Cosa hè un test di lingua, à chì serve è cumu si face
Cuntenutu
U test di lingua hè un esame obbligatoriu chì serve per diagnosticà è indicà u trattamentu precoce di prublemi cù u frenu di lingua di i neonati, chì pò compromettà l'allattamentu o compromettere l'attu di inghiottire, masticà è parlà, chì hè u casu di l'ankiloglossia, cunnisciuta ancu cum'è una lingua appiccicata.
U test di lingua hè fattu in i primi ghjorni di a vita di u zitellu, di solitu sempre in a maternità. Questa prova hè simplice è ùn face micca dulore, perchè u logopedista solleva solu a lingua di u zitellu per analizà u frenu di lingua, chì pò ancu esse chjamatu frenulu di lingua.
Per chì ghjè
U test di lingua hè fattu nantu à i neonati per rilevà cambiamenti in u frenu di a lingua, cum'è a lingua attaccata, chjamata scientificamente anchiloglossia. Stu cambiamentu hè assai cumunu è si verifica quandu a membrana chì tene a lingua in fondu à a bocca hè troppu corta, rendendu difficiule à a lingua di spustassi.
Inoltre, u test di lingua hè fattu per valutà u spessore è cumu u frenu di a lingua hè fissu, in più di l'analisi di cume u zitellu move a lingua è s'ellu hè difficiule di sucà u latte maternu. Eccu cumu per sapè se u vostru zitellu hà una lingua attaccata.
Cusì, hè impurtante chì u test di lingua sia fattu u più prestu pussibule, preferibilmente in i primi mesi di a vita di u zitellu, chì cusì hè pussibule identificà cambiamenti in u frenu di lingua u più prestu pussibule per evità cunsequenze cum'è difficultà in allattà o manghjà cibi solidi, cambiamenti in a struttura di i denti è in u discorsu.
Cumu hè fattu
U test di lingua hè realizatu da u logopedista basatu annantu à l'osservazione di u muvimentu di a lingua è u modu in cui u frenu hè fissu. Questa osservazione hè spessu fatta quandu u zitellu pienghje o durante l'allattamentu, postu chì alcuni cambiamenti in a lingua ponu rende difficiule per u zitellu di piglià u pettu di a mamma.
Cusì, quandu si verifica i muvimenti di a lingua è a forma di u frenu, u logopedista compie un protocolu chì cuntene alcune caratteristiche chì devenu esse marcate durante l'esame è, à a fine, identifica se ci sò o micca cambiamenti.
S'ellu hè verificatu in u test di lingua chì ci sò cambiamenti, u logopedista è u pediatra ponu indicà l'iniziu di trattamentu adattatu, è, secondu u cambiamentu identificatu, si consiglia di fà una piccula procedura per liberà a membrana appiccicata sottu a lingua ..
Impurtanza di u trattamentu
A lingua appiccicata limita i muvimenti di a lingua durante a succhia è ingujata, chì pò purtà à u svezzamentu precoce. In l'introduzione di alimenti solidi per i zitelli, i zitelli cù a lingua attaccata ponu avè difficoltà à ingoiare è ancu soffocà.
Cusì, l'identificazione è u trattamentu precoce ponu riduce e cunsequenze negative nant'à u sviluppu orale di i zitelli da zero à dui anni chì sò nati cù un frenu di lingua assai cortu. Quandu hè correttu in u tempu, u trattamentu pò prevene disordini in diverse fasi di u sviluppu orale di i zitelli.