Autore: Morris Wright
Data Di Creazione: 22 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
Test di progestogenu: chì hè, quandu hè indicatu è cumu si face - Salute
Test di progestogenu: chì hè, quandu hè indicatu è cumu si face - Salute

Cuntenutu

U test di progestogen hè fattu per verificà i livelli di ormoni produtti da e donne quandu ùn anu micca periodi menstruali normali è per valutà l'integrità di l'utru, chì u progestogen hè un ormone chì prumove i cambiamenti in l'endometriu è mantene a gravidanza.

U test di progestogenu hè fattu amministrendu progestogeni, chì sò ormoni chì impediscenu a produzzione di ormoni sessuali estrogeni è progesterone, per sette ghjorni. Dopu à u periodu di amministrazione, si verifica se ci hè statu un sanguinamentu o micca è, cusì, u ginecologu hè capace di valutà a salute di a donna.

Questa prova hè ampiamente aduprata in l'investigazione di l'amenorrea secondaria, chì hè una cundizione in cui e donne smettenu di menstruà per trè cicli o sei mesi, chì ponu esse dovuti à a gravidanza, a ménopause, l'usu di contraceptivi, u stress fisicu o emotivu è l'eserciziu intensu frequente. . Amparate più nantu à amenorrea secundaria è e so cause principali.

Quandu hè indicatu

U test di progestogen hè indicatu da u ginecologu per valutà a produzzione ormonale da e donne, essendu dumandatu principalmente in l'investigazione di amenorrea secondaria, chì hè una situazione in cui a donna ferma a menstruazione per trè cicli o sei mesi, chì pò esse dovuta à a gravidanza, ménopause, usu di contraceptivi, stress emozionale o fisicu è esercitu friquente faticu.


Cusì, sta prova hè indicata quandu a donna hà alcuni di i fattori seguenti:

  • Assenza di menstruazione;
  • Storia di l'aborti spontanii;
  • Segni di gravidanza;
  • Perda di pesu rapida;
  • Usu contraceptivu;
  • Menopause prematura.

U test hè ancu indicatu per e donne chì anu u sindromu di l'ovariu polististicu, in u quale parechji cisti apparsu in l'ovariu chì ponu interferisce cù u prucessu di l'ovulazione, ciò chì rende a gravidanza più difficiule. Amparate più nantu à u sindromu di l'ovariu polististicu.

Cumu hè fattu

U test hè fattu cù l'amministrazione di 10 mg di medroxyprogesterone acetate per sette ghjorni. Stu medicamentu agisce cum'è contraccettivu, vale à dì, impedisce a secrezione di l'ormoni rispunsevuli di l'ovulazione è riduce u spessore di l'endometriu, senza menstruazione. Cusì, à a fine di l'usu di u medicamentu, l'ovu pò andà in l'utru per esse fecundatu. Se ùn ci hè micca fecundazione, u sanguinamentu accadrà, caratterizendu a menstruazione è si dice chì u test hè pusitivu.


Se u risultatu di sta prova hè negativu, vale à dì, se ùn ci hè nisun sanguinamentu, un altru test deve esse effettuatu per verificà altre cause possibili di amenorrea secondaria. Questa prova hè chjamata prova di estrogeni è progestogeni è hè fatta cù l'amministrazione di 1,25 mg di estrogeni per 21 ghjorni cù l'aggiunta di 10 mg di medroxyprogesterone acetate in l'ultimi 10 ghjorni. Dopu stu periodu, si verifica se ci hè statu un sanguinamentu o micca.

Chì significa u risultatu

U test di progestogenu hè fattu sottu guida medica è pò avè dui risultati secondu e caratteristiche chì a donna pò avè dopu aduprà acetatu di medroxyprogesterone.

1. Risultatu pusitivu

U test pusitivu hè unu in u quale, dopu à cinque à sette ghjorni di usu di acetatu di medroxyprogesterone, si producenu sanguinamenti. Questa sanguinanza indica chì a donna hà un utru normale è chì i so livelli di estrogeni sò ancu normali. Chistu pò significà chì a donna passa assai tempu senza ovulà per via di qualchì altra situazione, cum'è u sindrome di l'ovariu polististicu o cambiamenti ormonali chì implicanu a tiroide, a ghiandola surrenale o l'hormone prolactina, è u duttore deve investigà.


2. Risultatu negativu

U test hè cunsideratu negativu quandu ùn ci hè nisun sanguinamentu dopu à cinque à sette ghjorni. L'assenza di sanguinamentu pò indicà chì a donna hà u sindromu di Asherman, in quale ci sò parechje cicatrici in l'utru, chì causanu eccessu di tessutu endometriale. Questu eccessu permette di formà adesioni in l'utru, chì impedisce u sangue menstruale da esse liberatu, chì pò esse doloroso per a donna.

Dopu u risultatu negativu, u duttore pò indicà l'usu di 1,25 mg di estrogeni per 21 ghjorni cù l'aggiunta di 10 mg di acetato di medroxiprogesterone in l'ultimi 10 ghjorni. Se dopu aduprà a droga ci hè un sanguinamentu (test pusitivu), significa chì a donna hà una cavità endometriale normale è chì i livelli di estrogeni sò bassi. Cusì, hè cunsigliatu di misurà l'ormoni chì stimulanu a produzzione di estrogeni è progesterone, chì sò l'ormoni luteinizanti, LH, è u folliculu stimulante, FSH, per scopre a vera causa di l'assenza di menstruazione è per inizià u trattamentu adattatu.

Chì hè a differenza per u test di progesterone?

A diversità di u test di progestogen, u test di progesterone hè fattu per verificà i livelli di progesterone in circulazione in u sangue. U test di progesterone hè di solitu dumandatu in casi di gravidanze ad alto risicu, difficoltà à rimanere incinta è menstruazioni irregolari. Capite più nantu à u test di progesterone.

Guadagnà A Popularità

Ciò chì avete bisognu di sapè nantu à i tassi di successu di immunoterapia per u melanoma

Ciò chì avete bisognu di sapè nantu à i tassi di successu di immunoterapia per u melanoma

ì avete u cancheru di a pelle di melanoma, u vo tru duttore pò cun iglià immunoterapia. tu tipu di trattamentu pò aiutà à aumentà a ri po ta di u vo tru i tema immu...
7 Modi per Perde Aumento di Peso Causatu da a Medicazione

7 Modi per Perde Aumento di Peso Causatu da a Medicazione

Antidepre ivi è teroidi cum'è predni one pe u portanu à libbra in più.E per one chì campanu cù prublemi cum'è malatie autoimmune, da Crohn à l'artri...