Autore: Randy Alexander
Data Di Creazione: 3 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 26 Ghjugnu 2024
Anonim
4 Cose chì aghju pensatu chì ùn puderia micca fà cù a Psoriasi - Salute
4 Cose chì aghju pensatu chì ùn puderia micca fà cù a Psoriasi - Salute

Cuntenutu

A mo psoriasis cuminciò cum'è una piccula macchia nantu à a cima di u mo bracciu mancu quandu eru diagnosticatu à l'età di 10 anni. À quellu mumentu, ùn avia micca penseri nantu à quantu diventerà a mo vita. Eru ghjovanu è ottimistu. Ùn avia mai intesu parlà di psoriasis è di l'effetti ch'ella puderia avè annantu à u corpu di qualchissia.

Ma ùn passò tantu finu à tuttu què cambiò. Ddu picculu spot hè cresciutu per copre a maggior parte di u mo corpu, è mentre hà pigliatu a mo pelle, hà ancu pigliatu assai di a mo vita.

Quandu eru più ghjovanu, aghju avutu un momentu assai duru per adattassi è aghju luttatu per truvà a mo piazza in u mondu. Una cosa chì aghju assolutamente amatu era u calciu. Ùn dimenticheraghju mai di esse in a squadra di calciu di e zitelle quandu avemu fattu i campiunati di u statu è sentimi cusì liberi, cum'è se fussi in cima di u mondu. M'arricordu vivamente di correre intornu è di urlà nantu à u campu di calciu per esprimermi pienu è esce tutte e mo emozioni. Aghju avutu cumpagni di squadra chì aghju adoratu, è ancu se ùn eru micca u megliu ghjucadore, aghju veramente amatu esse parte di una squadra.


Quandu mi sò statu diagnosticatu di psoriasis, tuttu què hà cambiatu. A cosa chì una volta amava hè diventata un'attività crisata d'ansietà è di disagiu. Sò passatu da esse spenseratu in e mo maniche corte è in pantaloncini corti, à portà maniche lunghe è leggings sottu à i mo panni mentre curria intornu à u sole caldu di l'estate, solu per chì a ghjente ùn sia micca spaventata da u mo sguardu. Era brutale è straziante.

Dopu à sta sperienza, aghju passatu assai tempu à fighjà nantu à tuttu ciò chì ùn pudia micca fà perchè avia psoriasi. Mi sentia dispiaciutu per mè stessu è eru in furia cù e persone chì parianu esse capaci di fà tuttu. Invece di truvà modi per gode di a vita malgradu a mo situazione, aghju passatu assai tempu à isolammi.

Queste sò e cose chì pensu chì ùn puderia micca fà perchè aghju avutu psoriasi.

1. Escursione

M'arricordu di a prima volta chì sò andatu à marchjà. Eru in timore di u fattu chì l'aghju attraversu è in realtà l'aghju piaciuta. Non solu a mo psoriasi hà fattu u muvimentu sfida, ma sò statu ancu diagnosticatu di artrite psoriatica à l'età di 19. L'artrite psoriatica m'hà fattu ùn vulè mai più move u mo corpu perchè era cusì dolorosa. Ogni volta chì qualcunu mi hà dumandatu di fà qualcosa chì implichi u muvimentu di u mo corpu, risponderaghju cun un "assolutamente micca". Andà à una spassighjata era per mè un successu epicu. Sò andatu pianu, ma l'aghju fattu!


2. Incontri

Ié, eru spaventatu finu à a data. Pensu sicuru chì nimu ùn vuleria mai datami perchè u mo corpu era cupertu di psoriasis. Mi sò sbagliatu assai di què. À a maiò parte di a ghjente ùn li importava mancu appena.

Aghju ancu trovu chì a vera intimità era sfida per tutti - micca solu per mè. Aviu paura chì a ghjente mi rifiutassi per via di a mo psoriasi, quandu a sapia pocu, a persona cù a quale stava datendu avia ancu paura di rifiutà qualcosa di cumpletamente unicu per elli.

3. Tene un travagliu

Sò chì questu pò sembrà drammaticu, ma per mè, era assai reale. Ci era circa sei anni di a mo vita induve a mo psoriasi era cusì debilitante chì ùn pudia guasi move u mo corpu. Ùn avia micca idea di cume avessi mai avutu un impiegu o ancu uttene un impiegu à quellu tempu. À a fine, aghju creatu a mo propria impresa allora ùn aghju mai avutu à lascià a mo salute dettà se pudessi o micca travaglià.

4. Purtate un vestitu

Quandu a mo psoriasi era severa, aghju fattu tuttu ciò chì aghju pussutu per piattàla. Infine, aghju arrivatu à un puntu di amparà à pussede veramente a pelle chì eru in e abbracciu e mo scale è macchie. A mo pelle era perfetta cum'è era, allora aghju cuminciatu à mustralla à u mondu.


Ùn mi sbagliate micca, eru cumpletamente spaventatu, ma hè finitu per esse incredibilmente liberatore. Eru insanamente fieru di me stessu per lascià andà a perfezione è esse cusì vulnerabile.

Amparà à dì "iè"

Ancu se era scunfortu à u primu, è aghju avutu certamente una tona di resistenza, eru profondamente impegnatu in una sperienza più felice per me.

Ogni volta chì avessi l'occasione di pruvà un'attività o di andà à un avvenimentu, a mo prima reazione hè stata di dì "nò" o "Ùn possu micca fà quessa perchè sò malatu" U primu passu per cambià a mo attitudine negativa era di ricunnosce quandu aghju dettu quelle cose è esplorà se era ancu vera. Sorprendentemente, hè ùn era micca assai di u tempu.Avia evitatu assai opportunità è avventure perchè avessi sempre presumutu di ùn pudè fà a maiò parte di e cose.

Aghju cuminciatu à scopre quantu incredibile puderia esse a vita se aghju cuminciatu à dì "iè" di più è se aghju cuminciatu à fiducia chì u mo corpu era più forte di ciò chì li dava creditu.

U takeaway

Pudete cunnessione cù questu? Vi truvate dicendu chì ùn pudete micca fà cose per via di a vostra cundizione? Se pigliate un mumentu per riflette, puderete capì chì site più capace di ciò chì pensavate. Pruvate. A prossima volta chì vulete dì automaticamente "nò", lasciatevi sceglie "iè" è vede ciò chì accade.

Nitika Chopra hè un espertu di bellezza è di modu di vita impegnatu à sparghje u putere di l'autocura è u messagiu di l'amore di sè. Campendu cù psoriasis, hè ancu l'ospite di u talk show "Naturalmente Bella". Cunnette vi cun ella nantu à ella situ web, Twitter, o Instagram.

Cunsigliatu À Voi

Mielomeningocele

Mielomeningocele

U Mielomeningocele hè un difettu di na cita induve a pina dor ale è u canale pinale ùn i chjudenu micca prima di a na cita. A cundizione hè un tipu di pina bifida.Normalmente, dura...
Angina instabile

Angina instabile

L'angina in tabile hè una cundizione in chì u vo tru core ùn riceve micca abba tanza flu u di angue è o igenu. Pò purtà à un infartu.L'angina hè un tipu...