi. Aghju amatu tutti l'aspetti di u tatuu, à tal puntu chì à 19 anni, cum'è studiente universitariu chì campava in u rurale di New York, aghju decisu di fà tatuà u spinu di a mo manu.
Ancu avà, in un'epica quandu e celebrità à l'ingrossu portanu i so tatui visibili cun orgogliu, assai artisti di u tatuu si riferiscenu sempre à stu piazzamentu cum'è "tappe di travagliu" perchè hè cusì difficiule da piattà. A sapia da u mumentu chì aghju toccu l'artista, Zach, per prenotà u mo appuntamentu.
È mentre Zach ellu stessu esprimia un pocu di riluttanza à tatuà a manu di una ghjovana donna, aghju firmatu a mo terra: a mo situazione era unica, insistiu. Avia fattu a mo ricerca. Sapiu chì puderia riesce una sorta di travagliu in i media. D’altronde, aghju dighjà avutu l’iniziu di duie maniche piene.
E questu ùn era micca un vechju tatuu - era un bellu disignu stellatu à a mo manu manca
A mo "piccula" manu.
Sò natu cun ectrodattilia, un difettu di nascita congenitu chì tocca a mo manu manca. Ciò significa chì sò natu cù menu di 10 dita nantu à una mano. A cundizione hè rara è stimata per influenzà i zitelli nati.
A so presentazione varieghja da casu à casu. Calchì volta hè bilaterale, vale à dì affetta i dui lati di u corpu, o parte di un sindrome più seriu è potenzialmente periculosu per a vita. In u mo casu, aghju duie cifre à a manu manca, chì hà a forma di un artigli di aragosta. (Grida à u caratteru "Lobster Boy" di Evan Peters in "American Horror Story: Freak Show" per a prima è sola volta chì aghju mai vistu a mo situazione ripresentata in i media pupulari.)
A differenza di Lobster Boy, aghju avutu u lussu di campà una vita relativamente simplice è stabile. I mo genitori mi anu inculcatu fiducia da una ghjovana età, è quandu e cumpetenze semplici - ghjucà à e scimmie à a scola elementaria, amparà à scrive in a classa di computer, servendu a palla durante e lezioni di tennis - eranu cumplicati da a mo deformità, raramente lasciu a mo frustrazione trattene mi.
Compagni di scola è prufessori mi anu dettu chì eru "curagiosu", "ispiratore". In verità, era solu sopravvive, amparendu à adattà mi à un mondu induve e disabilità è l'accessibilità sò di solitu riflessioni. Ùn aghju mai avutu una scelta.
Sfortunatamente per mè, micca tutti i dilemmi sò mundani o facilmente risolvibili cum'è playtime o cumpetenza in computer.
Quandu aghju intrutu in u liceu, a mo "manu picca", cum'è a mo famiglia è l'aghju duppiata, hè diventata una seria fonte di vergogna. Eru una zitella adulescente chì cresceva in un suburbiu appassiunatu à l'aspettu, è a mo piccula manu era solu un'altra cosa "strana" di mè chì ùn pudia micca cambià.
A vergogna cresce quandu aghju ingrassatu è torna quandu aghju capitu chì ùn eru micca drittu. Mi sentu cum'è chì u mo corpu mi avia traditu sempre è torna. Cum'è se esse visibilmente disabili ùn bastavanu micca, eru oramai u digu grassu chì nimu vulia fà amicizia. Dunque, aghju rinunziatu à a mo sorte di esse indesiderabile.
Ogni volta chì aghju scontru à qualchissia novu, aghju piattatu a mo piccula manu in a stacca di i mo pantaloni o di a mo giacca in un sforzu di tene a "stranezza" fora di vista. Questu hè accadutu cusì spessu chì a nascondenza hè diventata un impulsu subcosciente, unu chì eru tantu ignuratu chì quandu un amicu l'hà signalatu cun gentilezza, sò statu quasi sorpresu.
Dopu aghju scupertu u mondu di u tatuu cum'è una matricula in u culleghju
Aghju cuminciatu chjucu - stick 'n' pokes da una ex-ragazza, tatuaggi minuscoli nantu à u mo avambracciu - è prestu mi sò trovu ossessionatu da a forma d'arte.
À quellu tempu, ùn pudia micca spiegà u tiraghju chì sentia, a manera chì u studio di tatuaggi in a mo cità universitaria m'hà attiratu cum'è una falena à una fiamma. Avà, ricunnoscu chì mi sentia agenza per a mo apparizione per a prima volta in a mo ghjovana vita.
Mentre stavu pusatu torna in una sedia di coghju in u studiu privatu di tatuaggi di Zach, mentalmente è fisicamente appughjendumi per u dulore chì stava per suppurtà, e mo mani anu cuminciatu à scuzzulà incontrollabilmente. Questu ùn era guasi u mo primu tatuu, ma a gravità di questu pezzu, è e implicazioni di un piazzamentu cusì vulnerabile è altamente visibile, m'anu colpitu in una volta.
Per furtuna, ùn aghju micca scuzzulatu per assai tempu. Zach hà ghjucatu una musica di meditazione calmante in u so studio, è trà zonificà è chjachjarà cun ellu, a mo nervosità hà subitu subitu. Aghju morsu nantu à a mo labbra durante e parti aspre è aghju rispiratu tranquilli suspiri di sollievu durante i momenti più faciuli.
Tutta a sessione durò circa duie o trè ore. Quandu avemu finitu, hà inturniatu tutta a mo manu in Saran Wrap, è l'aghju sventulatu cum'è un premiu, sgrignendu da l'arechja à l'orella.
Questu vene da a ragazza chì hà passatu anni nascondendu a so manu da a vista.
Tutta a mo manu era di barbabietola rossa è tenera, ma sò surtitu da quell'appuntamentu mi sentu più liggeru, più liberu, è più in cuntrollu chè mai.
Avia adurnatu a mo manu manca - u sdrughju di a mo esistenza per u tempu chì pudessi ricurdà - cù qualcosa di bellu, qualcosa chì aghju sceltu. Avia giratu qualcosa chì vulia piattà in una parte di u mo corpu chì mi piace di sparte.
Finu à oghje, portu questu arte cun orgogliu. Mi trovu cuscente caccendu a mo piccula manu da a mo stacca. Infernu, certe volte l'aghju ancu mustratu in le foto nant'à Instagram. È sì què ùn parla micca di u putere di i tatuaggi per trasfurmassi, allora ùn sò micca ciò chì face.
Sam Manzella hè un scrittore è editore basatu in Brooklyn chì tratta di salute mentale, arti è cultura, è prublemi LGBTQ. U so scrittu hè apparsu in publicazioni cum'è Vice, Yahoo Lifestyle, Logo's NewNowNext, The Riveter, è ancu di più. Seguitàla in Twitter è Instagram.