U più grande perdente hè di ritornu à a TV - è serà totalmente sfarente
Cuntenutu
U più grande perdente divintò unu di i spettaculi di perdita di pisu più riesciuti di tutti i tempi da a prima diffusione in u 2004. Dopu à 17 stagioni, u spettaculu hà pigliatu un hiatus di trè anni. Ma avà hè prestu à vultà in USA Network u 28 di ghjennaghju di u 2020, cù una stagione di 10 episodi cù 12 cuncurrenti.
Per quelli chì sò familiarizati cù u spettaculu, a nova stagione hè prevista per esse assai sfarente di ciò chì avete vistu prima. Piuttostu cà di mette in risaltu solu quantu i cuncurrenti di pesu ponu perde, u rinnuvatu U più grande perdente si concentrerà nantu à a salute generale è u benessere, hà dettu u presidente di USA & SyFy Networks, Chris McCumberGhjente di maghju di l'annu scorsu.
"Simu di novu imaginati U più grande perdente per u publicu d'oghje, furnisce un novu sguardu olisticu, à 360 gradi di benessere, mantenendu u furmatu di cumpetizione di a franchise è i mumenti leggendarii di goccia ", hà dettu McCumber in una dichjarazione à l'epica.
A versione rinnuvata di U più grande perdente includerà ancu una "squadra dinamica nova di esperti", secondu un comunicatu di stampa. Un trailer recente per u spettaculu revela chì quella squadra includerà OG U più grande perdente allenatore, Bob Harper. "Facemu qualcosa di diversu", Harper hè intesu dì in u trailer. "Queste sò 12 persone chì anu luttatu cù u pesu di a so vita sana è sò disperati per fà un cambiamentu. Vulenu esse più sani. Vulenu cambià a so vita ". (Relazionatu: Cumu Jen Widerstrom da "U più grande perdente" sfraccia i so scopi)
Per un pezzu, ùn era micca chjaru se Harper tornerà à u spettaculu, soprattuttu dapoi u so scioccante attaccu di core in 2017. Malgradu esse u quadru di una bona salute, u guru di u fitness ùn hè statu capace di fughje a so predisposizione à i prublemi cardiovascolari. chì currenu in a so famiglia - qualcosa chì hà continuatu à esse vocale annantu à i social media. (Vede: Cumu a Filusufìa di u Fitness di Bob Harper hà cambiatu da u so attaccu di cori)
Avà, Harper spera chì u so viaghju di ritornu à a salute li darà una nova prospettiva quandu torna U più grande perdente, hà spartutu in u trailer. "Dopu u mo attaccu di core, aghju cuminciatu à turnà in piazza", hà dettu. "U veru cambiamentu accade quandu una situazione vi porta sopra u bordu".
Harper serà unitu à u spettaculu da dui novi furmatori: Erica Lugo è Steve Cook. Inseme, i trè furmatori travaglià cù i cuncurrenti micca solu in a palestra, ma ancu durante e sfide di squadra, è ancu in a terapia di gruppu, cum'è mostratu in u trailer. I participanti saranu ancu accumpagnati cù chefs è allenatori di vita mentre travaglianu per stabilisce un stile di vita sanu sanu sanu, secondu u comunicatu stampa di u spettaculu.
"Ùn hè micca solu una forma fisica, hè una forma mentale", dice Lugo à i cuncurrenti in a rimorca di u spettaculu. "Questa hè una cuncurrenza per perde u pesu. Ma questu hè ancu una cumpetizione per cambià a vostra vita". (Related: Cumu aghju amparatu u mo viaghju di perdita di pesu ùn era micca finitu ancu dopu avè perdutu 170 libbre)
Per quelli chì ùn sò micca familiarizati cù Lugo, a mamma è l'addestratore anu passatu anni in lotta cù u so pesu. Hà ispiratu millaie di persone nantu à e social media cù u so viaghju di perdita di pisu di 150 liri, chì implicava fà picculi cambiamenti chì in ultimamente hà datu grandi risultati.
Cook, invece, hè un mudellu di furmazione longu è fitness chì a missione hè di dimustrà chì uU più grande perdente ùn hè micca nantu à a perfezione, ma piuttostu passione, sforzu, è "diventà cristallu nantu à ciò chì vulete chì a vostra vita pare", dice in u trailer.
Durante u so parcorsu di 12 anni in NBC, U più grande perdente hà vistu a so bona parte di cuntruversia. In 2016, U New York Times hà publicatu un studiu à longu andà di 14 cuncurrenti di a Stagione 8, chì hà dimustratu chì a perdita di pesu estrema, quandu hè fatta in un cortu tempu, puderia esse troppu bona per esse vera à longu andà.
L'investigatore anu trovu chì sei anni dopu à esse in mostra, 13 cuncurrenti nantu à 14 anu recuperatu u pesu, è quattru pesavanu ancu di più di ciò chì avianu prima di participà à U più grande perdente.
Perchè? Si gira fora, si trattava di metabolismu. U metabolismu di riposu di i cuncurrenti (quante calorie anu brusgiatu mentre eranu in riposu) era nurmale prima di principià u spettaculu, ma avia rallentatu significativamente à a fine, secondu a Tempi. Ciò significava chì i so corpi ùn brusgiavanu abbastanza calorie per mantene a so dimensione più chjuca, chì hà purtatu à u so eventuale guadagnu di pesu. (Related: Cumu aumentà u vostru Metabolismu Impulsendu u vostru Umore)
Avà chì U più grande perdente hè cambiatu u so focus à una sperienza di perdita di pisu più sana, ci hè una chance chì stu tipu di ricaduta pò esse impeditu. Aiuta ancu chì dopu chì i cuncurrenti abbanduninu u spettaculu, riceveranu risorse per aiutalli à sustene i so novi stili di vita sani, Harper hà dettu di recente Ghjente. Indipendentemente da se vince o perde, ognunu U più grande perdente U cuncurrente riceverà un abbonamentu gratuitu à Planet Fitness, l'accessu à un nutrizzionista, è si mette in opera cù un gruppu di supportu in a so cità nativa, spiega Harper.
Benintesa, solu u tempu dirà se stu novu approcciu darà veramente risultati à longu andà, durevuli.