Autore: Frank Hunt
Data Di Creazione: 12 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Nuvembre 2024
Anonim
Tecnica Jelqing: chì hè, cumu funziona è risultati - Salute
Tecnica Jelqing: chì hè, cumu funziona è risultati - Salute

Cuntenutu

A tecnica jelqing, cunnisciuta ancu cum'è eserciziu jelq o jelqing, hè un modu completamente naturale per aumentà a dimensione di u pene chì si pò fà in casa aduprendu solu e vostre mani, essendu, dunque, una opzione più economica per i dispositivi di allargamentu di u pene.

Ancu se hè una tecnica assai simplice è indolore, a tecnica jelqing ùn hà alcuna prova scientifica, è ùn hè micca pussibule di dì se funziona o micca. Inoltre, quandu a tecnica hè realizata in modu sbagliatu, pò aumentà u risicu di ferita à u pene, dolore è irritazione, è hè impurtante chì u passu à passu sia seguitu è ​​a tecnica sia fermata appena u L'omu si sente cambiatu o disconfortu.

In una conversazione informale, u duttore Rodolfo Favaretto, spiega tuttu nantu à a dimensione di u pene, a verità nantu à e tecniche di allargamentu è altre dumande nantu à a salute maschile:

Cumu funziona a tecnica

A tecnica di jelqing hè basata annantu à u fattu chì permette una circulazione sanguigna aumentata in l'organu sessuale, allungendu u corpu di u pene è aumentendu a so capacità di riceve sangue. Tuttavia, ùn ci hè evidenza scientifica per indicà se sta tecnica funziona o micca è quantu tempu i risultati ponu esse vistu.


Malgradu questu, hè pussibile sperimentà finu à chì u passu à passu hè guidatu da u duttore è u pene ùn hè micca strittu troppu, u lubrificante hè adupratu è l'organu ùn hè micca pienu erettu. Cusì, a tecnica jelq pò esse realizata in 3 fasi diffirenti:

1. Fase di riscaldamentu

U primu passu hè assai impurtante, chì garantisce u riscaldamentu di i tessuti di u corpu di u pene, riducendu u risicu di ferite durante i restanti passi di a tecnica. Alcuni modi per riscaldà includenu:

  • Fate un bagnu caldu;
  • Mettite una cumpressa calda o un asciugamanu nantu à u pene;
  • Applica una buttiglia d'acqua calda.

Dopu u riscaldamentu, u pene deve esse piazzatu à un livellu mediu di erezione, per permettere à più sangue di entre in u corpu di l'organu. U livellu ideale hè chì u pene sia erettu ma micca abbastanza duru da penetrà, per esempiu. Dopu, un pocu lubrificante pò esse applicatu prima di inizià a prossima fase, per facilità i muvimenti di a tecnica, causà menu disagiu è evità e conseguenze possibili.


2. Fase di eserciziu

Dopu avè fattu a fase di riscaldamentu è ghjuntu à u livellu currettu di erezione, pudete inizià a fase di eserciziu, chì include:

  1. Mantene à a basa di u pene, imballendu cù l'indice è u pulgaru, per pudè furmà u simbulu "ok";
  2. Stringhje delicatamente u corpu di u pene cù e dite, senza causà dolore, ma cun forza abbastanza per intrappulà u sangue in u corpu di u pene;
  3. Fate pianu lentamente a manu à a basa di u glande di u pene, senza passà per a testa di u pene;
  4. Ripetite e tappe cù l'altra banda, mentre chì si tene nantu à a basa di u glande cù a prima manu.

Questi passi devenu esse ripetuti circa 20 volte, in particulare in l'omi chì cumincianu a tecnica.


3. Fase di stirazione

Questa fase aiuta à prevene a sensazione di un pene doloroso è ancu per facilità a guarigione di u tessutu corporeu di u corpu. Per questu, picculi massaggi circolari nantu à u corpu di u pene devenu esse fatti, aduprendu u pollice è l'indice per eseguisce u massaggio, per circa 1 à 2 minuti. Infine, una cumpressa calda pò esse posta nantu à u pene per 2 à 5 minuti per facilità a circolazione di sangue.

Quandu i risultati cumpariscenu

I primi risultati ponu generalmente esse rimarcati dopu à 1 o 2 mesi aduprendu a tecnica, essendu pussibule identificà un aumentu di dimensione finu à 0,5 cm. Tuttavia, cù u tempu, pò esse pussibule identificà cambiamenti in a dimensione di u pene finu à 2 o 3 cm, per esempiu. Tuttavia, postu chì ùn ci hè evidenza scientifica, ùn hè micca pussibule di dì chì l'allargamentu di u pene hè dovutu à a pratica di esercizii o altru trattamentu chì l'omu pò fà.

A tecnica Jelqing hà risichi?

Questa tecnica hà rischi quandu ùn hè micca eseguita currettamente, vale à dì, quandu si applica molta forza nantu à u pene o quandu i muvimenti sò ancu assai forti. Cusì, pò esse un risicu aumentatu di ferita, cicatrici, dolore, irritazione lucale è, in certi casi, disfunzione erettile. Per quessa, hè impurtante chì l'esercizii sianu realizati sottu a guida di u duttore.

Articuli Recenti

Deficits neurologichi focali

Deficits neurologichi focali

Un deficit neurologicu focale hè un prublema cù u nervu, a medula pinale o a funzione cerebrale. Affetta un locu pecificu, cum'è u latu ini tro di a faccia, u bracciu dirittu, o anc...
Biopsia di l'aghju pleurale

Biopsia di l'aghju pleurale

A biop ia pleurale hè una prucedura per caccià un campione di a pleura. Que tu hè u te ulu magru chì allinea a cavità toracica è circonda i pulmoni. A biop ia hè fat...