Eccu Cumu l'Autorefflessione Pò Rinfurzà a Vostra Intelligenza Emutiva
Cuntenutu
Trascendendu da a meditazione attenta, hè ora di parlà di auto-riflessione. Esse pigliatu in l'occupazione di a vita d'ogni ghjornu pò rende sfida a girà versu l'internu è riflette nantu à i nostri penseri è sentimenti. Ma l'introspezione - o l'autoreflessione - pò scintillà un'intuizione, chì pò alterà a manera di vedeci noi stessi è quelli chì ci circondanu.
I studii mostranu chì "vultà versu l'internu" pò rinfurzà a nostra intelligenza emotiva, chì pò rende più faciule per noi di fà fronte à e sfide di a vita.Cunsiglii per l'autoreflessione
Vi dumandate induve indirizzà a vostra autoreflessione? Eccu alcune dumande motivatrici per inizià:
- Cumu si vede a paura in a mo vita? Cumu mi trattene?
- Chì hè un modu per pudè esse un amicu o cumpagnu megliu?
- Chì hè unu di i mo più grandi rigretti? Cumu possu lasciarla andà?
Un altru cunsigliu utile, secondu i psiculoghi sociali, hè di esaminà penseri è sentimenti più angustiosi à distanza.
Per fà questu, pruvate à parlà cun voi stessu in terza persona. Questa "terza persona parlendu da sè" pò diminuisce u stress è temperà l'emozioni negative.
Juli Fraga hè un psicologu licenziatu basatu in San Francisco, California. Si hè diplomata cù un PsyD da l'Università di u Nordu di u Colorado è hà assistitu à una borsa di studiu postdoctorale in UC Berkeley. Passiunata da a salute di e donne, s’avvicina à tutte e so sessione cun calore, onestà è cumpassione. Vede ciò chì face in Twitter.