Autore: Robert Simon
Data Di Creazione: 16 Ghjugnu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Nuvembre 2024
Anonim
Andà à a Terapia cum'è Psichiatre ùn m'hà micca solu aiutatu. Aiutò I Miei Pazienti. - Salute
Andà à a Terapia cum'è Psichiatre ùn m'hà micca solu aiutatu. Aiutò I Miei Pazienti. - Salute

Cuntenutu

Un psichiatra discute cumu andà à a terapia hà aiutatu sia ella sia i so pazienti.

Durante u mo primu annu cum'è psichiatria residente in furmazione, aghju avutu assai sfide persunali, particularmente alluntanendu mi per a prima volta in famiglia è amichi.Avia avutu difficoltà à adattassi à a vita in un novu postu è aghju cuminciatu à sentimi depressu è nostalgicu, ciò chì hà purtatu à una calata di e mo prestazioni accademiche.

Cum'è qualchissia chì si considera perfezionista, sò statu mortificatu quandu sò statu successivamente messu in prova accademica - è ancu di più quandu aghju capitu chì unu di i termini di a mo prova hè chì devu cumincià à vede un terapeuta.

Fighjendu in daretu a mo sperienza, però, era una di e cose migliori chì mi sò mai accadute - micca solu per u mo benessere persunale, ma ancu per i mo pazienti.


Eiu era quellu chì era destinatu à aiutà l'altri - micca à l'inversu

Quandu mi sò dettu per a prima volta chì avia bisognu di circà i servizii di un terapeuta, mentiraghju se dicessi chì ùn eru micca un pocu risentente. Dopu tuttu, sò quellu chì si suppone d'aiutà a ghjente è micca u cuntrariu, nò?

Si scopre, ùn eru micca solu in sta mentalità.

A prospettiva generale in a cumunità medica hè chì a lotta equivale à a debolezza, questu include a necessità di vede un terapeuta.

In realtà, un studiu chì hà studiatu i medici hà trovu chì a paura di riferisce à un cunsigliu di licenze mediche è a credenza chì esse diagnosticatu di prublemi di salute mentale sia imbarazzante o vergugnosa eranu duie di e ragioni principali per ùn circà aiutu.

Dopu avè investitu tantu in a nostra educazione è carriera, e cunsequenze putenziali prufessiunali fermanu una paura tamanta trà i duttori, soprattuttu chì certi stati richiedenu à i medichi di segnalà a storia di i diagnostichi psichiatrici è di u trattamentu à i nostri bordi di licenze mediche di u statu.


Eppuru, sapia chì circà aiutu per u mo benessere mentale era innegociabile.

Una pratica pocu cumuna A parte di i candidati chì si furmanu per diventà psicoanalisti è in alcuni prugrammi di graduatu, vede un terapeuta durante a furmazione ùn hè micca necessariu per praticà a psicoterapia in America.

Aprì è aduttà un novu «rolu» hè statu duru

Finalmente aghju trovu u terapeuta chì era ghjustu per mè.

À u primu, l'esperienza di andà in terapia hà presentatu alcune lotte per mè. Cum'è qualchissia chì evitava di apre e mo emozioni, esse dumandatu di fà questu cun un scunnisciutu tutale in un ambiente prufessiunale era difficiule.

In più, ci hè vulsutu tempu per adattassi à u rolu di cliente, piuttostu chè u terapeuta. M'arricordu di volte chì aghju da sparte i mo prublemi cù u mo terapeuta, è pruvaraghju à analizà me stessu è à prevede ciò chì u mo terapeuta diceria.

Un meccanismu cumunu di difesa di i prufessiunali hè a tendenza à intellettualizà perchè mantene a nostra risposta à e prublemi persunali à un livellu superficiale piuttostu ch'è di permette ci di prufundà in e nostre emozioni.


Fortunatamente, u mo terapeuta hà vistu questu è mi hà aiutatu à esaminà sta tendenza à autoanalisi.

Sò statu cresciutu in una cultura induve a ricerca d'aiutu era altamente stigmatizata

In più di luttà cù certi elementi di e mo sessioni di terapia, aghju ancu luttatu cù u stigma aghjuntu di cercà aiutu per a mo salute mentale in minoranza.

Sò statu cresciutu in una cultura induve a salute mentale ferma assai stigmatizata è, per via di questu, hà resu assai più difficiule di vede un terapeuta. A mo famiglia hè di Filippine è in un primu momentu aghju avutu paura di dilli chì devu participà à a psicoterapia cum'è parte di i termini di a mo prova accademica.

In un certu modu, tuttavia, aduprà stu requisitu accademicu cume a ragione hà furnitu un sensu di sollievu, soprattuttu chì l'accademici restanu una alta priorità in e famiglie filippine.

Dà à i nostri pazienti l'occasione di sprime e so preoccupazioni li face sentì visti è ascoltati, è ripete chì sò esseri umani - micca solu un diagnosticu.

In generale, e minoranze razziali è etniche sò menu propensi à riceve assistenza mentale, è in particulare e donne di minoranza cercanu raramente trattamenti di salute mentale.

A terapia hè più largamente accettata in a cultura americana, ma a so percezione di esse aduprata cum'è un lussu per i ricchi è bianchi rimane.

Hè ancu abbastanza difficiule per e donne di culore di circà un trattamentu di salute mentale per via di pregiudizii culturali inerenti, chì include l'imaghjini di a donna Nera forte o u stereotipu chì e persone di ascendenza asiatica sò a "minurità mudellu".

Tuttavia, aghju avutu furtuna.

Mentre aghju avutu l'occasionale "duvete solu pregà" o "ghjustu esse forti" cumenti, a mo famiglia hà finitu per sustene e mo sessioni di terapia dopu avè vistu un cambiamentu pusitivu in u mo comportamentu è fiducia.

Nisun manuale pò amparà vi ciò chì hè di pusà nantu à a sedia di u paziente

Finalmente aghju cresciutu più cunfortu accettendu l'aiutu di u mo terapeuta. Puderaghju lascià andà è parlava più liberamente di ciò chì era in mente piuttostu ch'è di pruvà à esse à tempu terapeuta è paziente.

In più, andà à a terapia mi hà ancu permessu di capì chì ùn sò micca solu in e mo sperienze è mi aghju cacciatu ogni sensu di vergogna chì aghju avutu per circà aiutu. Questa, in particulare, era una sperienza preziosa quandu si trattava di travaglià cù i mo pazienti.

Nisun manuale pò amparà vi ciò chì hè di stà à pusà nantu à a sedia di u paziente o ancu di a lotta di fà solu quellu primu appuntamentu.

Per via di a mo sperienza, però, sò assai più cusciente di quantu pò esse pruvucante d'ansietà, micca solu per discute di prublemi persunali - passati è prisenti - ma per circà aiutu in primu locu.

Quandu mi scontru cù un paziente per a prima volta chì pò sentasi nervosu è vergugnosu di vene, di solitu ricunnoscu quantu hè difficiule di circà aiutu. Cercu à aiutà à minimizà u stigma di l'esperienza incuraghjendu li à apre e so paure di vede un psichiatra, è e preoccupazioni per i diagnostichi è l'etichette.

D'altronde, perchè a vergogna pò esse abbastanza isolante, aghju ancu spessu sottumessu durante a sessione chì questu hè un partenariatu è chì faraghju u mo megliu per aiutalli à ghjunghje à i so scopi ".

Dà à i nostri pazienti l'occasione di sprime e so preoccupazioni li face sentì visti è ascoltati, è ripete chì sò esseri umani - micca solu un diagnosticu.

U fondu

Credu veramente chì ogni prufessiunale di salute mentale deve sperimentà a terapia à un certu puntu.

U travagliu chì femu hè duru è hè impurtante chì trattemu prublemi chì venenu in terapia è in a nostra vita persunale. Inoltre, ùn ci hè un sensu più grande di sapè cumu hè per i nostri pazienti è quantu hè difficiule u travagliu chì facemu in terapia finu à chì duvemu stà in a sedia di u paziente.

Aiutendu i nostri pazienti à trattà è à apre e so lotte, l'esperienza positiva di esse in terapia diventa evidente per quelli chì li circondanu.

È più ricunnosceimu chì a nostra salute mentale hè una priorità, più pudemu sustene l'unu l'altru in e nostre comunità è incuraghjemu l'altru per uttene l'aiutu è u trattamentu chì avemu bisognu.

Dr.Vania Manipod, DO, hè un psichiatra certificatu da u cunsigliu, un assistente prufessore clinicu di psichiatria à l'Università Occidentale di Scienze di a Salute, è attualmente in pratica privata in Ventura, California. Crede in un approcciu olisticu à a psichiatria chì incorpora tecniche psicoterapeutiche, dieta, è stile di vita, in più di a gestione di i farmaci quandu hè indicatu. Dr.Manipod hà custruitu un seguitu internaziunale nantu à e social media basatu annantu à u so travagliu per riduce u stigma di a salute mentale, in particulare per mezu di u so Instagram è blog, Freud & Fashion. Inoltre, hà parlatu in tuttu u paese nantu à temi cum'è burnout, traumatic brain injury, è social media.

Publicazioni Affascinanti

Flurbiprofen, Compressa Orale

Flurbiprofen, Compressa Orale

A compre a orale Flurbiprofen hè di punibile olu cum'è medicamentu genericu. Ùn hà micca una forma di marca.Flurbiprofen vene cum'è una compre a orale è cum'&...
Ié, Girls Fart. Tuttu u mondu!

Ié, Girls Fart. Tuttu u mondu!

1127613588E donne fartenu? Beninte a. Tutte e per one anu ga u. L'anu urtita da u o i tema fartendu è burpendu. Ogni ghjornu, a maiò parte di e per one, cumpre e e donne:pruduce da 1 ...