Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 22 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 29 Ghjugnu 2024
Anonim
Mitu di e Micotossine: A Verità Circa a Muffa in Caffè - Nourrisson
Mitu di e Micotossine: A Verità Circa a Muffa in Caffè - Nourrisson

Cuntenutu

Malgradu esse statu demonizatu in u passatu, u caffè hè assai sanu.

Hè carcu di antioxidanti, è numerosi studii osservanu chì u cunsumu regulare di caffè hè assuciatu à un risicu più bassu di malatie gravi. Alcune ricerche suggerenu ancu chì i bevitori di caffè ponu campà più longu.

Tuttavia, si hè parlatu di chimichi potenzialmente dannosi - chjamati micotossine - in caffè.

Certi dicenu chì assai di u caffè in u mercatu hè contaminatu da queste tossine, pruvucendovi à fà peghju è aumentendu u vostru risicu di malatie.

Questu articulu verifica se e micotossine in caffè sò qualcosa chì duvete preoccupassi.

Chì sò e Micotossine?

E micotossine sò furmate da muffe - funghi minusculi chì ponu cresce nantu à i culturi cum'è i grani è i chicchi di caffè s'elli sò impropritamente almacenati ().


Queste tossine ponu causà avvelenamentu quandu ne ingerite troppu ().

Puderanu ancu causà prublemi di salute cronichi è sò u culpevule di a contaminazione di i muffi interni, chì pò esse un prublema in i vechji, umidi, è mal ventilati ().

Alcune sostanze chimiche prodotte da muffe ponu influenzà a vostra salute è alcune sò state aduprate cum'è droghe farmaceutiche.

Questi includenu a penicillina antibiotica, è l'ergotamina, una droga anti-migraine chì pò ancu esse usata per sintetizà l'hallucinogen LSD.

Esistenu parechji tippi di micotossine, ma quelli più pertinenti per e culture di caffè sò l'aflatoxina B1 è l'ochratoxina A.

Aflatoxin B1 hè un carcinogenu cunnisciutu è hè statu dimustratu per avè parechji effetti dannosi. L'Ochratoxina A hè stata menu studiata, ma si crede chì hè un carcinogenu debule è pò esse dannosa per u cervellu è i reni (3,).

Eppuru, hè impurtante tene à mente chì site regolarmente espostu à tracce di quantità di sostanze dannose, cusì e micotossine ùn sò micca uniche à stu riguardu.


In più, e micotossine sò neutralizate da u vostru fegatu è ùn si accumulanu in u vostru corpu finchè a vostra esposizione ferma bassa.

In più, almenu 100 paesi di u mondu regulanu i livelli di sti cumposti - ancu se alcuni anu standard più stretti di l'altri ().

Riassuntu

E micotossine sò chimichi tossichi produtti da i muffi - funghi minusculi chì si trovanu in l'ambiente.E muffe è e micotossine ponu accade in colture cum'è cereali è chicchi di caffè.

Quantità Minuscule di Moulds è Micotossine Si Trovanu In Alcuni Chicchi di Caffè

Parechji studii anu trovu livelli misurabili di micotossine in chicchi di caffè - sia tostati sia micca tostati - è ancu caffè preparatu:

  • U 33% di i campioni di chicchi di caffè verdi da u Brasile avianu un nivellu bassu di ocratossina A ().
  • U 45% di e pruduzzioni di caffè da i chicchi di caffè dispunibuli in u cummerciu cuntenenu ochratoxin A ().
  • L'aflatoxini sò stati trovati in chicchi di caffè verdi, u più altu livellu in fasgioli decaffeinati. A torrefazione hà riduttu i livelli di 42-55% (8).
  • U 27% di i caffè arrustiti cuntenenu ochratoxin A, ma quantità assai più alte sò state trovate in u chili ().

Cusì, e prove mostranu chì e micotossine sò presenti in una grande percentuale di chicchi di caffè è a facenu in a bevanda finale.


Tuttavia, i so livelli sò assai inferiori à u limitu di sicurezza.

Cumprendibile, pudete micca piace l'idea di avè tossine in i vostri alimenti o bevande. Eppuru, tenite à mente chì e tossine - cumprese e micotossine - sò in ogni locu, rendendu impossibile evitàle cumpletamente.

Sicondu un studiu, guasi tutti i tippi di alimenti ponu cuntaminassi cù micotossine, è guasi u sangue di tutti pò esse pusitivu per l'ochratoxina A. Hè statu ancu trovu in u latte maternu umanu (,).

Diversi altri alimenti è bevande cuntenenu ancu misurabili - ma accettabili - livelli di micotossine, cum'è cereali, uva passa, birra, vinu, cicculata scura è burru di arachidi (,).

Dunque, ancu se pudete esse ingerendu è inalendu diverse tossine ogni ghjornu, ùn duverebbe micca esse affettatu se e so quantità sò chjuche.

E dichjarazioni chì e micotossine sò rispunsevuli di u gustu amaru di u caffè sò ancu sbagliate. A quantità di tannini in caffè determina a so amarezza - mancanza di evidenze chì suggeriscenu chì e micotossine ne anu qualcosa à chì vede.

L'acquistu di prudutti di alta qualità - sì u caffè o altri alimenti - hè in generale una bona idea, ma pagà in più per i chicchi di caffè senza micotossine hè assai prubabile una perdita di soldi.

Riassuntu

Tracce di micotossine sò state trovate in chicchi di caffè, ma e quantità sò assai al di sotto di i limiti di sicurezza è troppu bassi per esse di significazione pratica.

I Cutturatori di Caffè Usanu Metodi Specifici per Mantene u Contenutu di Micotossina Bassa

E muffe è e micotossine in l'alimenti ùn sò nunda di novu.

Sò prublemi cunnisciuti, è i pruduttori di caffè anu trovu modi efficienti per trattà cun elli.

U metudu più impurtante hè chjamatu trasfurmazioni umidi, chì si sbarazza in modu efficace di a maiò parte di i muffi è di e micotossine (14).

A torrefazione di i fasgioli uccide ancu i muffi chì producenu e micotossine. Sicondu un studiu, a torrefazione pò riduce i livelli di ocratossina A di 69-96% ().

A qualità di u caffè hè valutata secondu un sistema di classificazione, è a presenza di muffe o micotossine abbassa significativamente stu puntuu.

In più, i culturi sò scartati s'elli superanu un certu livellu.

Ancu i caffè di qualità inferiore anu livelli ben al di sotto di i limiti di sicurezza stabiliti da l'autorità di regolamentazione è significativamente inferiori à i livelli indicati per causà danni.

In un studiu spagnolu, l'esposizione totale à l'ochratoxina A in adulti hè stata stimata à solu 3% di u livellu massimu cunsideratu cum'è sicuru da l'Autorità Europea per a Sicurezza Alimentare (EFSA) ().

Un altru studiu hà dimustratu chì 4 tazze di caffè ogni ghjornu furniscenu solu 2% di l'esposizione à l'ochratoxina A cunsiderata sicura da l'Organizazione per l'Alimentazione è l'Agricultura (FAO) è l'Organizazione Mondiale di a Salute (OMS) (17).

U caffè Decaf tende à esse più altu in micotossine, chì a caffeina inibisce a crescita di i muffi. U caffè istantaneu cuntene ancu livelli più alti. Tuttavia, i livelli sò ancu troppu bassi per esse preoccupanti ().

Riassuntu

I produttori di caffè cunnoscenu bè u prublema di a micotossina è utilizanu metudi cum'è trasfurmazioni umidi per riduce significativamente i livelli di questi cumposti.

U Bottom Line

E micotossine si trovanu in piccule quantità in vari alimenti, cumpresu u caffè.

Tuttavia, i so livelli devenu esse strettamente monitorati da i pruduttori è l'autorità di sicurezza alimentare. Quandu i limiti di sicurezza sò superati, i prudutti alimentari sò richiamati o scartati.

E ricerche mostranu chì i benefici di u caffè sò sempre di più cà i negativi. In più, e prove chì suggerenu chì l'esposizione à micotossine à livellu bassu hè dannosa, mancanu.

Eppuru, se vulete minimizà u vostru risicu, beie solu caffè di qualità, caffeinatu è cunservallu in un locu seccu è fretu.

Hè ancu una bona idea per evità di aghjunghje zuccheru o creme pesanti per mantene u vostru caffè u più sanu pussibule.

Cunsigliemu

Nitazoxanide

Nitazoxanide

Nitazoxanide hè adupratu per trattà a diarrea in i zitelli è adulti cau ata da i protozoi Crypto poridium o Giardia. I protozoi ò u pettati cum'è a cau a quandu a diarrea ...
Cosa da fà dopu esposizione à COVID-19

Cosa da fà dopu esposizione à COVID-19

Dopu e e e po tu à COVID-19, pudete parghje u viru ancu è ùn avete micca intomi. A Quarantena mantene e per one chì puderanu e e tati e po ti à COVID-19 luntanu da altre per o...