Nurmale, miopia è miopia
Cuntenutu
Panoramica
A visione nurmale si faci quandu a luce hè focalizata direttamente nantu à a retina piuttostu chè davanti o daretu. Una persona cù una visione normale pò vede l'uggetti chiaramente vicinu è luntani.
A miopia risultati in visione sfocata quandu l'immagine visuale hè focalizzata davanti à a retina, piuttostu chè direttamente nantu à ella. Accade quandu a lunghezza fisica di l'ochju hè più grande di a lunghezza ottica. Per questa ragione, a miopia si sviluppa spessu in u zitellu o l'adulescente chì cresce rapidamente in età sculare, è progredisce durante l'anni di crescita, richiedendu cambiamenti frequenti in occhiali o lenti di cuntattu. Una persona miopia vede vicinu à l'uggetti chjaramente, mentre l'uggetti à distanza sò sfocati.
A miopia hè u risultatu di l'immagine visuale chì hè focalizzata daretu à a retina piuttostu chè direttamente nantu à ella. Pò esse causatu da chì u globu oculare sia troppu chjucu o chì a putenza di messa à focu sia troppu debule. A miopia hè spessu presente da a nascita, ma i zitelli ponu spessu tollerà quantità moderate senza difficultà è a maiò parte supera a cundizione. Una persona perspettiva vede l'uggetti luntani chjaramente, mentre l'uggetti chì sò vicinu sò sfocati.