Autore: Monica Porter
Data Di Creazione: 22 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 24 Sittembre 2024
Anonim
I ravanelli sò boni per voi? - Salute
I ravanelli sò boni per voi? - Salute

Cuntenutu

U ravanellu ùn pò micca esse u vegetale u più pupulare in u to ortu, ma sò unu di i più sani.

Sti ligumi di razzi sottovalutati sò ricchi di nutrienti. Puderanu ancu aiutà o prevene alcune condizioni di salute.

5 benefici per a salute di i ravanelli

I ravanelli ùn sò micca bè studiati per l'usu medicinali cunvinziunali. A maiò parte di i studii sò stati fatti annantu à l'animali, micca à l'omu. Ancu cusì, i ravanelli sò stati aduprati cum'è rimediu pupulare da seculi è seculi. Sò aduprati in Ayurveda è in Medicina Tradizionale Cinese per trattà parechje condizioni cume febbre, mal di gola, disordini di a bile è infiammazione.

I ravanelli ponu offre questi benefici supplementari per a salute.

1. Ùn deraranu micca u vostru pianu di alimentazione sana

Una porzione di 1/2 tazza di ravanelli in fette cuntene circa 12 calorie è guasi micca grassu, allora ùn saboteranu micca a vostra dieta sana. Sò u spuntinu croccante perfettu quandu i munchies strappanu.


I ravanelli sò una bona surghjente di vitamina C. Solu 1/2 tazza offre circa u 14 per centu di u vostru cunsigliu cutidianu cunsigliatu. A vitamina C hè un antioxidante chì aiuta à a lotta cù i radicali liberi in u vostru corpu è aiuta à prevene i danni cellulari causati da l'invecchiamento, un stile di vita malsano è tossine ambientali. A vitamina C ghjoca ancu un rollu chjave in a produzzione di collagene, chì sustene a pelle sana è i vini sanguini.

I ravanelli cuntenenu piccule quantità di:

  • putassiu
  • folatu
  • riboflavina
  • niacina
  • vitamina B-6
  • vitamina K
  • calciu
  • magnesiu
  • zincu
  • fosforu
  • ramu
  • manganese
  • sodiu

2. Proprietà anticanceru

Manghjà ligumi cruciferi cum'è ravanelli pò aiutà à prevene u cancheru. Sicondu l'Istitutu Linus Pauling, i ligumi cruciferi cuntenenu cumposti chì sò scumpartuti in isotiocianati quandu si cunghjunghjenu cù l'acqua. Isotiocianati aiutanu à purgà u corpu di sostanze chì causanu u cancer è impediscenu u sviluppu di u tumore.


Un studiu di u 2010 hà trovu chì l'estrazione di radice di ravanellu cuntene parechji tippi di isotiocianati chì anu causatu a morte di e cellule in alcune linee di cellule di u cancheru.

3. Supporta un sistema digestivu sanu

Una porzione di 1/2 tazza di ravanelli vi dà 1 gramma di fibra. Mangiare un paiu di porzioni ogni ghjornu vi aiuta à ghjunghje à u vostru scopu di assunzione di fibre ogni ghjornu. A Fibra aiuta à prevene a stipsi aumentendu e vostre feci per aiutà i rifiuti à passà per l'intestini. A fibra pò ancu aiutà à gestisce i livelli di zuccheru in sangue, è hè stata ligata à a perdita di pesu è à riduce u colesterolu.

E foglie di ravane ponu esse particulari benefiziali. I risultati di un studiu di u 2008 annantu à i topi alimentati cù una dieta alta in colesterolu suggerenu chì e foglie di ravane sò una bona fonte di fibre per aiutà à migliurà a funzione digestiva. Questu pò esse in parte per via di una maggiore produzione di bile.

Un studiu separatu hà dimustratu chì u suchju di ravanu pò aiutà à prevene l'ulcere gastriche pruteggendu u tessutu gastricu è rinfurzendu a barriera mucosa. A barriera mucosa aiuta à prutege u to stomacu è l'intestini da microorganismi sfavurevoli è tossine dannose chì ponu causà ulcere è infiammazioni.


4. Proprietà antifungali

I ravanelli sò un antifungale naturale. Contenenu a proteina antifungina RsAFP2. Un studiu hà trovu chì RsAFP2 hà causatu a morte di e cellule in Candida albicans, un fungu cumunu chì si trova nurmalmente in l'omu. Quandu Candida albicans overgrows, pò causà infezioni vaginali di levadura, infezioni orali di levadura (tordu), è candidiasi invasive.

Un studiu precedente in topi hà dimustratu chì RsAFP2 ùn hè micca solu efficace contr'à Candida albicans, ma ancu altri Candida spezie à un gradu minore. RsAFP2 ùn era micca efficace contr'à Candida glabrata ceppi.

5. Aiutate à riduce l'effetti zen

U Zearalenone (zen) hè un fungu tossicu chì invade numerosi culturi di granu è alimenti animali. Hè stata ligata à prublemi riproduttivi in ​​animali è umani, ancu se u risicu per l'omu hè cunsideratu chjucu. Sicondu un studiu di u 2008, l'estratti di ravane hà migliuratu u livellu antioxidante in i topi è pò esse cunsideratu un modu sicuru per diminuisce o prevene l'effetti zen.

Nutrizione fatti

Amparate più nantu à u valore nutrizionale di manghjà ravanelli crudi.

Globuli rossi, crudi, 1/2 tazza in fette

Calorie12 calorie
Proteina0,35 g
Glucidati2,0 g
Fibra Dietetica1 g
Potasiu134,56 mg
Folate15,66 mcg

Chì sò i ravanelli?

I ravanelli sò legumi radichi da u Brassica famiglia. I parenti stretti di u ravanu sò:

  • u brocciu
  • verde mustarda
  • kale
  • cavolfiore
  • u cavulu
  • rape

E bulbe di ravane, chjamate ancu globi, venenu in parechje forme è culori. A varietà di ravanellu a più pupulare in i Stati Uniti hè rossa viva è s'assumiglia à una palla di Ping-Pong cù una coda chjuca. Altre varietà sò bianche, viole o nere. Puderanu esse più grande è di forma oblonga.

A maiò parte di i ravanelli anu un gustu di pimentu, ancu se alcuni ponu esse dolci. E varietà di culore più chjaru cum'è u ravanellu daikon invernu biancu anu un gustu più dolce. I ravanelli diventanu eccessivamente piccanti s'elli sò lasciati in terra troppu longu o ùn si manghjanu subitu. Ravanelli più chjuchi tendenu à avè u megliu sapore è struttura.

Deliziosi modi per aduprà ravanelli

Ùn limitatevi à aduprà solu ravanelli in insalate. Pensate fora di a scatula! U gustu gustosu di i ravanelli si presta bè à parechje ricette. Eccu alcuni modi per incorpore ravanelli in a vostra dieta:

  • Aghjunghjite fette di ravane finu à i panini.
  • Fate un bagnu di ravane pulsendu 1/2 tazza di yogurt grecu, 1/4 tazza di ravanelli tagliati, una spicca d'agliu macinata, è un pizzu d'acetu di vinu rossu in un processore alimentariu finu à chì sia liscia.
  • Aghjunghjite uni pochi di ravanelli grattulati à a vostra salata preferita.
  • Dà insalata di tonu o insalata di pollo pep è crunch aghjunghjendu 1 à 2 cucchiaini di ravanelli tagliati.
  • I ravanelli tagliati grossamente danu à i tacchi una croccante zesty.
  • Arricate u vostru bistecca o hamburger cù fette di ravanellu à a griglia.
  • Aduprate ravanelli cum'è crudité sana per immersioni.
  • Pickle cum'è voi i cucumari.

Quandu si preparanu ravanelli, ùn tirate micca e parti verdi. I razzii verdi sò deliziosi è sani. Sò gustosi in insalate o saltate in un pocu d'oliu d'aliva è d'agliu. Pudete ancu mischjà li cù altri greens cum'è a mustarda, u rapa, u kale è l'espinacche.

U takeaway

I ravanelli sò boni per voi. Sò generalmente sicuri da manghjà, ma ùn vanu micca in bordu sè avete prublemi di tiroide.

E quantità eccessive ponu interferisce cù a produzzione di ormoni tiroidei. A truvatu chì u cunsumu crunicu di ravane hà aumentatu u pesu di a glàndula tiroidea è hà diminuitu i livelli di ormoni tiroidiali. Questa imitava una cundizione ipoattiva di tiroide ancu dopu a supplementazione di iodu. Siccomu i ravanelli ponu aumentà a produzzione di bile, ùn manghjate micca senza l'accunsentu di u vostru duttore se avete calcoli biliari.

A prossima volta chì vi spassighjate per a sezzione di prudutti di a vostra buttrega, ùn lasciate micca chì i ravanelli sianu una riflessione. Ùn pudete micca esse capace di cunsumà abbastanza per soddisfà a vostra cunsumazione raccomandata di tutti i nutrienti, ma aghjunghjendu una porzione o duie à a vostra dieta ogni ghjornu vi dà una dose sana di nutrienti benefichi è cumposti di lotta à e malatie.

A Scelta Di L’Editore

Chì hè a dieta migliore?

Chì hè a dieta migliore?

A megliu dieta hè quella chì permette di perde u pe u enza dannà a vo tra alute. L'ideale hè chì ùn ia micca troppu re trittiva è chì porti l'individuu ...
Cosa hè Jet Lag, sintomi principali è cumu evità

Cosa hè Jet Lag, sintomi principali è cumu evità

U jet lag hè una ituazione chì i verifica quandu ci hè una di regulazione trà i ritmi biologichi è ambientali, è hè pe u rimarcata dopu un viaghju in un locu chì...