A Prima Campagna di Annunziu Naziunale di Thinx Imagina un Mondu duve Ognunu Piglia Periodi-Inclusi l'Omi
Cuntenutu
Thinx hà reinventatu a rota cunvinziunale in i periodi da quandu hè stata fundata in u 2013. Prima, a sucietà d'igiene femminile hà lanciatu biancheria intima di l'epica, cuncepita per esse resistente à perdite in modo da pudè purgà liberamente ancu in i vostri ghjorni più pesanti. Allora a marca hà creatu una manta sessuale di u periodu in un sforzu di elevà u tabù chì circundava u sessu durante quellu tempu di u mese. Più pocu fà, Thinx hà ancu iniziatu à vende un applicatore di tamponi riutilizabile liberatu da a FDA, una soluzione ecunumica per i tamponi applicatori di plastica tradiziunali.
Oltre à offre alternative à tamponi è tamponi, Thinx hè statu in missione di smette di glossà e realità chì e donne facenu una volta à u mese, è di rompe i stigmati arcaichi chì circundanu i periodi una volta per tutte. In fattu, prima di questu annu, Thinx hà debuttatu a so campagna People With Periods, a prima di u so tipu à presentà un omu transgénero, chì mette in luce a necessità spessu micca ricunnisciuta, ma impurtante, di cura menstruale trà l'omi trans.
Avà, Thinx hà lanciatu a so prima campagna publicitaria naziunale, chjamata "MENstruazione". L'annunziu putente imagineghja un mondu induve tutti anu periodi-omi inclusi-è vi implora di cunsiderà sta dumanda: Sìtuttu a ghjente hà avutu i periodi, sariamu sempre cusì scomodi à parlà di elli? (Assuciatu: Perchè Tutti sò Obsessati Da i Periudi Avà?)
A campagna di publicità naziunale presenta omi cisgender in situazioni diverse, ma super cumuni chì e donne affrontanu durante quellu mumentu di u mese. Cumencia cù un ghjovanu zitellu chì dice à u so babbu chì hà avutu u so periodu per a prima volta. Allora, un omu hè vistu chjinatu in u lettu è si vultò per truvà una macchia di sangue nantu à u lenzu. In seguitu, un altru omu passa per un vestiariu cù una corda di tampone chì pende da sottu à i so slip.
L'annunziu mostra parechje di sti sperienze di ogni ghjornu, reframing in un sforzu di destigmatizà a menstruazione. (Relazionatu: Aghju travagliatu in "Periodu Shorts" è ùn era micca un disastru tutale)
Siobhan Lonergan, capu di marca di Thinx, hà spartutu perchè a cumpagnia hà pigliatu questu approcciu cù a so nova campagna in una entrevista cù Adweek. "Una parte di u nostru DNA hè di inizià cunversazioni è apre temi chì ùn avemu micca pussutu apre prima", hà dettu à a publicazione. "Se tutti avessimu periodi, sariamu più comodi per elli? È cusì avemu adupratu certe vignette è piazzate in situazioni d'ogni ghjornu per mette in evidenza alcune di e sfide chì tutti affrontemu cù i periodi."
"Spergu chì u nostru publicu fighjerà intensamente, u cunsidererà in una manera diversa è continuerà à apre quella conversazione", aghjunse Lonergan. (Relativu: Pruvatu i dischi FLEX è per una volta ùn mi importava micca di avè u mo periodu)
Sfurtunatamente, l'annunziu sopra ùn serà micca mostratu in tuttu in TV. Perchè? Perchè l'annunzii televisivi tradiziunali ùn permettenu micca sempre a vista di sangue. "Ùn era micca qualcosa chì pudemu veramente sfida", disse Lonergan Adweek.
Ancu più frustrante: Apparentemente alcune reti TV ùn trasmettenu micca l'annunziu à menu chì Thinx ùn li manda micca una versione chì ùn mostra micca l'omu chì cammina attraversu un spugliatoghju cù una corda di tampone appesa à a so biancheria intima, secondu Ad età. "Ùn avemu micca anticipatu chì a nostra publicità seria censurata per avè mostratu una stringa di tampone", hà dettu Maria Molland, CEO di Thinx, in una dichjarazione, per a publicazione. "Ma vista a nostra sperienza cù a censura di i nostri annunzii, hè difficiule di dì chì questu hè statu veramente sorprendente."
Chì in sè stessu hè esattamente perchè hè cusì impurtante di vede publicità chì mostranu a realità di l'epichi senza rivestisce di zuccheru l'esperienza. "Questa hè una idea più grande", disse Lonergan Adweek. "Speremu chì pudemu veramente cambià mettendu questu cumerciu fora".