I 6 Migliori Tè à l'Annucciatu Chì Ti Aiutanu à Dorme

Cuntenutu
- 1. Camomilla
- 2. Radica di valeriana
- 3. Lavanda
- 4. Melissa
- 5. Passiflora
- 6. Corteccia di magnolia
- U fondu
- Food Fix: Alimenti per un Dormu Megliu
Un bon sonnu hè cruciale per a vostra salute generale.
Sfurtunatamente, circa u 30% di e persone soffrenu di insonnia, o di l'incapacità cronica di addurmintassi, di dorme o di uttene un sonnu riparatore è di alta qualità (,).
I tisani sò scelte pupulari di bevande quandu vene u tempu di rilassassi è di rilassassi.
Per seculi, sò stati aduprati in u mondu cum'è rimedii naturali per dorme.
A ricerca muderna sustene dinò a capacità di i tisani di aiutà u sonnu.
Questu articulu esplora 6 di i migliori tè di dorme per catturà alcuni z.
1. Camomilla
Dapoi anni, u tè di camomilla hè adupratu cum'è rimediu naturale per riduce l'infiammazione è l'ansietà è curà l'insonnia.
In fattu, a camomilla hè cumunemente cunsiderata cum'è un tranquillante o induttore di sonnu.
I so effetti calmanti ponu esse attribuiti à un antioxidante chjamatu apigenina, chì si trova in abbundanza in tè di camomilla. Apigenin si lega à recettori specifici in u vostru cervellu chì ponu diminuisce l'ansietà è inizià u sonnu ().
Un studiu in 60 residenti di case di riposu hà trovu chì quelli chì anu ricevutu 400 mg di estratto di camomilla ogni ghjornu avianu una qualità di sonnu significativamente migliore di quelli chì ùn ne anu ricevutu nimu ().
Un altru studiu chì hà riguardatu donne postpartum chì avianu una qualità di sonnu scarsa hà trovu chì quelli chì anu bevutu tè di camomilla per un periodu di 2 settimane anu riportatu megliu qualità di sonnu megliu di quelli chì ùn anu micca bevutu tè di camomilla ().
Tuttavia, un studiu chì coinvolge persone cun insonnia cronica hà trovu chì quelli chì anu ricevutu 270 mg di estratto di camomilla duie volte à ghjornu per 28 ghjorni ùn anu avutu alcun benefiziu significativu ().
Mentre l'evidenza per sustene i benefici di a camomilla hè inconsistente è debule, uni pochi di studii anu furnitu risultati incuraghjenti. Ulteriori studii sò necessarii per cunfirmà l'effetti di u tè di camomilla nantu à u sonnu.
Riassuntu U tè di camomilla cuntene un antioxidante chjamatu apigenina, chì pò aiutà à inizià u sonnu. Tuttavia, l'evidenza per sustene i benefici di a camomilla hè inconsistente.2. Radica di valeriana
A Valeriana hè una erba chì hè stata aduprata da seculi per trattà prublemi cum'è insonnia, nervosità è mal di testa.
Storicamente, hè stata aduprata in Inghilterra durante a seconda guerra mundiale per alleviare u stress è l'ansietà causati da i raid aerei (7).
Oghje, a valeriana hè unu di i più pupulari aiuti à u sonnu à base d'erbe in Europa è in i Stati Uniti ().
Hè dispunibule cum'è supplementu dieteticu in forma di capsula o liquidu. A radice di valeriana hè ancu comunemente secca è venduta cum'è tè.
I ricercatori ùn sò micca sicuri di cume a radice di valeriana funziona per migliorà u sonnu.
Tuttavia, una teoria hè chì aumenta i livelli di un neurotrasmettitore chjamatu acidu gamma-aminobutirrico (GABA).
Quandu GABA hè presente in livelli abbundanti, pò aumentà a sonnolenza. In fattu, questu hè u modu in quale certi medicinali anti-ansietà cum'è a funzione Xanax ().
Alcuni picculi studii supportanu a radice di valeriana cum'è un aiutu di sonnu efficace.
Per esempiu, un studiu in 27 persone cun difficultà à u sonnu hà trovu chì u 89% di i participanti anu riferitu un sonnu migliuratu quandu anu pigliatu estrattu di radice di valeriana.
Inoltre, ùn sò stati osservati effetti collaterali avversi, cume a sonnolenza mattutina, dopu à piglià l'estrazzione ().
Comparativamente, un studiu in 128 persone hà trovu quelli chì anu ricevutu 400 mg di radice di valeriana liquificata hà segnalatu una diminuzione di u tempu chì li hà impiegatu à addurmintassi, è ancu una qualità generale di u sonnu migliorata, paragunatu à quelli chì ùn anu micca ricevutu l'estrazzione ().
Un terzu studiu hà valutatu i so effetti à longu andà. In questu studiu, u supplementu cù 600 mg di radice di valeriana secca ogni ghjornu per 28 ghjorni hà esercitatu effetti simili à quelli di piglià 10 mg di oxazepam - un medicamentu prescrittu per trattà l'insonnia ().
Hè impurtante nutà chì sti scuperti sò stati basati nantu à a segnalazione di i participanti, chì hè soggettiva. I studii ùn anu micca valutatu dati obiettivi chì sò associati à a qualità di u sonnu, cume a frequenza cardiaca o l'attività cerebrale.
Bere tè di radice di valeriana pò aiutà à migliurà a qualità di u sonnu senza effetti collaterali avversi, ma parechji prufessiunali di a salute anu cunsideratu l'evidenza micca cunclusiva.
Riassuntu A radice di Valeriana pò aumentà a sonnolenza aumentendu i livelli di un neurotrasmettitore chjamatu GABA. Studii più chjucu suggerenu chì a radica di valeriana pò migliurà a qualità generale di u sonnu accurtendu u tempu necessariu per addurmintassi è diminuendu i svegliu di notte.3. Lavanda
A lavanda hè una erba spessu prumessa per u so prufumu aromaticu è calmante.
In i tempi antichi, Grechi è Rumani aghjunghjenu spessu lavanda à i so bagni tirati è respiravanu u prufumu calmante.
U tè di lavanda hè fattu da i picculi bocci purpurini di a pianta à fiore.
Originariamente uriginariu di a regione mediterranea, hè oramai cultivatu in u mondu sanu ().
Parechje persone beie tè di lavanda per rilassassi, risolve i so nervi, è aiutà u sonnu.
In realtà, ci hè una ricerca per supportà questi presunti benefici.
Un studiu in 80 donne postnatali taiwanesi hà dimustratu chì quelli chì piglianu u tempu di sente l'odore di l'aroma di tè di lavanda è di beie ogni ghjornu per 2 settimane anu riferitu menu fatica, paragunatu à quelli chì ùn anu micca bevutu tè di lavanda. Tuttavia, ùn hà micca avutu effetti nant'à a qualità di u sonnu ().
Un altru studiu in 67 donne cù insonnia hà trovu riduzioni di a frequenza cardiaca è di a variabilità di a frequenza cardiaca, è ancu migliurazioni di u sonnu dopu à 20 minuti di inalazione di lavanda duie volte à settimana per 12 settimane ().
E ricerche anu dimustratu ancu chì Silexan, una preparazione pruprietaria di oliu di lavanda, pò diminuisce l'ansietà è migliurà a qualità di u sonnu in e persone cun ansia o disordini relativi à l'ansietà (,).
Ancu s'ellu ci hè una evidenza limitata chì a lavanda migliora a qualità di u sonnu, u so aroma rilassante puderia aiutà à rilassate, rendendu più faciule per voi di dorme.
Riassuntu A lavanda hè più cunnisciuta per u so aroma rilassante. Tuttavia, l'evidenza chì sustene l'effetti benifichi di u tè di lavanda nantu à a qualità di u sonnu hè debule.4. Melissa
U balsamu di limone appartene à a famiglia di a menta è si trova in u mondu sanu.
Mentre sò venduti spessu in forma di estratti per l'usu in aromaterapia, e foglie di melissa sò ancu secche per fà u tè.
Questa erba aromatica aromatica di agrumi hè stata aduprata per riduce u stress è migliurà u sonnu dapoi u Medievu.
E prove mostranu chì u melissa aumenta u nivellu di GABA in i topi, indicendu chì u melissa pò agisce cum'è sedativu ().
Inoltre, unu, picculu studiu umanu hà mostratu una riduzione di 42% in i sintomi di insonnia dopu chì i participanti anu ricevutu 600 mg di estratto di melissa per ghjornu per 15 ghjorni. Tuttavia, u studiu ùn hà micca inclusu un gruppu di cuntrollu, chjamendu i risultati in questione ().
Se sperimentate cronicamente prublemi di sonnu, sorse tè di melissa prima di dorme pò aiutà.
Riassuntu U balsamu di limone hè un'erba aromatica chì aumenta i livelli di GABA in u cervellu di i topi, iniziendu cusì a sedazione. U tè di u balsaminu di limonu pò diminuisce i sintomi cunnessi à l'insomnia.5. Passiflora
U tè di a Passiflora hè fattu da e foglie secche, fiori è steli di u Passiflora pianta.
Tradizionalmente, hè stata aduprata per alleviare l'ansietà è migliurà u sonnu.
Più pocu fà, studii anu esaminatu a capacità di u tè di a passiflora per migliurà l'insomnia è a qualità di u sonnu.
Per esempiu, un studiu in 40 adulti sani hà trovu chì quelli chì bevianu tè di passiflora ogni ghjornu per una settimana riportavanu una qualità di sonnu significativamente migliore, paragunatu à i participanti chì ùn beianu micca u tè ().
Un altru studiu hà paragunatu una cumbinazione di passiflora è di radice di valeriana è di luppulu cù Ambien, un medicamentu cumunemente prescritti per curà l'insonnia.
I risultati mostranu chì a cumbinazione di passiflora era efficace quant'è Ambien per migliurà a qualità di u sonnu ().
Riassuntu U tè di passiflora pò migliurà a qualità generale di u sonnu. Inoltre, a passiflora in cunghjunzione cù a radice di valeriana è u luppulu pò riduce i sintomi di insonnia.6. Corteccia di magnolia
A magnolia hè una pianta in fiore chì esiste dapoi più di 100 milioni d'anni.
U tè di Magnolia hè fattu soprattuttu da a corteccia di a pianta, ma cunsiste ancu in alcuni boccioli è steli secchi.
Tradizionalmente, a magnolia hè stata aduprata in a medicina chinesa per alleviare parechji sintomi, cumprese l'inconfort abdominale, a congestione nasale è u stress.
Avà hè cunsideratu in u mondu per i so effetti anti-ansietà è sedativi.
U so effettu sedativu hè attribuitu probabilmente à u compostu honokiol, chì si trova in abbundanza in i steli, i fiori è a corteccia di a pianta di magnolia.
Si dice chì Honokiol funziona modificendu i recettori GABA in u vostru cervellu, chì pò aumentà a sonnolenza.
In parechji studii nantu à i topi, magnolia o honokiol estratti da a pianta di magnolia diminuinu u tempu necessariu per addurmintassi è anu aumentatu a durata di u sonnu (,,).
Mentre una ricerca ulteriore hè necessaria per cunfirmà questi effetti in l'omu, a ricerca preliminare suggerisce chì bere tè di corteccia di magnolia pò aiutà à migliurà u sonnu.
Riassuntu In studii di u topu, u tè di corteccia di magnolia hè statu dimustratu per diminuisce u tempu necessariu per addurmintassi è aumentà a quantità di sonnu generale modificendu i recettori GABA in u cervellu. Tuttavia, più ricerche sò necessarie per cunfirmà questi effetti in l'omu.U fondu
Parechji tisane, cumprese camomile, radice di valeriana è lavanda, sò cummercializate cum'è aiuti à u sonnu.
Parechje erbe chì cuntenenu travaglianu aumentendu o modificendu neurotrasmettitori specifici chì sò implicati in l'iniziu di u sonnu.
Alcuni di elli ponu aiutavvi à addurmintassi più rapidamente, diminuite i svegliu di notte, è migliurà a vostra qualità generale di sonnu. Tuttavia, l'evidenza per i so benefici in e persone hè spessu debule è inconsistente.
Inoltre, a maiò parte di e ricerche attuali anu adupratu queste erbe in forma di estrattu o supplementu - micca u tè d'erbe stessu.
Datu chì i supplementi è l'estratti di erbe sò versioni assai cuncintrate di l'erba, una fonte diluita cum'è u tè hè prubabile di esse menu efficace.
Ulteriori ricerche riguardanti dimensioni di campioni più grandi sò necessarie per capisce pienamente a capacità di tisane per migliurà u sonnu à longu andà.
Inoltre, postu chì parechje erbe è supplementi anu u putenziale di interagisce cù i medicazione prescritti è senza prescrizione, cunsultate sempre u vostru duttore sanitariu prima di aghjunghje un tisane à a vostra rutina di notte.
Mentre i risultati ponu varià da l'individuu, sti tisane di erbe ponu valere a pena di pruvà per quelli chì cercanu di ottene un sonnu di notte megliu in modu naturale.