A Faccia Nordu Lotta per l'Uguaglianza In Esplorazione All'aperto cù Questa Iniziativa Impressionante
Cuntenutu
Di tutte e cose, a natura deve esse universale è accessibile à tutti l'omu, nò? Ma a verità hè, i benefici di l'aria aperta sò distribuiti inugualmente in basa à a razza, l'età, u statutu socioeconomicu, è altri fattori fora di u vostru cuntrollu. Per aiutà à colmà quella lacuna, The North Face lancia Reset Normal, una nova iniziativa glubale dedicata à aumentà a parità in l'esplorazione à l'aria aperta.
In parte di l'iniziativa, a marca hà creatu u Cunsigliu di u Fondu Esplora, una borsa di studiu glubale chì partenaria cù diversi esperti in i campi di l'intrattenimentu, accademici, è fora per riflette è eseguisce soluzioni scalabili chì aiutanu à sustene l'accessu uguale à a natura.
Per principià, a borsa di studio hè in partenariatu cù Lena Waithe, sceneggiatore, produttore è attore vincitore di un premiu Emmy, è Jimmy Chin, direttore vincitore di un Oscar è atleta / scalatore glubale cù The North Face. (Pudete ricunnosce Chin da u video di Brie Larson nantu à a cunquista di una muntagna di 14 000 piedi).
Waithe, chì hà dedicatu a so carriera à empowering artisti sottorappresentati attraversu a so sucietà di produzzione Hillman Grad, dice chì sperimentà l'aria aperta deve esse un dirittu umanu basicu. "L'unicu modu veru per vede u cambiamentu accade hè di aiutà à creà ellu stessu", hà dettu in una dichjarazione. "Sò cuntentu di travaglià cù The North Face è tutti i membri di u Cunsigliu di u Fondu Esplora per chì e nostre prospettive cullettive possinu aiutà à diversificà l'aria aperta è rende un locu più uguale per tutti."
Chin accunsente, aghjustendu chì l'esplorazione hè stata una "fonte constante di positività" in a so vita - una chì vole chì tutte e persone puderanu sperimentà. "Credu veramente chì face parte di ciò chì ci rende tutti umani, è chì l'esplorazione pò riunisce e persone è cambià a vita", hà spartutu. "Tutti ùn anu micca u stessu accessu o opportunità per l'avventura à l'aria aperta. Questu hè un prublema chì sò eccitatu di piglià accantu à The North Face è l'altri membri di u Cunsigliu di u Fondu Esplora". (In cunnessione: Modi sustinuti da a scienza chì Entrà in cuntattu cù a natura aumenta a vostra salute)
In i prossimi mesi, Waithe è Chin travaglià cù parechji altri creativi, esperti accademici è partenarii di l'industria outdoor per sviluppà idee chì prumove l'ugualità in l'esplorazione outdoor. I so apprendimenti è i so cunsiglii guidanu The North Face in quantu a marca si sviluppa, sceglie è finanzia l'urganisazioni attraversu u so Explore Fund. The North Face prevede di impegnà 7 milioni di dollari in l'urganisazioni raccomandate da u Cunsigliu di u Fondu Esplora, secondu a marca. (Relativu: Cumu l'escursionismo pò aiutà cù a depressione)
Attualmente, e cumunità di culore sò trè volte più propensi cà e cumunità bianche à campà in lochi privi di natura, secondu un recente raportu di u Center for American Progress. E, quandu questi individui fà avventuranu fora è scopre, sò spessu affruntati cù u razzisimu. Casu in puntu: Ahmaud Arbery, chì hè statu assassinatu mentre facia jogging in u so vicinatu; Christian Cooper, chì era falsamente accusatu d'esse viulente mentre era solu l'osservazione d'uccelli in Central Park; Vauhxx Booker, chì hè statu vittima di un tentativu di linchjamentu mentre era in una camminata cù i so amichi. Inoltre, l'indigeni anu suppurtatu seculi di spustamentu da a so terra è violenta distruzzione di e risorse naturali chì eranu una volta una parte impurtante di u so patrimoniu.
Queste incidenze, inseme cù tante altre, anu tarnitu cumu e cumunità di culore vedenu l'esternu. Per troppu persone, l'aria aperta hè diventata un locu inseguru è pocu accoltu. The North Face ùn solu ricunnosce quella inugualità, ma travaglia dinò attivamente per cambià queste circustanze. (Assuciatu: Perchè i Prufessiunali di Benessere anu da esse parte di a cunversazione nantu à u Razzismu)
"Dapoi dece anni, travagliemu per resettà e barriere à l'esplorazione è renderla più accessibile per tutti attraversu u nostru Fondu Esplora", Steve Lesnard, vicepresidente glubale di marketing è pruduttu per The North Face, hà spartutu in una dichjarazione. "Ma 2020 hà dimustratu chì avemu bisognu di accelerà radicalmente quellu travagliu è di cullaburà cù una cumunità di larga portata per aiutaci à fà. Credu chì u Cunsigliu di u Fondu Esplora ci aiuterà à favurisce una nova era più equa per l'industria esterna".