Tinture naturali per tinghje i vostri capelli in casa
Cuntenutu
Alcuni estratti vegetali, cum'è camomilla, henna è ibisco, servenu da tintura per capelli, aumentanu u culore è a lucentezza naturale, è ponu esse preparati è applicati in casa, spessu essendu una opzione per e donne incinte chì ùn volenu micca esse esposte à cumpunenti chimichi di tinturi cunvinziunali.
Tuttavia, hè impurtante nutà chì e soluzioni fatte in casa cù queste piante naturali ùn producenu micca sempre un culore cusì forte è intensu cum'è quellu di e pitture industriale, chì sò più propensi à l'ossidazione, cambiamenti di culore è sfumature. Dunque, prima di qualsiasi applicazione hè necessariu mantene u più idratatu pussibule per chì u culore diventi più evidente. Vede alcune opzioni di maschera in più per idratà i vostri capelli.
1. Barbabietola
A barbabietula hà una sustanza chjamata beta-carotene, chì hà una funzione antioxidante è hà un pigmentu rossu chì pò esse adupratu per arricchisce u culore rossu di i filamenti di i capelli è hè ancu indicatu per dà lucentezza. Per fà vernice di barbabietola naturale, basta à seguità l'istruzzioni sottu.
Ingredienti
- 1 barbabietola tritata;
- 1 litru d'acqua;
Modu di preparazione
Pone a barbabietola in una padedda è fate coce per circa 30 minuti. Dopu, aduprate l'acqua rossa di a cucina di a barbabietola per risciacquà i capelli dopu lavatu è ùn risciacquate micca. L'acqua induve a barbabietola hè stata cotta pò esse conservata in un contenitore è sempre applicata à i capelli cum'è l'ultimu risciacquu.
2. Henna
Henna hè un tintu naturale estrattu da a pianta Lawsonia inermis è hè spessu adupratu per uttene un tatuu tempurale è per ingrussà a sopracciglia. Tuttavia, l'henna hà sostanze chì aiutanu à equilibrà u pH di u cuoio capellutu è per via di i so pigmenti, pò esse adupratu per rende i capelli rossi. L'ideale hè di fà a pittura cù stu pruduttu, cù l'aiutu di un parrucchiere prufessiunale.
Ingredienti
- 1/2 tazza di polvere di henna;
- 4 cucchiai d'acqua;
Modu di preparazione
Imbulighjate l'acqua cù a polvere di henna finu à diventà una pasta, mettite una pellicula plastica sopra è lasciate riposà per circa 12 ore. Poi, applica oliu di coccu nantu à u contornu di i capelli in modo chì l'henna ùn macchi a pelle è cù l'aiutu di un guantu passanu u pruduttu per i fili di capelli. Lasciate agisce l'henna da 15 à 20 minuti, poi lavate è idratate i capelli.
3. Camomilla
A camomilla hè una pianta aduprata in parechji prudutti cusmetichi, cum'è shampoo è maschere idratanti, postu chì hà sostanze cum'è l'apigenina, capaci di schjarisce i filamenti di i capelli, lascenduli più brillanti è cù un culore doratu è giallu-marrone. L'effetti di a camomile ùn sò micca istantanei, dunque, per verificà l'effetti di l'usu, ci vole parechji ghjorni d'usu.
Ingredienti
- 1 tazza di fiori secchi di camomilla;
- 500 ml d'acqua;
Modu di preparazione
Fate bollire l'acqua è aghjunghjite i fiori secchi di camomile, copre u cuntinuu è aspettate ch'ellu si rinfriscessi. Dopu, stende u mischju è risciacquate i fili di capelli, lascendu agisce 20 minuti. Dopu, pudete lavà i vostri capelli nurmalmente, cù creme idratante o condizionatore. Vede più altre opzioni di ricette casalinghe cù camomilla per schjarisce i capelli.
4. Hibiscus
L'ibiscu hè un fiore cù sustanzi flavonoidi chì hà un pigmentu rossu è dunque pò esse adupratu cum'è tintura naturale per capelli. Sta pianta hè ancu capace di cuntrullà a caspa, riduce l'effetti di i raggi ultravioletti nantu à i filamenti di i capelli è aiuta cù a crescita di i capelli. U tè Hibiscus pò arricchisce u to culore di capelli è fà chì i to capelli sembrinu più rossi.
Ingredienti
- 1 litru d'acqua;
- 2 cucchiai di ibisco seccu;
Modu di preparazione
Mettite l'ibiscu seccu in l'acqua bollente è lasciate riposà per 15 minuti. Dopu, hè necessariu filtrà a soluzione, applicà u tè à i capelli puliti, lasciate agisce per 20 minuti è lavate i capelli cum'è di solitu. Certi lochi vendenu hibiscus in polvere, chì ponu esse mischiati cù henna è chì dà un effettu più rossu à i fili di capelli.
5. Tè neru
Un'altra bona tintura naturale per capelli hè u tè neru chì pò esse applicatu à i capelli marroni, neri o grisgi. Per fà st'inchjostru naturale cù tè neru, devenu seguità e seguenti istruzzioni.
Ingredienti
- 3 tazze d'acqua;
- 3 cucchiai di tè neru;
Modu di preparazione
Mettite l'acqua in una padedda è purtate à foglia. Dopu avè bollitu, mette u tè neru è l'acqua in un contenitore, lascendu riposà per mezu ora. Dopu, lavate i vostri capelli nurmalmente è appiicate stu mischju à i vostri capelli, lascenduli agisce per vinti minuti, poi risciacquate cù acqua fredda.
Vede altri cunsiglii chì ponu fà i vostri capelli più belli è setosi: