Puderete bisognu di una terza dosa di u Vaccinu COVID-19
Cuntenutu
Ci hè stata una certa speculazione chì i vaccini mRNA COVID-19 (leghjite: Pfizer-BioNTech è Moderna) puderanu bisognu di più di e duie dosi per offre prutezzione cù u tempu. È avà, u CEO di Pfizer conferma chì hè sicuramente pussibule.
In una nova intervista cù CNBC, u CEO di Pfizer, Albert Bourla, hà dettu chì e persone "probabilmente" chì sò state vaccinate cumplettamente cù a vacuna Pfizer-BioNTech COVID-19 anu bisognu di una altra dosa in 12 mesi.
"Hè assai impurtante di suppressione u gruppu di persone chì ponu esse suscettibili à u virus", hà dettu in l'intervista. Bourla hà dettu chì i scientisti ùn sanu micca ancora quantu tempu a vacuna prutege contr'à COVID-19 una volta chì qualchissia hè stata vaccinata cumplettamente perchè ùn hè micca passatu abbastanza tempu da quandu i prucessi clinichi cumincianu in 2020.
In i prucessi clinichi, u vaccinu Pfizer-BioNTech era più di 95 per centu efficace in a prutezzione contra l'infezioni COVID-19 sintomatiche. Ma Pfizer hà spartutu in un comunicatu stampa à u principiu di questu mese chì a so vaccina era più di 91 per centu efficace dopu à sei mesi basatu annantu à i dati di e prove cliniche. (Relativu: Quantu hè efficace u vaccinu COVID-19?)
I prucessi sò sempre in corsu, è Pfizer averà bisognu di più tempu è dati per capisce se a prutezzione durerà più di sei mesi.
Bourla hà cuminciatu à a tendenza in Twitter pocu dopu chì l'entrevista hè stata fatta, cù e persone chì anu reazzione mista. "A ghjente hè cusì cunfusa è infastidita da u CEO di Pfizer dicendu chì averemu probabilmente bisognu di un terzu colpu in 12 mesi ... Ùn anu mai intesu parlà di u vaccinu * annuale * contra a gripe?", Hà scrittu unu. "Sembra chì u CEO di Pfizer prova di guadagnà un pocu di più soldi mintendu a necessità di un terzu colpu", hà dettu un altru.
U CEO di Johnson & Johnson, Alex Gorsky, hà dettu ancu in CNBC di ferraghju chì a ghjente pò avè bisognu di piglià u colpu di a so cumpagnia ogni annu, cum'è l'influenza. (Fornitu, sicuru, a vacuna di a cumpagnia ùn hè più "pausata" da l'agenzii di u guvernu per via di preoccupazioni per i coaguli di sangue).
"Sfurtunatamente, mentre [COVID-19] si sparghje, pò ancu mutà", disse Gorsky à l'epica. "Ogni volta chì muta, hè quasi cum'è un altru clic di u dial per parlà induve pudemu vede una altra variante, un'altra mutazione chì pò avè un impattu nantu à a so capacità di difende l'anticorpi o d'avè un altru tipu di risposta micca solu à un terapicuu ma ancu per un vaccinu ". (Assuciatu: Cosa significa veramente un risultatu di test di anticorpi di coronavirus pusitivu?)
Ma l'esperti ùn sò micca scossa da a pussibilità di avè bisognu di più dosi di vaccina. "Hè impurtante di preparà un booster è studià lu", dice l'espertu di malatie infettive Amesh A. Adalja, MD, studiosu anzianu in u Johns Hopkins Center for Health Security. "Sapemu chì l'immunità diminuisce cù l'altri coronavirus circa un annu, allora ùn mi sorprenderebbe micca."
Qualcosa hè andatu male. Un errore hè accadutu è a vostra entrata ùn hè micca stata inviata. Pruvate torna.Se un terzu vaccinu hè, in realtà, necessariu, "serà probabilmente prughjettatu per esse efficace contr'à e varianti ceppi o almenu alcune di elle", dice Richard Watkins, MD, un specialistu di malattie infettive è prufessore di medicina interna à u Università Medica di u Nordu di l'Ohio. E, se una terza dosi hè necessaria per u vaccinu Pfizer-BioNTech, hè probabile chì u listessu serà veru per u vaccinu Moderna, postu chì utilizanu tecnulugia mRNA simile, dice.
Malgradu i cummenti di Bourla (è l'isteria di livellu bassu ch'elli anu creatu), hè veramente troppu prestu per sapè di sicuru se una terza dosa di u vaccinu diventerà una realità, dice u duttore Adalja. "Ùn pensu micca chì ci hè abbastanza dati per tirà u grillu", dice. "Vuleria vede i dati nantu à a reinfezzione in e persone cumplettamente vaccinate un annu fora - è chì i dati ùn sò ancu stati generati".
Per avà, u missaghju hè simplice: Vaccinati quandu pudete, è mantene tutti quelli altri cumpurtamenti sani chì sò stati enfatizzati da u principiu di COVID-19, cumpresi lavà e mani (correttamenti), stà in casa si senti malatu, etc. Avemu bisognu di piglià questu - cum'è tuttu durante a pandemia - un passu à tempu.
L'infurmazioni in sta storia sò precise à tempu di stampa. Quandu l'aggiornamenti nantu à u coronavirus COVID-19 continuanu à evoluzione, hè pussibule chì alcune informazioni è raccomandazioni in sta storia sianu cambiate dapoi a publicazione iniziale. Vi incuraghjemu à verificà regularmente cù risorse cum'è u CDC, l'OMS, è u vostru dipartimentu di salute publica lucale per i dati è raccomandazioni più aggiornati.