Gluteoplastia: chì hè è cumu si face a chirurgia
Cuntenutu
A gluteoplastia hè a prucedura per fà cresce u culu, cù l'obiettivu di rimudellà a regione, ristabilisce u cuntornu, a forma è a dimensione di e cule, per scopi estetichi o per curregge deformità, per via di accidenti, o malatie, per esempiu.
Generalmente, a chirurgia hè fatta cù l'implantazione di protesi di silicone, ma un'altra opzione hè l'innesto di grassu cacciatu da a liposuzione da un'altra parte di u corpu, è di solitu genera boni risultati estetichi, cù poche cicatrici.
Questa chirurgia costa, in media, da R $ 10 000,00 à R $ 15 000,00, secondu u locu è u chirurgu chì hà da fà a prucedura.
Cumu hè fatta a cirurgia
A gluteoplastia hè fatta da u chirurgu plasticu, in sala d'operazione, è pò esse di 2 forme:
Prutesi in silicone: u chirurgu farà duie piccule incisioni nantu à a cima di e natiche è piazzerà l'implanti in silicone, chì sò generalmente di forma ovale o tonda. A dimensione di a protesi hè scelta da u paziente, cun u chirurgu plasticu, secondu l'ubbiettivi estetichi è a tecnica di a chirurgia, ma di solitu cuntene circa 350 ml. E protesi più muderne sò più sicure, cù un riempimentu in gel di silicone, capaci di sopportà pressioni, cumprese cascate. Amparate più nantu à u silicone butt: chì pò mette, rischi è cura.
- Grassa di u ventre: a rimudellazione cù a greffa di grassu, chjamata ancu greffa di grassu, si face cù l'introduzione di cellule di grassu in e natiche, chì sò state estratte per liposuzione da un'altra regione di u corpu, cum'è u ventre è e gambe. Per questa ragione, hè pussibule cumminà gluteoplastia cù liposuzione in a stessa chirurgia, chì hè liposculatura.
U tempu mediu di a prucedura varieghja da 3 à 5 ore, cù anestesia chì pò esse peri-durale o generale, chì richiede solu un ghjornu d'uspitalisazione. Prima di a chirurgia, u duttore farà una valutazione preoperatoria, cun esame fisicu è analisi di sangue, per rilevà cambiamenti chì ponu causà risicu per a chirurgia, cum'è pressione alta, anemia o risicu di sangu.
Cumu hè a recuperazione
Alcune precauzioni chì a persona deve avè dopu a chirurgia sò:
- Pigliate antidolorifici è antiinflamatori, prescritti da u duttore, cum'è diclofenac è ketoprofen, per alleviare u dolore;
- Stende nantu à u stomacu, o, se preferite chjinà si nantu à u spinu, sustene trè cuscini nantu à u spinu di e cosce, affinchì e to glutee ùn sianu cumpletamente appughjate nantu à u materasso, cù a testa di u lettu elevata à 30 gradi;
- Evite à pusà per 2 settimane;
- Evite di sforzà in i primi ghjorni, iniziendu esercizi cù lunghe passeggiate dopu à 30 ghjorni, è altre attività fisiche più intense dopu à 6 settimane.
I risultati cumincianu à esse visti dopu à a seconda settimana di l'operazione, perchè u gonfiu lucale diminuisce, ma, quantunque, i risultati definitivi sò cunsiderati solu dopu à 18 mesi di a prucedura è, in certi casi, ponu esse necessarii ritocchi chirurgichi.
U chirurgu plasticu seguiterà dopu a chirurgia, è a sustituzione di e protesi hè necessaria solu in casu di rotture, cambiamenti di forma, infezzione o rigettu da u corpu.